Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D
Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D
Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!
Kommentit (1027)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi joskus nokikolari, joka kehuskeli kahvit tarjotessani, kuinka ei ole käynyt kouluja peruskouluja enempää eikä ole koskaan lukenut yhtään kirjaa ja silti pärjännyt niin hyvin :D Piti oikein pitkän palopuheen siitä miten koulutus on turhaa.
Tunnen kans tuollaisen tyypin. Hän on aina tehnyt "oikeita töitä"!! Eikä ole mikään lukutoukka. Tietokoneetkin on "niitä nörttien näpräämisiä", hänen pitää saada tehdä oikeita töitä! Peruskoulusta mentiin suoraan oikeisiin töihin! Nämä asiat hän muistaa aina mainita. En tiedä peitteleekö hän junttiuttaan ja osaamattomuuttaan tuollaisesta itsekehuskelulla, vai luuleeko oikeasti olevansa vähän muita parempi. On ainakin tietävinään aina kaiken. Niin elämämkoululainen kuin olla voi.
Joo, samanlainen tapaus. Itseäni tuossa huvitti standardi
Ja sä sit pidät itseesi jotenkin parempana kun olet lukenut? Minä olen viisas muut vaietkoon?
Puolet tämän ketjun jutuista ei vaikuta edes miltään kehumisilta. Tästä huomaa, ettei kannata puhua kenellekään mitään.
Ymmärrettävä (eikä missään nimessä naurettava päinvastoin surullinen) mutta silti mulle samaan aikaan todella käsittämätön on sijoitettujen lasten kilpailu biovanhempiensa olemattomilla vanhemmuuden tai huomion rippusilla. Jos vanhempi on laittanut syntymäpäiväkortin tai kuvan itsestään uuden poikaystävän kanssa, leijaillaan pilvissä ylpeillen muille. Sydäntäsärkevää.
Että ei jaksa hampurilaisateriaa syödä kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Puolet tämän ketjun jutuista ei vaikuta edes miltään kehumisilta. Tästä huomaa, ettei kannata puhua kenellekään mitään.
Mä kans lukenut näitä kommentteja suu auki, että mitä helvettiä.. ihan tavallisia arkipäiväisiä kertomisia, ja varmaan hyvin tilannesidonnaisia, että noin niin kuin asiayhteydestä irrotettuna ei saa ihan kiinni. Näköjään senkin joku voi ottaa *lesoiluna*, jos jossain yhteydessä mainitsee, että en jaksa syödä kokonaista hampurilaisateriaa.
En osaa ajatella miten orpoudella leveillään tai ylpeillään? Meneekö se niin, että minäpä olen orpo oletkos sinä hähähää. sehän on tosi surullista. Ehkä hän on traumatisoitunut ja siksi ottaa usein puheeksi. Ehkä hän toivoo saavansa jonkinverran myötätuntoa. Vai onko ihmisillä nykyään käsitteet aivan hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kans lukenut näitä kommentteja suu auki, että mitä helvettiä.. ihan tavallisia arkipäiväisiä kertomisia, ja varmaan hyvin tilannesidonnaisia, että noin niin kuin asiayhteydestä irrotettuna ei saa ihan kiinni. Näköjään senkin joku voi ottaa *lesoiluna*, jos jossain yhteydessä mainitsee, että en jaksa syödä kokonaista hampurilaisateriaa.
Joissain naisten piireissä on aina se pieni ja hoikka, joka aina muistaa mainita itseään puolet isommille, että hän ei edes jaksaisi syödä kokonaista hampurilaisateriaa ja elää yhdellä pakastepinaattikeitolla sen kolme päivää. Ja tähän sisältyy aina se piikki, että siksi olenkin teitä hoikempi eli parempi.
Vierailija kirjoitti:
En osaa ajatella miten orpoudella leveillään tai ylpeillään? Meneekö se niin, että minäpä olen orpo oletkos sinä hähähää. sehän on tosi surullista. Ehkä hän on traumatisoitunut ja siksi ottaa usein puheeksi. Ehkä hän toivoo saavansa jonkinverran myötätuntoa. Vai onko ihmisillä nykyään käsitteet aivan hukassa.
Ainakin oma tuttavani leveilee sillä siten, että katsoo olevansa kokeneempi, että hänellä on enemmän elämänkokemusta kuin toisilla, ja on sitä mieltä, että hänen kokemuksensa ovat ehdottomasti rankempia kuin toisten. Toisin sanoen, yrittää nostaa itseään toisten yläpuolelle tuolla asialla. Toki leveilee myös sillä, miten hänellä on oma asunto ja auto, kun on saanut vanhemmiltaan perinnön, ja ihmettelee miten toisilla samanikäisillä ei ole.
Meillä oli työporukassa tuollainen "en jaksa syödä..." milloin mistäkin. Jos joku söi perunaa, hän väitti että on ihan täynnä jo yhdestä perunasta. Jos söi jugurttia, väitti että tulee täyteen jo vajaasta jugurttipurkista.
Osa alkoi hälle näihin vastaamaan, "joo niin minäkin" tai "se on ihan normaalia", ettei päässyt olemaan niin erinomainen kuin kuvitteli. Pikkuhiljaa se jäi tällä "iik kun syön niin vähän" -tyypiltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissain naisten piireissä on aina se pieni ja hoikka, joka aina muistaa mainita itseään puolet isommille, että hän ei edes jaksaisi syödä kokonaista hampurilaisateriaa ja elää yhdellä pakastepinaattikeitolla sen kolme päivää. Ja tähän sisältyy aina se piikki, että siksi olenkin teitä hoikempi eli parempi.
Näille sanon, että minä jaksankin, vaikka olen samankokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin orvoksi jäänyt tarvitsee jatkuvaa myötätuntoa?
Yhden fb-postaukset. Lähes päivittäin maininta et on uusi Tesla. Sille on annettu ihmisen nimikin. Varmaan keksittävä kaikkea mihin voi auton ujuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsesääliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä ei ainakaan sinulta heru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se, joka on aina niiiin pieni ja siro ihiihiihii! Aina välillä mietin, miten joku jaksaa jauhaa niin paljon omasta koostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin oma tuttavani leveilee sillä siten, että katsoo olevansa kokeneempi, että hänellä on enemmän elämänkokemusta kuin toisilla, ja on sitä mieltä, että hänen kokemuksensa ovat ehdottomasti rankempia kuin toisten. Toisin sanoen, yrittää nostaa itseään toisten yläpuolelle tuolla asialla. Toki leveilee myös sillä, miten hänellä on oma asunto ja auto, kun on saanut vanhemmiltaan perinnön, ja ihmettelee miten toisilla samanikäisillä ei ole.
Vai olisiko vastaanottajassa vika. kuvittelemalla sanoman väärin? Kaikki asiat voi kääntää päälaelleen.
Mua huvittaa vieläkin, kun kaveri valmistui amiksesta, oli laittanut Facebookiin kolme julkaisua (joista yksi koulutustieto) ja siinä luki: Kolmoistutkinto, ICT-asentaja ja lukion päättötodistus (ja ollut tästä lähtien viimeiset 10 vuotta työtön vanhempien nurkissa asuva :D) Vasta tämän vuoden alussa ymmärsi poistaa nuo Facesta (ja siis hänen profiilissa ei ole mitään muuta sisältöä ollut 10v aikana) Heh. Niinkun ketä kiinnostaa kolmoistutkinto Facebookissa, jos ei muuta postailla 10 vuoteen? Ei ollut edes kuvia tai mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa vieläkin, kun kaveri valmistui amiksesta, oli laittanut Facebookiin kolme julkaisua (joista yksi koulutustieto) ja siinä luki: Kolmoistutkinto, ICT-asentaja ja lukion päättötodistus (ja ollut tästä lähtien viimeiset 10 vuotta työtön vanhempien nurkissa asuva :D) Vasta tämän vuoden alussa ymmärsi poistaa nuo Facesta (ja siis hänen profiilissa ei ole mitään muuta sisältöä ollut 10v aikana) Heh. Niinkun ketä kiinnostaa kolmoistutkinto Facebookissa, jos ei muuta postailla 10 vuoteen? Ei ollut edes kuvia tai mitään.
Ja huom. tää on nyt entinen kaveri! Koskaan hyvä kaveri ollutkaan.
Eihän ne sulje pois toisiaan.