Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D
Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D
Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!
Kommentit (1063)
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri (keski-ikäinen mies) muistaa aina kehuskella tuttaviensa uramenestyksellä. Aina pitää tarinoihin ujuttaa miten tuntee sen ja sen firman toimitusjohtajan tms.
Samalla henkilöllä on taipumus tehdä epämääräisiä keskustelunaloituksia, siis esim. kahvipöydässä heittää ilmoille jonkin random lauseen, jonka tarkoituksena on saada kuulija kysymään lisätietoja, että mistä on kyse. Tämä on todella rasittavaa. Mielestäni kyse on samasta ilmiöstä kuin lesoilussa, eli halutaan huomiota.
Eräs tuttavani luokittelee ihmiset ammattien ja omaisuuden perusteella. Matilla ja Ritvalla on kallis asunto keskustassa, Maija ja Sami viettävät talvet Thaimaassa kakkosasunnollaan. Överikännit pikkujouluissa vetänyt oli sentään juristi, ei mikään tavallinen juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä herra X mainitsi hyviksi puolikseen, että hänellä on hyvät hampaat.
Vain 57% suomalaisista miehistä harjaa hampaansa kaksi kertaa päivässä... Naisista 81%.
Muutenkin aika iljettävä suita välillä näkyy, minusta tuo on oikein hyvä asia mainita ja siitä saa myös hieman olla ylpeä.
Suomessa Euroopan huonoimmat hoidetut hampaat, ihmiset eivät välitä eivätkä pidä huolta hammaskalustostaan, sitten ne hammaslääkärit joutuvat poistamaan, poraamaan, juurihoitamaan niitä hampaita.
Julkiselle puolelle ei edes pääse säännöllisesti vuosittain.
Keskivartalolihavat äijät kehuvat kuinka paljon he nostivat penkistä parikymppisenä, paljonko meni coopperissa inttiaikoina tms. urheilusaavutuksia. Sitten he sanovat että pitäisi laihduttaa ja alkaa käymään salilla. Vuoden kuluttua he eivät vieläkään ole päässeet salille asti mutta kertovat taas kuinka hyvässä kunnossa he olivat nuorena.
Mun pari kaveriani kehuivat kovasti aikoinaan, kun olivat tavanneet ja alkaneet seurustelemaan akateemisesti koulutettujen miesten kanssa. Toisella lääkäri ja toisella viittä vaille valmis oikeustieteilijä. Eivät kovinkaan paljon kertoneet itse näistä miehistä, mutta ammatti ja tuleva tutkinto tulivat aina ensin puheeksi. Se oli huvittavaa ja ärsyttävää, kateelliseksi minut kokivat. No, toinen liitto edellen (käsittääkseni) ihan mukavasti voimissaan ja toinen liitto päättynyt jatkuvaan riitelyyn ja pettämisiin jo ajat sitten. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä herra X mainitsi hyviksi puolikseen, että hänellä on hyvät hampaat.
Vain 57% suomalaisista miehistä harjaa hampaansa kaksi kertaa päivässä... Naisista 81%.
Muutenkin aika iljettävä suita välillä näkyy, minusta tuo on oikein hyvä asia mainita ja siitä saa myös hieman olla ylpeä.
Suomessa Euroopan huonoimmat hoidetut hampaat, ihmiset eivät välitä eivätkä pidä huolta hammaskalustostaan, sitten ne hammaslääkärit joutuvat poistamaan, poraamaan, juurihoitamaan niitä hampaita.
Tälle väitteelle ei löydy mitään perusteita, Suomessa hampaat hoidetaan erittäin hyvin. Huonoin hammassairauksien tilanne on muutamassa Itä-Euroopan maassa.
Vierailija kirjoitti:
Keskivartalolihavat äijät kehuvat kuinka paljon he nostivat penkistä parikymppisenä, paljonko meni coopperissa inttiaikoina tms. urheilusaavutuksia. Sitten he sanovat että pitäisi laihduttaa ja alkaa käymään salilla. Vuoden kuluttua he eivät vieläkään ole päässeet salille asti mutta kertovat taas kuinka hyvässä kunnossa he olivat nuorena.
Tuo on aivan normaalia keskustelua. Ivallinen toisten ihmisten puheiden, ylipainon tai elintapojen pilkkaaminen ei ole normaalin ihmisen tervettä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tarinan mukaan joku nainen kehuskeli jälkikasvuaan, että hänen poikansa on impotenttinä Helsingissä. Tosiasiassa oli indententtinä. Niin oliko tuo sitten kehumista kuitenkaan. Käsitteet vaan hakuseassa..;)
Eipä sinullakaan ole oikea termi hallussa.
Exä kerskaili miten pysty polttamaan röökiä niin että tunki niin monta röökiä suuhunsa kun mahtui. Ei kuulemma kukaan muu pystyny siihen ilman että yksi kkeuhkonsa pihalle. Kaverit yllytti ja tästä sitten pääsi lesoomaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua naurattaa, kun kehutaan omien sukulaistensa päässeen naimisiin insinöörin, lääkärin tai tuomarin kanssa. Omassa suvussa ei ole kenelläkään koulutusta, niin pitää leuhkia serkun, kummin, kaiman sulhasen ammatilla.
Mun miehen exä vetää tässä lajissa kyllä pohjat. Ei olla sen kanssa missään tekemisissä mutta on yhteisiä tuttuja, tosin hän ei tiennyt tätä alkuun. Oli kuulemma useampaankin otteeseen kehuskellut mun tutkinnoillani ja työlläni ihan kuin oltaisiin parempiakin kavereita ja hän jopa jotenkin mun työprojekteissa mukana :D
En ole muuten ennen tajunnutkaan tätä että joillekin exien ammatit nostaa sen puolison ja itsensä arvoa. Esim yksi kertoi kehuskellen että puolison ex on lääkäri ja että ei se puoliso tyhjäpäistä tykkääkään.
Toisten, esimerkiksi jälkeläisten, elämällä lesoilu on outoa, noloa ja huvittavaa.
Eräs fb kaverini kehuu jatkuvasti lapsillaan miten harrastavat ja koulussa ovat niiin hyviä yms sitä sun tätä.
Kuinka hän itse harrastaa urheilua ja remppaa taloa itse,mies myös on ihana ja hiihtää ja remppaa. Ja miten nauttii kaikesta ja arki on parasta ja säästäminen!
Ja tämä leuhotus on ihan jokapäiväistä!
Ainut mikä minulla tulee mieleen että taitaa kaikki olla just päinvastoin.
Kun oli nuori niin silloinen keski-ikäinen työkaveri kehui miten kalliit ja arvokkaat KAIHTIMET oli ostanut ja asennuttanut. Silloin mietin, että ehkä en vaan ymmärrä tätä vielä ikäni puolesta, kun selkeästi tämä oli iso juttu tälle työkaverille ja dissasi samalla kaikki halvemmat. Nyt itse keski-ikäisenä en kyllä ymmärrä vieläkään.
Mutta välillä jotkut kyllä ottaa ihan normaali puheet kehuskeluna. Kaveri kysyi joskus työstäni ja kerroin että olin silloin esihenkilö ja tämä oli kehuskelua hänen mielestään. Tai jos kerroin, että lomalla kävin matkalla niin sama homma. Ei olla enää kavereita kun aika varpaillaan sai olla mitä omasta elämästä voi kertoa ja ennen kaikkea miten hän väittää muille minun sanoneen asioita. Vielä se on somessa kaverina ja voin melkein kuulla kuinka se puolisolle sanoo miten taas kehun matkoillani jos laitan jonkun kuvan sinne kerran vuodessa.
Sukulaisperhe leijuu "Huvilalla ja metsäpalstalla". Selittävät aina miten he ovat menossa huvilalle ja hoitamaan metsäasioita.
Todellisuus: iso ja riitainen kuolinpesä, perheen mies piti jääräpäisesti kiinni omasta osastaan. Tälle sitten lohkottiin oma palsta. Tässä n. puolen hehtaarin pusikossa sijaitsee asuinkelvoton ikivanha lautamökki. Yrittivät telttailla siellä pari kesää, mutta eihän siitä mitään tullut. Kun tuleva maisemiin, loisivat yleensä lähialueen sukulaisten ja tuttujen nurkissa viikon-pari. Mutta muuten kertovat kovaan ääneen kaikille olleensa "huvilalla" ja tehneensä "metsänhoitoa palstalla". Se metsänhoito on pari vanhalla vesurilla kaadettua pihlajan alkua/kesä.
"Mulla on saunallinen kaksio Vantaan Tammistossa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua naurattaa, kun kehutaan omien sukulaistensa päässeen naimisiin insinöörin, lääkärin tai tuomarin kanssa. Omassa suvussa ei ole kenelläkään koulutusta, niin pitää leuhkia serkun, kummin, kaiman sulhasen ammatilla.
Mun miehen exä vetää tässä lajissa kyllä pohjat. Ei olla sen kanssa missään tekemisissä mutta on yhteisiä tuttuja, tosin hän ei tiennyt tätä alkuun. Oli kuulemma useampaankin otteeseen kehuskellut mun tutkinnoillani ja työlläni ihan kuin oltaisiin parempiakin kavereita ja hän jopa jotenkin mun työprojekteissa mukana :D
En ole muuten ennen tajunnutkaan tätä että joillekin exien ammatit nostaa sen puolison ja itsensä arvoa. Esim yksi kertoi kehuskellen että puolison ex on lääkäri ja että ei se puoliso tyhjäpäistä tykkääkään.
Entinen työkaveri, tarjoilija ammattina, osti rivitaloviipaleen perheelleen. Moneen kertaan, erittäin huolella, kerrottiin kaikille, että asunnossa oli asunut LÄÄKÄRIperhe, siis lääkäreitä. Waude.
Eräs tuttavani kehuskeli nopealla synnytyksellä ja lyhyellä ponnistusajalla. Odotimme esikoisemme samaan aikaan ja hän synnytti hieman ennen minua. Jostain syystä hän jankutti paljon minun pienikokoisuudestani, kapeasta lantiosta ja heitteli ilmaan veikkauksia, että synnytys ei tule olemaan minulle helppo.
Eihän siinä mitään, mutta ei nainen nyt niin hirveästi voi synnyksen kestoon vaikuttaa, eikä ulkoisesti kapea lantio tarkoita sitä, että synnytys tulisi olemaan vaikea.
Kun sitten tulivat meille katsomaan vauvaa, niin alkoi kovasti kyselemään synnytyksestä ja ilme oli näkemisen arvoinen, kun kävi ilmi, että meidän vauva syntyi alle kaksi tuntia sairaalaan saapumisesta ja ponnistusvaihe oli 10 minuuttia - puolet lyhyempi kuin mitä hänellä oli ollut. Synnytyksen kokonaiskestokin oli huomattavasti lyhyempi kuin hänellä. Ihan naurettavaa, mutta kyllä mä vähän mietin, että siitäs sait. :D
Vierailija kirjoitti:
Eräs fb kaverini kehuu jatkuvasti lapsillaan miten harrastavat ja koulussa ovat niiin hyviä yms sitä sun tätä.
Kuinka hän itse harrastaa urheilua ja remppaa taloa itse,mies myös on ihana ja hiihtää ja remppaa. Ja miten nauttii kaikesta ja arki on parasta ja säästäminen!
Ja tämä leuhotus on ihan jokapäiväistä!
Ainut mikä minulla tulee mieleen että taitaa kaikki olla just päinvastoin.
No eikö nuo ole aika tavallisia fb päivityksiä, ihan arkista elämää. En minä ainakaan jaksa lukea niitä valitusvirsiäkään kun taas on tullut haettua lääkettä vaivaan x, y ja z ja naapurin koirakin haukkui illalla myöhään ja kersat kiukutteli...
Minä ainakin keskityn elämässäni myönteisiin asioihin enkä edes muistaisi päivitellä jotain valitusta.
Minunkin elämäni voi jonkun katkeran negailijan mielestä olla ärsyttävää mutta osaat varmaan laittaa sitten sen, että ne päivitykset ei näy? Ei tarvitse katsoa jos muiden onni ahdistaa.
Narisijat jotka pelkästään valittavat asioista, ovat ärsyttäviä.
Yksi nainen kerran lesoili sillä, että on niin suorapuheinen, että on saanut pojankin itkemään. On ollut todella ylpeä suorapuheisuudestaan ja kiusaaja.
Jouduin taloudellisen tilanteeni vuoksi luopumaan autostani. Kuskasin kaikkia jotka olivat kyytiä vailla aivan siitä ilosta että voin auttaa. Kun autottomana joskus kysyin kyytiä, ihmeellisesti löytyi tekosyitä miksi ei voitu auttaa. Ihmiset on pikkumaisia ja omahyväisiä. Enpä ole sen jälkeen ihmisiä vaivannu. Pitäköön tunkkinsa!272
Tunnen ihmisen jolle potkujen antaminen oli virhe työantajan puolelta, kyseisellä ihmisellä oli parempi osaaminen kuin jäljellä jääneillä työntekijöillä. Yritys pyörii toki potkujen jälkeenkin mutta taso on laskenut. Mielenkiintoista seurata kauanko yritys on vielä pystyssä. Yrityksen omistajalla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa yritystä kohtaan eikä välitä asiakkaistakaan tai sovituista aikatauluista. Työntekijät ovat kokemattomia jotka suostuvat tekemään työt halvemmalla.