Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lapsen yksinhuoltajana. Kuinka väärin on "tehdä" se yhden yön panon kanssa, jos ja kun miehet tunnetusti

Vierailija
25.09.2018 |

eivät huolehdi ehkäisystä? En siis valehtelisi käyttäväni ehkäisyä. Mieheltä en vaatisi mitään, elatusta tai muuta, en edes kertoisi lapsesta.
Olen jo yhden teinin äiti, ja biologinen kello tikittää niin, että kiire on. Keinohedelmöitystä olen harkinnut, ja tautiriskiä miettinyt.
Biologista isää lapsi ei siis tulisi tuntemaan, mutta kaiken muun pystyn hänelle tarjoamaan. Ja ehkä hyvän isäpuolenkin vielä joskus :)

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttöni teki lapsen miehen kanssa, joka ei lasta halunnut.

Pani välit poikki miehen kanssa, eikä vaadi tältä minkäänlaista tukea. Mies ei ole saanut eikä halunnut tavata tyttöä, joka on jo kouluiässä. Kummityttöni on työssäkäyvä, hänellä on omistusasunto. Hyvin on pärjännyt, koska tarvittaessa omat vanhemmat auttavat.

Vierailija
42/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eivät huolehdi ehkäisystä? En siis valehtelisi käyttäväni ehkäisyä. Mieheltä en vaatisi mitään, elatusta tai muuta, en edes kertoisi lapsesta.

Olen jo yhden teinin äiti, ja biologinen kello tikittää niin, että kiire on. Keinohedelmöitystä olen harkinnut, ja tautiriskiä miettinyt.

Biologista isää lapsi ei siis tulisi tuntemaan, mutta kaiken muun pystyn hänelle tarjoamaan. Ja ehkä hyvän isäpuolenkin vielä joskus :)

Kun minä haluan... Olet todellakin itsekäs ap. Ajattelisit lastasi etkä vain itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, multa meni puolitoista vuotta raskautumiseen vaikka oli vakituinen kumppani. Taitaa tulla pitkä liuta yhden yön suhteita.

Se että sä olet maho, ei tarkoita sitä, että muut olisi

Nimim. itsellä tärpännyt kahdesti kerrasta, kolmas 3kk sisään

Vierailija
44/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap edes on oikea nainen niin epäilen, että rahasta tässä nimenomaan on kyse kun ei ole klinikoihin ja hoitoihin varaa. Myös miehen perintö houkuttaa koska itsellä on vain velkaa, eikö niin ap? Ja miten aioit huolehtia lapsesta, tarvitsetko kunnan asunnon kun teini kohta muuttaa pois kotoa? Lapsiperheillehän täytyy aina jokin paikka järjestää.

Näin naisena täytyy kyllä tyrmätä tuo pelko, vaikka olen samaa mieltä että ap:n idea on erittäin huono. Naiset jotka tuollaiseen alkaa ei yleensä halua sitä lapsen isää ollenkaan kuvioihin. Elatustuen saa myös valtiolta. Siinä vaiheessa kun miettii elatusisää, huijattava on joku tuttu, jonka taloudellisen tilanteen tietää, ei randomkännipano, joka voi pahimmassa tapauksessa aiheuttaa enemmän kuluja kuin tuoda rahaa lapselle.

Vierailija
45/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites toi miehen oikeus biologiseen lapseensa?

Et siis kertoisi miehelle mitään että hänellä on lapsi? Eli veisit mieheltä oikeuden osallistua lapsensa elämään?

Miten voi näin itsekkään julmia naisia olla olemassa...

Varmaan ihan siinä missä pettäviä miehiäkin, jotka ovat valmiita uittamaan pippeliään ilman kortsua kenessä tahansa baarista bongaamassaan naisessa...

Vierailija
46/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä haluan... Olet todellakin itsekäs ap. Ajattelisit lastasi etkä vain itseäsi.

Mikä siis olisi sen lapsen suurin ongelma? Biologisen isän puute.

Kuule, siitä selviää. Monet selviää pahemmastakin.

Vierailija
47/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummityttöni teki lapsen miehen kanssa, joka ei lasta halunnut.

Pani välit poikki miehen kanssa, eikä vaadi tältä minkäänlaista tukea. Mies ei ole saanut eikä halunnut tavata tyttöä, joka on jo kouluiässä. Kummityttöni on työssäkäyvä, hänellä on omistusasunto. Hyvin on pärjännyt, koska tarvittaessa omat vanhemmat auttavat.

Tässä ei ole kyse pärjäämisestä vaan siitä, että lapsella on oikeus biologiseen vanhempaansa.

Vierailija
48/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kummitytön tapaus poikkeaa siinä mielessä, että kyseessä lienee vahinkoraskaus. Naisen ei ole pakko tehdä aborttia eikä miehen pakko osallistua. Kuitenkin ihanteellisinta olisi, että ap hankkisi ensin sen hyvän miehen lastensa elämään. Kertokaapa miehet kuka haluaa ryhtyä kahden isättömän lapsen isäpuoleksi, jotka nainen on pannut alulle tuolla tavalla? Entä oletteko te ihan eliittimiehiä vai onko vain pakko tyytyä?

Vierailija
49/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella miten helppoa olisi jos raskauduttuani olisin tajunnut lempata hänet.

Mitään tätä pahaa ei olisi koskaan tapahtunut.

Vierailija
50/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, lisää isättömiä itsekkäiden naisten kasvattamia lapsiahan maapallo tarvitseekin. 

Olet alinta pohjasakkaa. 

Jos ap on alinta pohjasakkaa niin mitähän itse olet? Ihmiset jotka morkkaavat toisia anonyyminä netissä eivät myöskään kovin korkealle jossain arvostusasteikossa kipua.

/ohis

Vierailija
51/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin tuossa tilanteessa vauvakuumeen taka-alalle ja keskittyisin siihen ainokaiseen. Raskaus on riski. Synnytys on riski. Vaikka Suomessa äitikuolleisuus onkin häviävän pientä, en uskaltaisi ottaa sitä riskiä tilanteessa, jossa olisin yksin vastuussa toisesta lapsesta. Lapsettomana ehkä, vauva pääsisi adoptioon jos synnytyksessä kuolisin mutta teini joutuisi lastenkotiin/ensikotiin/heittopussiksi. Raskaus voi muutenkin olla sinulle paljon vaikeampi, et ole esikoisen jälkeen ainakaan nuortunut. Synnytyskin voi olla vaikea ja palautuminen pitkä, komplikaatioita, sälyttäisitkö vastuun vauvasta teinille?

Huomioi myös sekin, että lapsesi taitaa olla lapsirakas? Eli sinulla on hyvät mahdollisuudet saada lapsenlapsi(a) lähivuosina ja voit sitten tarjoutua hoitamaan vauvaa vaikka joka yö ja viikonloppu tai vähintäänkin aina kun vain hoitajalle tarvetta on.

Vierailija
52/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä tunnu antavan lapselle mitään arvoa ihmisenä. Se on sulle vain jokin asia tai tavaran korvike joka on saatava kun "mä haluan". Itsekästä toimintaa, et anna lapselle mahdollisuutta isään etkä miehelle oikeutta olla isä.

Kun MINÄ haluan. Ei sillä väliä mitä muut haluaa.

Minkä takia se lapsi sitten yleensä tehdään jos ei omien halujen vuoksi? Ei siltä lapselta ainakaan voi kysyä että haluaako se syntyä tähän maailmaan vai ei. Yleensä jengi kyllä haluaa sen lapsen, koska se nyt vaan on saatava, on elinikuinen haave, perhe ei ole kokonainen ilman lasta, sydän pakahtuu kun niin haluaa lapsen jne. Jos sulla on itselläsi lapsia niin tasan sitä samaa ns. itsekästä halua se olet sinäkin aikanaan kokenut.

Tuohon isäaspektiin en ota kantaa, kunhan tartuin tuohon haluamishommaan vaan.

Vierailija
53/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on nähty Kadonneen jäljillä -ohjelmassa. Aikuisena lapsi yrittää etsiä biologista vanhempaansa, kun tulee tunne, että on jotenkin vaillinainen ilman toista oikeaa vanhempaansa.

Mä olen katsonut ensitreffit alttarilla -ohjelmaa. Ainahan ne avioliitot alkaa niin että tavataan vasta alttarilla, kun kerta siinäkin ohjelmassa niin näytettiin!

Haloo, valoja päälle.

Vierailija
54/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet voivat tajuta joutuvansa maksumiehiksi vaikkei sitä tietenkään tässä vaiheessa ole.

Vierailija
55/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites toi miehen oikeus biologiseen lapseensa?

Et siis kertoisi miehelle mitään että hänellä on lapsi? Eli veisit mieheltä oikeuden osallistua lapsensa elämään?

Miten voi näin itsekkään julmia naisia olla olemassa...

... jotta mies pääsee av:lle itkemään, miten hänet huijattu isäksi?

Vierailija
56/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan tuo ap ihan sekaisin, ei kai sitä kukaan kiellä. Siihen en ota kantaa jos jonkun naisen kello tikittää, sopivaa miestä ei ole ja ehdottomasti haluaa vielä tulla äidiksi vaikka keinohedelmöityksellä. Silloinkin toivottavaa on, että lapsella on joku luotettava ja vastuullinen, hyvä mies elämässään. Mutta hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa tullakseen raskaaksi ja saadakseen vielä isättömän lapsen koska "vauvakuume". Tuossa on vaikka mitä riskejä, jotka osoittaa ettei ole kovin tasapainoisesta ja vastuullisesta naisesta kyse. Ja suunnitelmana olisi vielä jossain vaiheessa löytää joku toinen mies isähahmoksi tälle lapselle. Ap, sano, että olet trolli tai että olet jo luopunut ajatuksesta.

Vierailija
57/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jättäisin tuossa tilanteessa vauvakuumeen taka-alalle ja keskittyisin siihen ainokaiseen. Raskaus on riski. Synnytys on riski. Vaikka Suomessa äitikuolleisuus onkin häviävän pientä, en uskaltaisi ottaa sitä riskiä tilanteessa, jossa olisin yksin vastuussa toisesta lapsesta. Lapsettomana ehkä, vauva pääsisi adoptioon jos synnytyksessä kuolisin mutta teini joutuisi lastenkotiin/ensikotiin/heittopussiksi. Raskaus voi muutenkin olla sinulle paljon vaikeampi, et ole esikoisen jälkeen ainakaan nuortunut. Synnytyskin voi olla vaikea ja palautuminen pitkä, komplikaatioita, sälyttäisitkö vastuun vauvasta teinille?

Huomioi myös sekin, että lapsesi taitaa olla lapsirakas? Eli sinulla on hyvät mahdollisuudet saada lapsenlapsi(a) lähivuosina ja voit sitten tarjoutua hoitamaan vauvaa vaikka joka yö ja viikonloppu tai vähintäänkin aina kun vain hoitajalle tarvetta on.

Lapsen jäädessä orvoksi, on ensisijaisti sukulaisilla mahdollisuus ottaa orvon huoltajuus. Tuollaisen voi tietty sopia jonkun läheisimman sukulaisen kanssa jo etukäteen.

Vierailija
58/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap aikoo välttää taudit? Ei mitenkään. Siinä menee oma ja lapsen terveys.

Miksi et hanki lasta klinikan avulla? Ei tarvitse huijata ketään eikä kukaan saa tauteja.

Vierailija
59/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lapsi pääsisi adoptioon ja teini sijaiskotiin"

Sinäpä sen sanoit: ei täällä Suomessa kannata raskautua!

Vierailija
60/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kirjoitustaidolla tuskin kykenee yksin lapsesta huolehtimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän