Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lapsen yksinhuoltajana. Kuinka väärin on "tehdä" se yhden yön panon kanssa, jos ja kun miehet tunnetusti

Vierailija
25.09.2018 |

eivät huolehdi ehkäisystä? En siis valehtelisi käyttäväni ehkäisyä. Mieheltä en vaatisi mitään, elatusta tai muuta, en edes kertoisi lapsesta.
Olen jo yhden teinin äiti, ja biologinen kello tikittää niin, että kiire on. Keinohedelmöitystä olen harkinnut, ja tautiriskiä miettinyt.
Biologista isää lapsi ei siis tulisi tuntemaan, mutta kaiken muun pystyn hänelle tarjoamaan. Ja ehkä hyvän isäpuolenkin vielä joskus :)

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi lapsen oikeus biologiseen isäänsä?

Vierailija
2/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin. You go girl. Suomi tarvitsee vauvoja.  Ja ilmeisesti elätät lapsesi myös itse, toisin kuin telkkarin teiniäidit esim

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan juuri samaa :) En halua miestä elämääni kuin sen "puuhan" verran :) Tilannekin mulla melko sama kun sulla .

Vierailija
4/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä ap olet kuvottava.

Vierailija
5/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites toi lapsen oikeus biologiseen isäänsä?

Niin, sitähän tässä kyselen.

Mutta onhan sitä suurempiakin ongelmia.

Ja itsekästä, kyllä, mutta eikös lasten teko aina ole.

Biologinen isä elämässä ei ole automaattisesti mikään autuaaksi tekevä seikka.

Vierailija
6/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lisää isättömiä itsekkäiden naisten kasvattamia lapsiahan maapallo tarvitseekin. 

Olet alinta pohjasakkaa. 

Vierailija
7/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi miehen oikeus biologiseen lapseensa?

Et siis kertoisi miehelle mitään että hänellä on lapsi? Eli veisit mieheltä oikeuden osallistua lapsensa elämään?

Miten voi näin itsekkään julmia naisia olla olemassa...

Vierailija
8/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hlvetti.

Vierailija
9/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap saa supertippurin ja menettää lastensaamismahdollisuutensa taudin seurauksena

Vierailija
10/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanuusvanhemmuus?

Vierailija
11/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan juuri samaa :) En halua miestä elämääni kuin sen "puuhan" verran :) Tilannekin mulla melko sama kun sulla .

Ihanaa, kiitos viestistäsi :)

Mistä päin olet? Haluaisitko tutustua, tai edes sähköpostitse vaihtaa viestejä?

Mulla on paljonkin ystäviä kyllä, mutta ei samassa tilanteessa, joten "vertaistuelle" olisi tarvetta :)

Vierailija
12/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtisi tuohon ihan jo tautiriskin vuoksi. Kun ei välttämättä tärppää edes yhdellä yrityksellä niin kuinka monen tuntemattoman kanssa ajattelit touhuilla ilman suojausta... Nykyään on hyvä mahdollisuus keinohedelmöitykseen, joten menisin klinikalle jos olisi tarve.

Vierailija
13/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites toi miehen oikeus biologiseen lapseensa?

Et siis kertoisi miehelle mitään että hänellä on lapsi? Eli veisit mieheltä oikeuden osallistua lapsensa elämään?

Miten voi näin itsekkään julmia naisia olla olemassa...

Kuten sanoin, en kusettaisi ehkäisyn kanssa. Eli jos mies on siitä huolimatta valmis, eikö hän silloin ole valmis myös siihen, että hommasta mahd. syntyy lapsi?

Vierailija
14/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanuusvanhemmuus?

Onnistuisi jos olisi sopiva "kumppani"

Vierailija
15/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttöni on tällä tekniikalla saanut alkunsa, eli ei biologista isää tiedossa. Enpä ole koskaan tuominnut, eikä se mun asia olisikaan. Hänen ollessaan ekalla luokalla,tuli perheeseen mies, ei hänestä ns isäpuolta tullut, mutta hyvät välit on olleet.

Vierailija
16/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tunnu antavan lapselle mitään arvoa ihmisenä. Se on sulle vain jokin asia tai tavaran korvike joka on saatava kun "mä haluan". Itsekästä toimintaa, et anna lapselle mahdollisuutta isään etkä miehelle oikeutta olla isä.

Kun MINÄ haluan. Ei sillä väliä mitä muut haluaa.

Vierailija
17/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle voi olla negatiivinen kokemus kasvaa ilman isää. Vaan väliäkö lapsen tunteilla, pääasia sinulle lienee, että saat itse sitä mitä haluat omilla ehdoillasi.

Vierailija
18/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo sikäli ajattelematonta, että vaikka et olisi mieheltä mitään vailla, niin jäähän lapsi sitten kokonaan ilman isänsä perintöä. Onko sinulta ap jäämässä useampi sata tuhat perintöä, vai miksi suhtaudut niin kevytmielisesti siihen että lapselta jäisi isän perintö kokonaan saamatta? Mieti myös sitä nykyistä lastasi, hänen tuleva perintö menee puoliksi jos teet nyt toisen lapsen.

Eikö olisi parempi keskittyä nyt siihen jo olemassaolevaan lapseen ja pyrkiä antamaan hänelle parhaat mahdolliset lähtökohdat omaan elämään? Hän tulee luultavasti tarvitsemaan taloudellista tukea opintojen aikana ja mahdollisesti myös apua ensimmäisen asunnon ostamisessa. Pystytkö auttamaan häntä jos hankit itsellesi toisen elätettävän?

Vierailija
19/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kannatan ihan kybällä! Suomi on täynnä sairaita perheitä joissa lapset kärsii vanhempien riitojen, pettämisten, riippuvuuksien ym syiden takia, mutta kulissien vuoksi ei muka voida erota. Yksi hyvä vanhempi riittää lapselle todellakin.

Vierailija
20/77 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummityttöni on tällä tekniikalla saanut alkunsa, eli ei biologista isää tiedossa. Enpä ole koskaan tuominnut, eikä se mun asia olisikaan. Hänen ollessaan ekalla luokalla,tuli perheeseen mies, ei hänestä ns isäpuolta tullut, mutta hyvät välit on olleet.

Hänellä ei kylläkään ollut aiempaa lasta, joten ei ollut pelkoa, että se teini halveksuisi äitiään uuden vauvan vuoksi.

Siinä on aapeelle miettimistä, miten se oma teini suhtautuisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme