Kävin vaa'alla, paino 78,8kg
Itkettää.
Oon tiennyt, että painoa on tullut, mutta olen vältellyt vaakaa.
Oon masentunut ja uupunut ja näiden takia oon syönyt vain eines- ja roskaruokaa, sipsiä ja karkkia. Oikeaa ruokaa vain harvoin.
Peilikuva inhottaa.
Kommentit (31)
Hei, mulla oli samat lukemat eilen ja olin niiiin iloinen! Mulla on pitkään pysynyt paino samassa ja se on alkanut turhauttaa. Oli ihan mahtavaa kun vihdoin alkoi tulla alle 80kg olevia lukemia. Lähtöpaino minulla oli 105kg joten minulla on melkeinpä hoikka olo, vaikka tiedostan olevani vielä melko tuhdissa kunnossa.
Ymmärrän, että lihominen tuntuu ikävältä, mutta ei tuosta alle 80kg painosta ole mikään tolkuton matka normaaliin painoon. Nyt vaan alat pitää itsestäsi huolta ja syödä terveellisemmin, että saat ainakin painonnousun talttumaan. Hissuksiin ja pienillä muutoksilla pääset takaisin hyvään ja kevyempään oloon. Tee sellaisia muutoksia, joiden kanssa pystyt elämään ilman jatkuvaa taistelua. Minullakin on jo yli vuoden tämä projekti jatkunut, mutta en koe olevani millään kuurilla kun en pidä itseäni nälässä enkä punnitse ruokia tai laske kaloreita. Syön vaan sellaisella tyylillä mikä sopii minulle (VHH) mutta en kiivaile vaan otan melko rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitin eilen laihdutuskuurin, eilen paino 65.5, tänään kävin vaa'alla ja paino 66 kg. Arvatkaa antaako motivaatiota jatkaa? Hyvä etten heittänyt vaakaa seinään :(
Etkö tiedä, ettei tuo mitään kerro. Jos laihdutat maltillisesti, se ei näy vaaássa ollenkaan välttämättä, koska jos olet juonut esim.litran nestettä, se nostaa painoa 1kg eikä voi tietää, onko rasvaa hävinnyt 100g.
Kannattaa ekalla viikolla jättää punnitsematta kokonaan, jos noin masentaa. Ja ottaa sitten paino viikon pääst niin, ettet ole vielä syönyt ja juonut mitään.
Neste ei ole lihomista eikä laihtumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitin eilen laihdutuskuurin, eilen paino 65.5, tänään kävin vaa'alla ja paino 66 kg. Arvatkaa antaako motivaatiota jatkaa? Hyvä etten heittänyt vaakaa seinään :(
Kuule ihan suolen sisältö, kuukautiskierron vaihe ja veden vähyys syynä tuohon.
Ei se päivässä lähde kun ei ole päivässä tullutkaan.
Heikko motivaatio sulla.Koita nyt 3kk alkuun.
Käyn pskalla 5-7 x päivässä, ei voi olla menkkaturvotusta koska menkat loppuivat viikko sitten, juon PALJON vettä varsinkin nyt kun laihdutan. Ennen join tyyliin kolme lasillista päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn pskalla 5-7 x päivässä, ei voi olla menkkaturvotusta koska menkat loppuivat viikko sitten, juon PALJON vettä varsinkin nyt kun laihdutan. Ennen join tyyliin kolme lasillista päivässä.
Kyllä voi olla turvotusta. Syöt vääränlaista ruokaa jos suoli toimii noin tiuhaan.Onko sulla ibs vaiko keliakia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla turvotusta. Syöt vääränlaista ruokaa jos suoli toimii noin tiuhaan.Onko sulla ibs vaiko keliakia?
En tiedä, kumpaakaan ei ole testattu. Pska alkoi lentää kun jätin sokerin pois. Ennen pskoin 1-3 x päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 litra nestettä painaa kilon. JOs juot litran, etkä ole vielä käynyt pissalla, painosi on kilon enemmän kuin ennen juomista. Kerroit lisänneesi juomista.
Minä käyn vaaálla kerran viikossa, kun laihdutan.
Vierailija kirjoitti:
Ei noi nyt niin pahoja lukemia oo. Tärkeää syödä niin, että jaksaa. Enemmän kasviksia ja ainakin silloin tällöin jotain mukavaa liikuntaa mistä tykkää ja joka päivä jotain kivaa, että hyvää oloa tulee muustakin kuin ruoasta. Eikä se paino ole elämän tärkein asia, kunhan on terve/pyrkii elämään enimmäkseen terveellisesti ja nauttii elämästä.
Ylipainoinen ei ole terve. Hänellä on jatkuvat tulehdukset päällä ja sellainen kasa sairauksia oven takana ettei toista.
105.3kg.
Olen selviämässä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Viime viikot on ollet niin kuin olisin hitaasti kävelemässä sakeasta, synkästä sumusta ulos. Välillä olen kompastunut taas ja sumu on hetkeksi kietonut valtaansa.
Ihan viime aikoina olen alkanut taas löytää mielihyvää muualta kuin mahan täyteen ahtamisesta..jätän herkut kauppaan ja alan palata omaan itseeni ja eiköhän se painokin siitä lähde laskuun. Lähti ainakin 10v sitten kun viimeksi olin tässä samassa tilanteessa.
minä lihoin reilu 20 kiloa kun äitini kuoli. en vaan pääse tästä surusta yli millään.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon 181cm mies ja painan 71kg. Enkä edes ole mikään laiha ja lihastakin löytyy.
Kylläpäs suomalaiset naiset ovat läskejä. Onneksi on ulkomaalainen vaimo ja se on paljon kauniimpi. 😂
No olet sä aika hoikka.
Ei toi ole edes paha. Onnistuu ens kesään mennessä, pudotusvauhti vaikka 300g viikossa tai kilo kuukaudessa. Ensihätään painoa lähtee rivakammin, sitten hidastuu.
Palastele urakka, pyri ensin alle 75 kilon. Sen jälkeen tähtää 72 kiloon.JA sen jälkeen 69 -68 kiloon.