Kävin vaa'alla, paino 78,8kg
Itkettää.
Oon tiennyt, että painoa on tullut, mutta olen vältellyt vaakaa.
Oon masentunut ja uupunut ja näiden takia oon syönyt vain eines- ja roskaruokaa, sipsiä ja karkkia. Oikeaa ruokaa vain harvoin.
Peilikuva inhottaa.
Kommentit (31)
Ihan rehellisesti, mitä sä täältä pyrit tuolla avauksella saamaan? Tuleeko muka yllätyksenä, että tällä palstalla sut tullaan haukkumaan siiderivalaaksi, tekeekö se sun olon paremmaksi? Vai haetko mahdollisimman huonoa oloa? Sä et täältä saa tukea painoasioissa, jos joku yrittääkin jollain lailla tukea niin takuulla löytyy 10 muuta jotka saa kiksinsä muiden alaspainamisesta. Lähde ulos kävelemään, se parantaa sun oloasi tasan tarkkaan enemmän kuin tällä palstalla avautuminen.
Itse aloitin eilen laihdutuskuurin, eilen paino 65.5, tänään kävin vaa'alla ja paino 66 kg. Arvatkaa antaako motivaatiota jatkaa? Hyvä etten heittänyt vaakaa seinään :(
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitin eilen laihdutuskuurin, eilen paino 65.5, tänään kävin vaa'alla ja paino 66 kg. Arvatkaa antaako motivaatiota jatkaa? Hyvä etten heittänyt vaakaa seinään :(
Aloitit eilen eikä paino ollut vielä tänään 50 kiloa? Täysin käsittämätöntä.
Parasta ostaa kilo suklaata ja litra viinaa.
Oletko sinä hyvin nuori?
Itse painan 78kg, mutta olen yli 180cm pitkä. Mulle tämä paino on oikein sopiva.
Miten pitkä ap olet? Itse saan painon pysymään kurissa kävelemällä vähintään 10km päivässä. Syön herkkuja ja pikaruokaa viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaikutus päivässä näy. Ja paino heittelee niin päivän aikana kuin eri päivinä helposti 1-2 kg riippuen aina mitä on syönyt ja juonut, onko jotain turvotusta jne. Tuosta ei nyt siis todellakaan kannata välittää. Jos aiot onnistua painonpudotuksessa, tarvitset paljon lisää kärsivällisyyttä. Välillä sitä on vaikea löytää, mutta ei ole vaihtoehtoja jos tahtoo saavuttaa sen mihin pyrkii, nm.kokemusta on.
T. 18 kg laihduttanut
Vierailija kirjoitti:
Itkettää.
Oon masentunut ja uupunut ja näiden takia oon syönyt vain eines- ja roskaruokaa, sipsiä ja karkkia. Oikeaa ruokaa vain harvoin.
Peilikuva inhottaa.
Minäkin syö vain moskaa ja paino on noussut joulukuusta 12 kiloa. Jatkan moskan syömistä ja kummastelen, kun paino ei putoa. :D
Mikään muu ei auta kuin ateriarytmi, moskat pois, kasvisten lisääminen ja päivittäinen liikunta.
Ei noi nyt niin pahoja lukemia oo. Tärkeää syödä niin, että jaksaa. Enemmän kasviksia ja ainakin silloin tällöin jotain mukavaa liikuntaa mistä tykkää ja joka päivä jotain kivaa, että hyvää oloa tulee muustakin kuin ruoasta. Eikä se paino ole elämän tärkein asia, kunhan on terve/pyrkii elämään enimmäkseen terveellisesti ja nauttii elämästä.
Ap tässä. En tiedä mitä haen tällä keskustelulla. Kai "ääneen sanominen" auttaa (eli kirjoittaminen, koska mulla ei ole ketään kenelle puhua)
Haluaisin painon alle 70kg:n. Melkein 10kg pitäisi pudottaa. :(
Vierailija kirjoitti:
Ei noi nyt niin pahoja lukemia oo. Tärkeää syödä niin, että jaksaa. Enemmän kasviksia ja ainakin silloin tällöin jotain mukavaa liikuntaa mistä tykkää ja joka päivä jotain kivaa, että hyvää oloa tulee muustakin kuin ruoasta. Eikä se paino ole elämän tärkein asia, kunhan on terve/pyrkii elämään enimmäkseen terveellisesti ja nauttii elämästä.
Ei se paino, vaan ulkonäkö. Vaatteet kiristää ja hävettää liikkua ihmisten ilmoilla. Sosiaaliset tilanteet ahdistaa.
10 kilon pudotus ei ole paha nakki. Herkut vähemmäksi ja liikuntaa lisää. Ihanat syyspäivät houkuttaa ulos luontoon :)
Pikku hiljaa paino laskee, usko pois.
Hei ap, tiedän tunteen ja melko lailla samoista syistä. Olin 80 kg "pahimmillani" Ja nyt oon about 72 kg! :) 69 olis kiva ja 65 entinen paino... Aivan hampaat irvessä ei oo ees tarvinnu vääntää. Lienet melko lyhyt? Hei tiiätkö, todennäköisesti et ole mikään mieletön läski jonka ihmiset erityisesti huomaisi ja paheksuis, itselläni ei ainakaan näin ollut. Ihan tavallisia pulleroita me ollaan joita on Suomi täynnä, et ole erikoinen ;) Ja jos ajattelet että "no tutut varmasti huomaa että oon hirveesti lihonu!" ja sen takia ahdistaa, niin 10kg painonnousua ei kaikki ees huomaa, ja vaikka huomais niin mitä sitten? Ite en ainakaan tuomitse toisten lihomisia (varsinkaan jotain hikistä 10 kiloa! Se on kyllä noita joita en välttämättä edes huomais) koska koskaan ei tiedä mitä kenelläkin on elämässä menossa ja mistä syystä lihominen johtuu. Enkä usko että olen ainoa joka ajattelee näin. Osta tällä hetkellä sinulle sopivia vaatteita! Se EI tarkoita sitä että olisit hyväksynyt nykyisen "olomuotosi" pysyväksi, vaan vain sitä ettei tarvitse kulkea liian pienissä vaatteissa! Kirpparilta/UFFilta jne saa halvalla. Sitten kun laihdut on mukava nähdä miten ne isot vaatteet jää liian isoiksi ja myydä tai antaa pois ;) Et ole luuseri, lihominen ei ole kuolemansynti, olet arvokas ihminen juuri sellaisena kuin olet, laihtuminen on mahdollista ja sä pystyt siihen! <3 Mutta vaikka et just nyt pystyiskään masennuksen ja ahdistuksen takia niin sekin on okei. Mielenterveytesi on tärkeämpää kuin 10 extrakiloa! Onko sulla joku hoitokontakti niihin ongelmiin? Se olis ensisijaista. Tsemppiä! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä hyvin nuori?
En, mutta noudatan neuvoasi, se on aivan parasta.
-ohis-
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. En tiedä mitä haen tällä keskustelulla. Kai "ääneen sanominen" auttaa (eli kirjoittaminen, koska mulla ei ole ketään kenelle puhua)
Haluaisin painon alle 70kg:n. Melkein 10kg pitäisi pudottaa. :(
Miksi?
Pysyvä painonpudotus onnistuu vain, mikäli tavoitteet ja syyt painonpudotukseen ovat realistiset.
Miksi sun pitää päästä alle 70kg:n? Mitä sun pitää tehdä, että pääset tuohon? Mitä tapoja ja ajatusmalleja sun pitää muuttaa, että se onnistuu? Mitä, jos tavoite ei toteudukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä hyvin nuori?
En, mutta noudatan neuvoasi, se on aivan parasta.
-ohis-
:D
Kannattaa karpata eli napostella metvurstitanko samalla.
Ei paha! BBW on kuitenkin pop. Siihen vielä BBC. Älä murehdi turhia.
Jos on raudanpuute, painoa on vaikea saada alas.
Oletko koska käynyt viimeks ottaa verikokeita? Onko kehossa kaikki ok?
Väsymys, uupumus, saamattomuus voi olla raudanpuutetta? Onko runsaat menkat, synnytyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Itkettää.
Peilikuva inhottaa.
No nyt jätät nuo einekset yms veks ja alat syödä oikeaa ruokaa pieniä annoksina. Ekalla viikolla putoaa kolme kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ihan suolen sisältö, kuukautiskierron vaihe ja veden vähyys syynä tuohon.
Ei se päivässä lähde kun ei ole päivässä tullutkaan.
Heikko motivaatio sulla.Koita nyt 3kk alkuun.
Oisin ikionnellinen tosta painosta, ois just passeli mulle.
Painan reippaasti yli 100.
Aiotko tehdä asialle mitään?