Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on suurin ikäero minkä tiedät olevan sisaruksilla?

Vierailija
25.09.2018 |

Ystävä sai juuri vauvan. Hänen poikansa muutti juuri kotoa pois, kun täytti 18. 😊 Sukulaisnainen sai vauvan melkein yhtäaikaa tyttärensä kanssa. Tässä tosin myös välillä syntynyt muita lapsia. On se jotenkin jännää ajatella, että jos nuorena tekee ekan niin voi vielä yrittää uutta kun eka on jo aikuinen. Itsellä ei noin isoa ikäeroa onnistuisi tehdä kun vasta kolmekymppisenä aloitin ja mietin sitten 35 vuotiaana, että olenko liian vanha synnyttämään 😂 Tämän kysymyksen tarkoitus ei sitten ole kenenkään arvostelu, jokainen tekee omat lapsensa silloin kun tekee, minusta vaan hauskaa, että kun toisesta tulee vähän päälle nelikymppisenä mummo ja toisesta äiti

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja pikkusiskolla on ikäeroa 2 vkoa vaille 16 vuotta. Välissä ei ole ketään. Mutta eihän tuo paljon ole esim lestadiolaisperheisiin, siellä kait esikoinen voi olla reippaasti yli 20v kun vielä syntyy pikkusisaruksia?  

Vierailija
2/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta. Isoäitini veljet syntyivät 9 ja 18 vuotta ennen häntä. Kolme lasta siis perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lähinnä just sitä ajattelin tässä aloituksessa, että sellaisia sisaruksia joiden välillä ei ole ketään. Tosin tuon aloitustekstin kohdalla kyse vaan sisarpuolista, niinkuin varmaan usein on jos ikäero on iso

-Aloittaja 😊

Vierailija
4/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta tai sinne päin, tuttavaperheessä. Nuoremmat lapset eivät ole tulleet koskaan erityisen läheisiksi vanhempien kanssa, koska nämä muuttaneet omilleen ja eri paikkakunnalle varhain.

Vierailija
5/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 vuotta tai sinne päin, tuttavaperheessä. Nuoremmat lapset eivät ole tulleet koskaan erityisen läheisiksi vanhempien kanssa, koska nämä muuttaneet omilleen ja eri paikkakunnalle varhain.

Siis vanhemmat sisarukset muuttaneet, eivät vanhemmat.

Vierailija
6/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä 17 vuotta.

Vierailija
7/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla lapsillani ikäeroa on 15 vuotta.  Minulla ja serkullani on ikäeroa viisi vuotta, serkkuni 43 v on kahden pienen lapsen äiti ja minä olen mummo :D

Vierailija
8/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko tapaus silloin tähän  mukaan , jos on eri äidit , mutta molemmilla kuitenkin sama isä ?

Vierailija
9/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun siskolla on 17 vuotta ikäeroa ja samat vanhemmat.

Vierailija
10/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ikäero minkä tiedän on 34 vuotta. Perheen äiti synnytti yllätyslapsen 54 vuotiaana. Nuorin oli syntynyt äidin ollessa 20v.

Lähelle tuota menee toinenkin tietämäni ja tuntemani tapaus. Äiti oli kulkenut lääkärissä kun maha alkoi kasvaa ja edes lääkäri ei ollut tajunnut että lapsihan se siellä kasvaa. Äiti luuli että hänellä on jokin kasvain.

Noista molemmista on aikaa kymmeniä vuosia.

Vierailija
11/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta. Ja ihan kokonaiset veljekset on eli sama isä ja sama äiti

Vierailija
12/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja nuorimmalla veljelläni on ikäeroa 18 vuotta ja 4 kuukautta. Olisi itse asiassa pitänyt olla reilusti enemmän, koska veli syntyi raskausviikolla 25. Nyt on jo teini.

Veljen syntyessä en asunut enää kotona, mutta olemme siitä huolimatta todella läheisiä.

Vierailija
13/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä on yksi jonka esikoinen on 24v ja on nyt uudestaan raskaana. Esikoisella on itselläänkin jo lapsi eli ystävästäni tulee vielä mummuna äiti.

Vierailija
14/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukaverini isosisko on häntä 22 vuotta vanhempi ja isoveli 19 vuotta. Itse hän on siis varsinainen odottamaton iltatähti kuulemma.

Vierailija
15/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko tapaus silloin tähän  mukaan , jos on eri äidit , mutta molemmilla kuitenkin sama isä ?

Ihan hyvin voi laskea, ei tämä niin vakava keskustelu tarvitse olla

-ap

Vierailija
16/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja tämän pikkuveli, 13 vuotta.

Vierailija
17/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoveljellä ja pikkusiskolla on ikäeroa melkein 22 vuotta.

Vierailija
18/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3v. Lapsi ja hänellä isoveli 22v. Miehen entisestä liitosta 😊

Vierailija
19/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja veljelläni on ikäeroa vähän yli 20 vuotta. Sanat vanhemmat. Vanhemmilleni oli sanottu että eivät voi saada enää biologisia lapsia ja sitten...minä.

Vierailija
20/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä luokkakaverilla vanhimman isosiskon ja nuorimnan pikkusiskon ikäero parikymmentä vuotta. Isosisko sai itse vauvan pari kuukautta ennen pikkusiskon syntymää, eli täti oli nuorempi kuin siskontyttö.

Kyllä, lestadiolaisia.