Miehellä pitsariippuvuus
Tällä viikolla jo 3kpl, tänään on maanantai.
Tilasi meille, ja paljastui että oli tilannut myös itselleen lounaaksi.
Perjantaina halusi käydä vähän paremmalla pitsalla, ja lauantaina piti tilata krapulassa pitsaa. Ällöttää, vaikka aina syönkin, kun naaman eteen työnnetään. Lihon varmaan kohta....
Miten hänet saaa vieroitettua?
Kommentit (15)
Toivottavasti töiden ja syömisen jälkeen ylijäävän ajan käyttää treenaamiseen :)
Ei treenaa ikinä, mutta tekee fyysistä työtä. Silti hänelle on ilmestynyt maha.. :(
Ap
Munkin mies lihonut. Ennen oli hoikka 196/85, mut nykyään 93kg. Aion jättää sen.
Alat tilaamaan omaan pitsaasi valkosipulilla ja vielä tuplana. Kerrot hänelle, että aijot aina tilata valkosipulia kun syötte pitsaa.
Ei miestä haittaa valkosipuli, tilaa sitä pitsaansa.
Tänäänkin oli käynyt pitseriassa lounaalla. En ymmärrä.
Ap
Niin. Se on väärin jos mies syö pitsaa.
Minun mieheni syö joka arkipäivä lounaaksi perhepizzan. Jollain lailla se on ymmärrettävää, koska työpaikalla ei ole lounasravintolaa ja lähin ruokapaikka on pizzeria. Mutta miksi perhepizzan ?
Illalla syö samaa kuin lapsillekin teen eikä valita. Mutta joka ainut perjantai kun jutellaan siitä, mitä ruokaa tehtäisiin viikonloppuna, mies ehdottaa itsetehtyä pizzaa. Ja lapset tietysti kannattaa, kun ei ne arkena koulussa pizzaa saa.
Niin meillä tehdään sitten uunipellillinen fantasiapizzaa jokseenkin joka viikonloppu sekä lauantaina että sunnuntaina. Ja mies syö pizzaa 360 päivää vuodessa. Jouluna syödään sentään perinteisiä jouluruokia.
Ihmettelen, ettei se tunnu ollenkaan kyllästyvän.
Mulle tuli nälkä kun luin tätä ketjua..
Minäkin voisin syödä pelkkää pizzaa. En koskaan kyllästy ja ex valitti minulle tästä. Ei sillä että olisin lihava vaan minun tapani ärsyttivät häntä. Elämä on kummallista joskus ja kaikki eivät ole samanlaisia.
Luulisi aikuista jo tökkivän kun itsellä täytyy pitää kyllä taukoa kun tökkii.
Äitimamma kirjoitti:
Minun mieheni syö joka arkipäivä lounaaksi perhepizzan. Jollain lailla se on ymmärrettävää, koska työpaikalla ei ole lounasravintolaa ja lähin ruokapaikka on pizzeria. Mutta miksi perhepizzan ?
Illalla syö samaa kuin lapsillekin teen eikä valita. Mutta joka ainut perjantai kun jutellaan siitä, mitä ruokaa tehtäisiin viikonloppuna, mies ehdottaa itsetehtyä pizzaa. Ja lapset tietysti kannattaa, kun ei ne arkena koulussa pizzaa saa.
Niin meillä tehdään sitten uunipellillinen fantasiapizzaa jokseenkin joka viikonloppu sekä lauantaina että sunnuntaina. Ja mies syö pizzaa 360 päivää vuodessa. Jouluna syödään sentään perinteisiä jouluruokia.
Ihmettelen, ettei se tunnu ollenkaan kyllästyvän.
Joulupizzaa
-kinkkua
-lanttulaatikkoa
-lipeäkalaa
-rosollia
-riisipuuroa
-sekahedelmäsoppaa
-piparipohja
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies lihonut. Ennen oli hoikka 196/85, mut nykyään 93kg. Aion jättää sen.
Joopa joo. Ei sulla mitään miestä oo....
Teet tietenkin pisun pizzansuojeluviranomaisille.
Ilmoitat pitserioihin ettei hänelle saa myydä!! Jos meinaa siirtyä pakastealtaille niin kauppoihin sama ilmo.