Love Island Suomi
Huomenna alkaa!
Sinkut julkistettu, saas nähä mitä tästä tulee. Alkuperäinen versio on ainaki ollut viihdyttävä. Ei ainakaan äkkiseltään ollut tuttuja naamoja jostain toisista formaateista.
Sinkkujen esittely:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005839328.html
Kommentit (55)
Appisaa on nyt illam jaksosta traileri
Mitä! Miten mulla on menny ihan ohi että tämmönen on tulossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toi Senja piti aikoinaan semisuosittua "little bit vain" blogia :D en olis ihan heti siitä uskonu et vajoaa noin alhaseen ohjelmaan mukaan
Joo ja eikös yrittänyt ratsastella mff-lauran siivellä, tyrkytti itseään kuvaamaan ja hengaamaan.
Kauheesti draamaa sillä oli ainakin jo silloin. Muistatteko kun löi jotain jossain blogibileissä (hitto kun en muista, että ketä)? Piti sen jälkeen vähän taukoa...
Se oli joku miespuolinen bloggari. Muistelen, että kyseessä oli Naag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toi Senja piti aikoinaan semisuosittua "little bit vain" blogia :D en olis ihan heti siitä uskonu et vajoaa noin alhaseen ohjelmaan mukaan
Joo ja eikös yrittänyt ratsastella mff-lauran siivellä, tyrkytti itseään kuvaamaan ja hengaamaan.
Kauheesti draamaa sillä oli ainakin jo silloin. Muistatteko kun löi jotain jossain blogibileissä (hitto kun en muista, että ketä)? Piti sen jälkeen vähän taukoa...
Se oli joku miespuolinen bloggari. Muistelen, että kyseessä oli Naag.
Pitäähän nyt aina yks väkivaltasta taustaa omaava olla mukana :D
Oon ihan liian innoissani.. katon ensitreffit alttarilla tän jälkeen koneelta. Oon liian utelias!
Aika farssi, jos ongelma ei edes ala silloin kun luvattu. Enpä ole ennen vastaavaa nähnyt.
Hahaa, naurettavaa. Enpä ala katsomaan, jääköön roskaohjelma kun ei edes alakaan.
Tekniset ongelmat :D :D. Hyvä alku sarjalle :(-😂
Häh?