Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
5001/5163 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5002/5163 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt katsonut uusinta kautta siihen asti mitä d+ on julkaissut ja tässä on vähän mietteitä pareista:

Mike on mielestäni ihan mukava sellainen simppeli heppu, tykkää ottaa rennosti eikä murehdi turhia. Voisin kuvitella itse olevani Miken tyyppisen miehen kanssa. Natalie taas aivan toinen ääripää, vaikuttaa suorastaan neuroottiselta ja kyllä itse saa olla niin terveysfriikki kuin haluaa mutta ei ole oikein tuputtaa väkisin sitä toisille, eikä omaa uskontoakaan ole oikein tuputtaa kenellekään. Ei mikään ihme että Mike näyttää koko aika niin masentuneelta ja ahdistuneelta. Natalie on ihan järkyttävä diktaattori ja se kohta missä uteli ÄO:ta ja haukkui alaluokkaiseksi oli ihan järkyttäviä.

Brandon ja Julia vaikuttaa muuten oikein hyvältä parilta ja rakastuneilta, mutta ne vanhemmat ovat ihan järkyttävän kontrolloivia, ikään kuin poika olisi vielä 17v. On varmaan jokin uskovaisuuteen liittyvä juttu että vanhempien sana on laki. 

Yarasta en ole alun alkaenkaan tykännyt, ei Jovikaan ole mikään ihana mies, tuntuu että nämä kaksi vain piikittelevät toisiaan kilpaa. Yara ei jousta mistään, haukkuu kaiken lyttyyn Jovin asunnossa, Jovi piikittelee Yaraa englannin osaamattomuudesta ja sanoo valehtelijaksi jne. Muuten voisin todeta että ehkä tämä on vaan tämän pariskunnan dynamiikka ja piikittely on jonkinlaista esileikkiä, mutta liian monessa kohtaa Yara itkee Jovin kohtelua.

Stephanie ja Ryan.. näistä huomasi jo ensimmäisillä minuuteilla että katastrofi tiedossa. Ryan näyttää juuri sellaiselta lipevältä, laskelmoivalta etelän gigololta jolla dollarinkuvat ja greencardit kiiltää silmissä ja on valmis lepertelemään vaikka kuun taivaalta kaiken maailman eukoille. Stephanie puolestaan vaikuttaa henkisesti epästabiililta ja siltä kuin olisi jatkuvasti jossain aineissa. Puhuu hitaasti mongertaen, silmät ei näytä pysyvän auki. Hän tarvitsisi psykiatria eikä mitään nuorta rakastajaa.

Tarik ja Hazel sekä Rebecca ja Zied on sen verran tylsiä etten jaksa kommentoida. Niiden draamat vaikuttaa käsikirjoitetulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5003/5163 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi uusi spin off 90 days single life. Tuleekohan discovery plussaan tämä?

Vierailija
5004/5163 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi uusi spin off 90 days single life. Tuleekohan discovery plussaan tämä?

Ensimmäinen jakso on jo siellä.

Vierailija
5005/5163 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen jakso on jo siellä.

JES! Ihanaa, menenkin heti katsomaan.

Vierailija
5006/5163 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka episodi sinkkuelämää katsottuna ja ai että mitä absoluuttista roska-realityn kultaa tämä sarja tulee olemaan. Molly on ihan mahtava nainen ja toivon että uusi mies olisi oikeasti kunnollinen tällä kertaa. Danielle raukka käy sääliksi ja toivottavasti ei anna Mohammedille uutta mahdollisuutta, tällä ei varmasti ole tälläkään kertaa puhtaat jauhot pussissa. Varmaan haluaa vain rahaa showsta ja lisää julkisuutta että voisi lyödä rahoiksi. Big Ed on yhtä ällöttävä kuin aina ennenkin, ukko itse on pieni, paksu, ruma ja vanha mutta tyttöystävän pitäisi olla nuori, fiksu ja kaunis. Säälin sitä naista ketä Big Ed kutsui treffeille ja kauhea myötähäpeä koko kohtaus!

Vierailija
5007/5163 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö kukaan täällä seuraa uusimpia käänteitä?

Vierailija
5008/5163 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään tätä 2019 kauden jaksoa ja siinä tuo Kalifornian 6-kymppinen täti ja Intian 3-kymppinen kaveri. Niin onko tämä stoori jotenkin kerrottu uudestaan erilailla? Kun aikaisemmin jotenkin muistikuva, että homma loppui siihen, että tätsy palasi kotiin pian miehen suvun tavattuaan ja nyt puhutaan, että asui 4 kk ajan ja jotenkin perheen kanssa?? Sumit miehen nimi ja Jenny siis nainen. Yritin tätä kerran googeloida, mutten saanut tolkkua. 

Vierailija
5009/5163 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5010/5163 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkujaan Sumitin perheellä ei ollut mitään Jennya vastaan, koska jenny oli käymässä Intiassa ja oli vain Sumitin "ystävä". Tällöin Jenny asui perheen kanssa nuo kuukaudet. Suhtautuminen muuttui kun suhteen todellinen luonne paljastui ja Jenny sai lähdöt.

Jenny palasi tällöin Amerikkaan, josta palasi takaisin Intiaan ja tämän jälkeen vielä kerran Amerikan kautta takaisin Intiaan. 

Vierailija
5011/5163 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas discovery plussassa uusi jakso 8 kautta!

Vierailija
5012/5163 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hilpeät tunnelmat Yaralla kihlajaisiin mennessä... Sarjassa nähdyn perusteella en keksi miksi Jovi ja Yara ovat yhdessä, Yara on toki ulkoisesti upea mutta tuo ainainen nalkutus ja kettuuntuneisuus painaisi ainakin omassa vaakakupissani enemmän. Ja ymmärrän toki nalkutuksen Jovin alkoholinkäytöstä, heillä on selkeästi aivan erilaiset käsitykset hyvästä elämästä.

Stephaniella hieman eskaloitui mielialat jakson lopussa, mitähän lienee tapahtunut... Hänkin on ulkoisesti niin upea mutta itsetunto silti pohjamudissa, kun pitää epätoivoisena kerjätä huomiota ja jopa maksaa siitä. Se itkuinen puhelu poikkiksen serkulle oli kyllä pohjanoteeraus.

Mike ja Natalie, oi apua... Natalie vaan leijailee haavemaailmoissa eikä tajua, että Mike ei ole alkuunkaan sellainen mies, jonka hän tuntuu pohjimmiltaan haluavan. Onneksi Mike tuntuu tulevan järkiinsä! Ensi jakson teaser näytti todella mielenkiintoiselta tämänkin parin osalta...

Rebeccan ja Ziedin ravintolareissun mustasukkaisuusjuttu tuntui täysin feikatulta, varmaan haettu jotain draamaa heidänkin tarinaansa.

En malta odottaa ensi jaksoa, näyttää olevan aivan timanttista tavaraa tulossa.

Vierailija
5013/5163 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5012 jatkaa

Siinä kohtaa hurrasin kyllä Yaralle, kun hän pisti jauhot suuhun Jovin vanhemmille heidän olettaessaan, että jokainen ukrainalainen nainen haaveilee pääsystä jenkkeihin 😂 Niin loistava veto verrata tuota oletusta ”amerikkalaiset on tyhmiä” -oletukseen. Ja osoitti kyllä melkoista itsevarmuutta sanoa tuo ihan suoraan. Pisteet Yaralle tästä!

Vierailija
5014/5163 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmalla kaudella tykkäsin Mikesta ja Nataliestakin, mutta tämä uusin kausi on aivan kauhea. Mike on suurin ku*ipää, jonka olen nähnyt. Passiivisaggresiivinen mölli, joka mitä ilmeisimmin on tuonut Natalien Amerikkaan vain ja ainoastaan kostaakseen sen, kun N palautti sormuksen. Joo, N ei tykkää juoda alkoholia eikä syödä lihaa. Ja tää paskiainen hieroo näitä asioita ihan tauotta Natalien naamaan: "omnomonom miten hyvää olutta, taidanpa juoda lisää" "Ottaisin ravintolan isoimman ja verisimmän pihvin mitä löytyy" . Siellä lahjatavaraliikkeessä ukkoa ei kiinnostanut mikään muu, kuin jotkut saakelin kristalliset pullot, joihin voi laittaa  likööriä. Siis se tekee tuon kaiken täysin tahallaan. 

Mua inhottaa myös Miken silmien pyörittelyt, kun N puhuu jotain. Tai kun N suukotti poskelle, niin tämä mölli pyyhkii poskensa naama inhosta vääristyneenä. Tai kun N ottaa kädestä kiinni, niin tuo tissiposki vänisee, miten ällöttävältä toisen iho tuntuu kun siinä on kosteusvoidetta. 

En pysty enää katsomaan yhtäkään jaksoa, jossa tuo ukko on, niin paljon se mun inhottaa ja ärsyttää. Ja pahempaa on vaan luvassa kauden edetessä. Mä niin toivon, ettei tuo ihmishirviö enää ikinä saa itselleen yhtäkään naista, vaan elää surkean loppuelämänsä  kylmässä parakissaan ypöyksin. 

Vierailija
5015/5163 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas yököttää Big Ed joka on taas 90 day: Sinkkuelämää sarjassa ja yrittää jälleen pervoilla naisen perään joka on hänen tytärtäänkin nuorempi taas kerran. Mikä siinä on että ei voi tapailla ikäisiään tai edes lähempänä omaa ikää vaikka nelikymppisiä.. Kovat on no neck Edillä ulkonäkökriteerit, vain nuori kuuma pimu kelpaa vaikka ukko itse on todella ällöttävän näköinen ja luonnekin on kauhea. 

Vierailija
5016/5163 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmalla kaudella tykkäsin Mikesta ja Nataliestakin, mutta tämä uusin kausi on aivan kauhea. Mike on suurin ku*ipää, jonka olen nähnyt. Passiivisaggresiivinen mölli, joka mitä ilmeisimmin on tuonut Natalien Amerikkaan vain ja ainoastaan kostaakseen sen, kun N palautti sormuksen. Joo, N ei tykkää juoda alkoholia eikä syödä lihaa. Ja tää paskiainen hieroo näitä asioita ihan tauotta Natalien naamaan: "omnomonom miten hyvää olutta, taidanpa juoda lisää" "Ottaisin ravintolan isoimman ja verisimmän pihvin mitä löytyy" . Siellä lahjatavaraliikkeessä ukkoa ei kiinnostanut mikään muu, kuin jotkut saakelin kristalliset pullot, joihin voi laittaa  likööriä. Siis se tekee tuon kaiken täysin tahallaan. 

Mua inhottaa myös Miken silmien pyörittelyt, kun N puhuu jotain. Tai kun N suukotti poskelle, niin tämä mölli pyyhkii poskensa naama inhosta vääristyneenä. Tai kun N ottaa kädestä kiinni, niin tuo tissiposki vänisee, miten ällöttävältä toisen iho tuntuu kun siinä on kosteusvoidetta. 

En pysty enää katsomaan yhtäkään jaksoa, jossa tuo ukko on, niin paljon se mun inhottaa ja ärsyttää. Ja pahempaa on vaan luvassa kauden edetessä. Mä niin toivon, ettei tuo ihmishirviö enää ikinä saa itselleen yhtäkään naista, vaan elää surkean loppuelämänsä  kylmässä parakissaan ypöyksin. 

Minä luulen, että näiden välillä on paljon muutakin kuin mitä ohjelmassa näytetään. Mike on silminnähden loukkaantunut Natalielle jostain muustakin kuin siitä sormuksesta. Edelleen Natalie sanoo, ettei voi sanoa rakastavansa Mikea. Kyllä minuakin v*tuttaisi, että toinen odottaa kosintaa ja sormusta, mutta ei itse pysty sanomaan yhtäkään nättiä sanaa vaan pelkkää haukkumista. 

Vierailija
5017/5163 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää mitä Miken ja Natalien välillä on tapahtunut, niin outoa on tuo meno tällä uudella kaudella

Vierailija
5018/5163 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yaran pitäisi ehdottomasti erota siitä juoposta miehestä

Vierailija
5019/5163 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniellen sinkkuilu on kamalaa katsottavaa myötähäpeän takia

Vierailija
5020/5163 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yaran pitäisi ehdottomasti erota siitä juoposta miehestä

Jovin vanhemmat on ihanat, mutta ukko on itse kuin Hangover -leffasta oleva idiootti. Ei tuo ole valmis sitoutumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi