90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Liamilla kaikki muumit laaksossa! Hihittelee vain äitinsä vastoinkäymisille ja tuo räksyttävän koiran paikalle, jottei kuule yhtään mitään ohjelmassa mitä haastateltavat puhuvat.
Ärsyttävä tyyppi.
Jos mun mutsi kiskois elämåänsä yhtäkkiä Qatarilaisen naamaansa sokeroivan ja puolet nuoremman personal trainerin, niin luultavasti naurustani ei tulisi loppua.
Näytettiinkö eilen sitä suomalaista jasminia ja blakea? Vai koska se alkaa?
En ymmärrä Annaa ja Murselia. Mikä ihme Murselissa vetää puoleensa!? Anna kuitenkin vaikuttaa ihan järkevältä ja modernilta naiselta.. En jaksa uskoa että pelkkä mehiläistarhaus yhdistäisi niin paljon.. ukko vaikuttaa ihan vähäjärkiseltä ja todella tökeröä kommentointia lapsien edessä. Ei osaa kommunikoida edes kääntäjän avulla. Tuskin nyt niin suuri rakastaja on, että se olisi se suurin syy.. tää on mun mielestä kaikkien jaksojen erikoisin liitto.
Annu, ihan kauhee rahanahne biatchh, sai alusasuja niin johan alkoi toosaa irtoamaan.. No näille naisille on oma nimikin...
Viinimiehen nuorikko vaikuttaa oikeasti kivalta, ehkä jopa viattomalta. Ja on täysin eri asenteella kun esim Anny. Lieneekö vaan kulissia..
Sitten se redneck, en muista nimeä.. hirvittää kun tämäkään ei kertonut ajoissa venäläismorsmaikulle, että on täysin pa ja veloissa ja hampaaton aikamiespoika asuu nurkissa, voi tulla vähän yllärinä. Tämä venäläisnainen vaikutti myös aikas kivalta tyypiltä.
Annalla vielä noin hienot pojat ja äiti seurustelee tommosen peräkammarinpojan kanssa, tämä on tosi outo juttu.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Annaa ja Murselia. Mikä ihme Murselissa vetää puoleensa!? Anna kuitenkin vaikuttaa ihan järkevältä ja modernilta naiselta.. En jaksa uskoa että pelkkä mehiläistarhaus yhdistäisi niin paljon.. ukko vaikuttaa ihan vähäjärkiseltä ja todella tökeröä kommentointia lapsien edessä. Ei osaa kommunikoida edes kääntäjän avulla. Tuskin nyt niin suuri rakastaja on, että se olisi se suurin syy.. tää on mun mielestä kaikkien jaksojen erikoisin liitto.
Annu, ihan kauhee rahanahne biatchh, sai alusasuja niin johan alkoi toosaa irtoamaan.. No näille naisille on oma nimikin...
Viinimiehen nuorikko vaikuttaa oikeasti kivalta, ehkä jopa viattomalta. Ja on täysin eri asenteella kun esim Anny. Lieneekö vaan kulissia..
Sitten se redneck, en muista nimeä.. hirvittää kun tämäkään ei kertonut ajoissa venäläismorsmaikulle, että on täysin pa ja veloissa ja hampaaton aikamiespoika asuu nurkissa, voi tulla vähän yllärinä. Tämä venäläisnainen vaikutti myös aikas kivalta tyypiltä.
Amerikassa ei taida olla Migrin kaltaista tahoa joka auttaisi venakkoja tekemään esikarsintaa. Suomalainen saa ainakin heti kengän kuvan takamukseen, jos käy ilmi ettei tällä olekaan mitään palkka-/sijoitustuloja.
Vierailija kirjoitti:
Ens viikon jaksossa taitaa olla Jasminin ensiesiintyminen.
Sopii juttuineen ja kuvioineen ihan hyvin tähän sarjaan, oon muutaman jakson jo edellä dplayn kautta. Tunnistaa kyllä suomalaiseksi :D
Viinimies on mun mielestä aikas limanen äijä. "En olisi uskonut, että hän on 20v". Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Mua on mietityttänyt tässä sarjassa se että ollaan kuukausia erossa, ja sitten kun nähdään niin ei heti syöksytäkään petipuuhiin, vaan yleensä nukkumaan? :D Onko toi ihan tavallista?
No okei Anny ja ubermies "rakasteli" ekana yönä ja Syngin ja Tania, mut muut on kyllä aika aneemisia olleet.
Tosta Tarikista tuli mieleen että se itkuinen aasialaistyttö rakensi muurin sänkyyn niiden väliin ettei Tarik vahingossakaan koske siihen :D True love!
Vaikka kuinka kauan ja paljon puhuisit ja tekstaisit jonkun kanssa niin livenä tapaaminen on ihan eri juttu. Kemiaa ei ehkä olekkaan ja tyyppi voi muutenkin olla erilainen arjessa kuin on ollut netissä. Kun olet vieraassa maassa ihmisen kanssa joka tuntuu vieraalta niin ei sänkyyn hyppääminen ole ensimmäisenä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Liamilla kaikki muumit laaksossa! Hihittelee vain äitinsä vastoinkäymisille ja tuo räksyttävän koiran paikalle, jottei kuule yhtään mitään ohjelmassa mitä haastateltavat puhuvat.
Ärsyttävä tyyppi.
Jos mun mutsi kiskois elämåänsä yhtäkkiä Qatarilaisen naamaansa sokeroivan ja puolet nuoremman personal trainerin, niin luultavasti naurustani ei tulisi loppua.
Sarjan fanin kun olen, tuli Youtubesta vastaan Aladin tells all ja siinä oli ihan ihan eri tietoja kuin Lauran suusta. Aladin oli maksanut mm häät, vaatteet ja oli etupäässä kustannuksista vastuussa. Laura keitteli kiljua ja häipyi omia aikojaan ja löytyi baarista drinkiltä. Ilmeisesti eron syy ei ollut yksi kahvilareissu, vaan Lauran alkoholin käyttö ja sekoilu ja epäkunnioittava käytös ( mm seksipuheet) .
Mä kyllä ottasin Aladinin, on niin komea;)
Vierailija kirjoitti:
Viinimies on mun mielestä aikas limanen äijä. "En olisi uskonut, että hän on 20v". Jep jep.
Heti tuli mieleen oliko ukko pettynyt😂
Piti olla nuorempi..
Miehensä voisi kirjoittaa Annylle laulun heidän tuleviin häihin. ''Ou, honey...'' Anny: But, I want money! ''Shh, listen my darling!''
Honey... ja Anny jatkaa, I want money :D
Noiden kahden duetosta tulisi ihan loistava!
Vierailija kirjoitti:
Minusta se Mursel on aito ja sympaattinen. Toki, on ihan oikea juntti, ei mikään hienostunut ja kansainvälinen, mutta itselleni se aitous olisi juuri osa viehätystä. Eikä ainakaan toistaiseksi ole vaikuttanut sellaiselta määräävältä "akka pysyköön lestissään" mus limilta kuin jotkut, vaikka hän itse toki noudattaakin uskontonsa sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Mua on mietityttänyt tässä sarjassa se että ollaan kuukausia erossa, ja sitten kun nähdään niin ei heti syöksytäkään petipuuhiin, vaan yleensä nukkumaan? :D Onko toi ihan tavallista?
No okei Anny ja ubermies "rakasteli" ekana yönä ja Syngin ja Tania, mut muut on kyllä aika aneemisia olleet.
Tosta Tarikista tuli mieleen että se itkuinen aasialaistyttö rakensi muurin sänkyyn niiden väliin ettei Tarik vahingossakaan koske siihen :D True love!
Ei kaikissa kulttuureissa tuo seksipuoli ole noin vapaamielistä. Naista voidaan pitää ja hän voi itsekin kokea itsensä huonoksi ja halvaksi naiseksi, jos on heti sänkyyn hyppäämässä.
Kyllä tuo Mursel vaikuttaa oudolta, tosiaan hiukan jälkeenjääneeltä. Mahtaako osata lukea, kun kännykältä
käännöstekstiä näytettäessä vastaili ihan mitä sattuu. Todella töykeä ja huonokäytöksinen.
Hän ei yritä puhua yhtään mitään oma-aloitteisesti, vastaa töksäyttäen yhdellä sanalla. Hän ei ole
vielä kertaakaan hymyillyt. Joten aika tosikon oloinen. Mitenkähän hän aikoo Usassa elättää itsensä.
Voi Anna-parka, mihin on sotkeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Odotan yhä tota suomalaista, mutta ihmettelen miksi jenkit kuvittelee että täältä haluaisi lähteä mihinkään. Huomaa etteivät tajua mitään maailman tilanteesta.
Siis onhan täältä lähtenyt joitakin naisia, mutta ne on usein niitä jotka kokee palavaa halua elää tradwifen roolia. Muutoinhan ainoastaan työt ja opinnot vievät tuonne, eikä niinkään avioliitto. Suomalainen akka harvoin taipuu palkintovaimon rooliin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii juttuineen ja kuvioineen ihan hyvin tähän sarjaan, oon muutaman jakson jo edellä dplayn kautta. Tunnistaa kyllä suomalaiseksi :D
Youtubesta löytyy jo materiaalia tästä parista. Erityisesti tää pisti silmään. Siis, mitä? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä tyyppi.
Sarjan fanin kun olen, tuli Youtubesta vastaan Aladin tells all ja siinä oli ihan ihan eri tietoja kuin Lauran suusta. Aladin oli maksanut mm häät, vaatteet ja oli etupäässä kustannuksista vastuussa. Laura keitteli kiljua ja häipyi omia aikojaan ja löytyi baarista drinkiltä. Ilmeisesti eron syy ei ollut yksi kahvilareissu, vaan Lauran alkoholin käyttö ja sekoilu ja epäkunnioittava käytös ( mm seksipuheet) .
Mä kyllä ottasin Aladinin, on niin komea;)
Aladin tuskin on neutraali asiassaan. Darcystahan näkee sarjassakin usein, että on pelti kiinni. Lauraa ei ole sellaisena kuvattu. Luulis, että olis aika usein pelti kiinni, jos olis taipumusta kiljun keittelyyn. Sen sijaan Laura kyllä sai Aladinin miehisyyden ikävähköön valoon totuuksilla miehen sänkytaidoista. Ihan ehkä ei imartele Aladinia kumminkaan.
Onkohan se viiniukkelin tyttö oikeasti 2kymppinen sillä näyttää tosi nuorelta? Siis ihan teiniltä ja on jotenkin lapsellisen oloinenkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubesta löytyy jo materiaalia tästä parista. Erityisesti tää pisti silmään. Siis, mitä? :O
Joo, Jasmin ei ehkä ihan kaikessa ole keskiverto suomalainen... Olen katsonut kauden jo kokonaan youtubesta.