Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa Roope Salmiselle uutta oman tasoistaan tyttöystävää. Minä ehdotan Jenni Vartiaista joka myös eronnut!

Vierailija
24.09.2018 |

Jenni ja Roope ovat yhtä hyviä ja suosittuja laulajia, yhtä älykkäitä ja ulkonäkökin mätsää. Molemmat eronneet joten toimisivat toisilleen laastareina.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti vois laittaa Roopen kuriin hellän äidillisesti. Eikös Martilla mene huonosti Stefu-rakkaan kanssa?

Vierailija
22/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tää tieto on, että Jenni Vartiainen on eronnut? Mitäs sille rahkamiehelle tapahtui?

Ei sitä lasketa seurusteluksi jos ei asu yhdessä eikä edes samassa maassa. Eli edelleen Jenni on eronnut avoliitosta Jukasta. Ja tosiaan kuten joku sanoikin: tuntee Roopen hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheyenne Järvinen ois tietty paras. Pääsis Sara ja Cheyenne taas haukkumaan toisiaan

Vierailija
24/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martti vois laittaa Roopen kuriin hellän äidillisesti. Eikös Martilla mene huonosti Stefu-rakkaan kanssa?

Tämä oli hyvä ehdotus. Eikä mitään helliä otteita Roopeen Mara.

Vierailija
25/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami Minkkinen.

Toivottavasti Roope ei tule raskaaksi, nimittäin Sami jättää hänet silloin heti.

Vierailija
26/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta Väisänen

Arja Alho

Liisa Jaakonsaari

Vierailija
27/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Roopen paras ystävä ja håmåiluun taipuvainen Elias Kaskinen, Jennin exä joka toimi Jennin inspiraationa biisiin Turvasana, oon väsynyt pelkkään hiplailuun.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Roope-Salmisen-kosteat-platinajuhlat-poik…

Tätä mä komppaan. Roope ja Elias ovat kuin paita ja perce, ja samaan jengiin kuuluu Elias Gould sekä Kalle Lindroth. Tuota Mökkireissun poikarakkautta.

Vierailija
28/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toope ja Martti on paras pari!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä