Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksaisitko elää puolison kanssa, joka käyttää joka viikonloppu alkoholia?

Vierailija
24.09.2018 |

Kuvioissa lapsia. Usein tosi humalassa, kerran viikossa. Saattaa sammua minne sattuu. Ei suostu lähtemään yhteisesä vuokrakodista pois.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan itseään kunnioittava elä känniläisen kanssa, sellainen sopii ainoastaan toiselle samanlaiselle, silloin ei pänni joka viikonloppu. Tosin lapsia ei siellä saisi olla.

Vierailija
62/65 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi reilu äiti, laitat LASTEN harteille päätöksen parisuhteesta. Kun kerran olet itse alkoholistiperheen lapsi, miksi ihmeessä halusit tehdä omistasi samanlaisia? Huomaatko, että et ota vastuuta mistään, vaan mieluummin laitat LAPSET päättämään eroatteko? Ihan hirveä vastuu lapsen harteille!

Herranen aika. Enhän minä lapsilta ole tietenkään mitään kysynyt! Lapset ovat itse oma-aloitteisesti kertoneet pelkäävänsä eroa. Päätöksen tekee tietenkin vanhemmat. Ja mielestäni olen se, joka on kantanut vastuuta. Hakenut apua lapsille, hakenut apua itselle, yrittänyt hakea apua parisuhteeseen, tehnyt lasun, eronnut aiemmin jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni juo joka vkl, usein perjantaina ja sunnuntaina. Lauantai on krapulapäivä, jolloin hän touhuilee omiaan. Poikkeuksetta hoidan itse lapset koko viikonlopun, koska mies ei halua tai "pysty". Minulla ei ole mitään omaa elämää. En juuri koskaan käy yksin missään, koska en luota miehen tapaan hoitaa lapsia. Usein hän myös aukoo päätänsä jos olen menossa johonkin illanviettoon ja vie hyvän fiilikseni.

Meilläkin lapset ovat spontaanisti sanoneet, että pelkäävät eroa. Ymmärtävät itsekin ettei vain minun tuloillani hankita omia huoneita eikä matkustella viroa kauemmaksi. Voin vain syyttää itseäni etten nuorena tajunnut varoitusmerkkejä.

Vierailija
64/65 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvioissa lapsia. Usein tosi humalassa, kerran viikossa. Saattaa sammua minne sattuu. Ei suostu lähtemään yhteisesä vuokrakodista pois.

Ois entinen toisen kännäysviikonlopun jälkeen, oli  lapsia tai ei.

Kyllähän tuo  varmaa oli jo seukka-aikana näkyvissä - sun ois kannattanu  puhaltaa peli poikki  heti kun merkit olivat näkyvissä.

Hanki sille häätö.

Vierailija
65/65 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut, se tuntui jotenkin normilta ennen lasta, mutta lapsen kanssa muuttui vastenmieliseksi ja haitalliseksi.