Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverin jutut levottomia

Satu vaan
24.09.2018 |

Työkaverini, joka on ukkomies ja pienen lapsen isä, kommentoi levottomia töissä. Ja tekee. Kerron nyt pari esimerkkiä.

Tänään alkoi töissä palella ja puin päälleni villapaidan, joka on työpisteelläni juuri tätä varten varattuna (meillä aika usein kylmä töissä). Työkaverini katsoi minuun, virnisti ja sanoi, että no nyt on seksikäs tukka (meni villapaidan takia sekaisin). Nauroin tietysti ja sanoin, että nukkutukka vai ja mies hymyili vaan ja sanoi, että kyllä hälle tulee ihan muita mielleyhtymiä...

Joskus olin kumartuneena pöydän yli katsomaan vastapäisellä seinällä olevaa listaa. Tämä sama työkaverini käveli mua päin (törmäsi siis takapuoleeni kun kurkottelin sen pöydän yli) ja jäi siihen niin viereen seisomaan, että oli ihan kiinni. Itse siirryin pois kun tajusin tilanteen. Jälkikäteen mietin, että oonko ihan vainoharhainen vai tekeekö tuommosta tahallaan...

Mitä luulette? Onko tällä miehellä ihan puhtaat jauhot pussissa? Ja mihin se pyrkii?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidempään hyväksyt ton käytöksen mieheltä, niin sitä pidemmälle se menee. Älä sitten itke, jos se joskus yrittää jotain ja sinä sanot ei, mutta mies ei usko. Kun olet ensin hyväksynyt epäasiallisen käytöksen kuukausia.

Ihanaa syyllistämistä. Aina naisen vika.

En näkisi kommenttia näin, onhan tuossa totuuden häivä. Jos ei käytöksellään osoita, ettei pidä tuollaisesta, saattaa pervosedän mieli kääntää sen just niin että oikeasti tykkää. Pikkujouluissa sitten rohkaistusta nautittua käydään käsiksi... eikä se ole naisen vika, mutta varmemmin välttyy tuollaiselta kun tekee pelin (tai siis sen olemattomuuden) selväksi.

Juuri näin.

Vierailija
22/31 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa aika naiivilta. Noi jutut kuulostaa siltä, että mies todellakin on puutteessa. Tollasen ukon kanssa ei sitten kannata jäädä kahdestaan suljettuun tilaan koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös oli ihailija ukkomies töissä, joka kävi ahdistamaan. Lopulta tajusi vetäytyä taka-alalle kun näpäytin että vain oma aviomies saa puhua sillä tavalla.

Nyt sai selville että olen eronnut ja flirttailu ja ystävyyden haikailu alkoi taas. Mitäs mä seuraavaks sanon että pääsen siitä eroon? Ei kiinnosta myöskään ystävyys. En halua pahoittaa hänen mieltään.

Vierailija
24/31 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ajatellut, että tää on vaan yksi niistä asioista, mitä pitää kestää. En vaan ymmärrä hänen huumoriaan (?). Eikä ole mikään setämies, aika samanikäisiä ollaan ja tietää kyllä että olen naimisissa yms. Lisäksi en myöskään ole mikään kaunotar, ihan tavallisen näköinen ja useita kertoja synnyttänyt (näytän myös siltä). Ei vaan mee tuo vitsailu jakeluun. Tosissaan ei kyllä voi olla, kun en tosiaan ole mikään kaunis, päinvastoin.

Vierailija
25/31 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä huomaa sen kuinka vaikea tilanne on, kun joutuu työpaikalla seksi sävytteisten juttujen kohteeksi. Miksi AP tuntee syyllisyyttä tai jopa häpeää vaikka mitään syytä ei olisi. Helppo se on sanoa, että sano suoraan jne. Ihmisestä tulee vaan jotenkin hyvin passiivinen, kun pitäisi puolustaa itseään.

Mut AP:lle tsempit. Toivottavasti asiaa ratkeaa hyvin.

Vierailija
26/31 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi ihmiset töissä ei keskity työntekoon.

Enkä ymmärrä miksi ihmiset töissä juttelee toisilleen mukavia (tai ilkeyksiä).

Enkä ymmärrä miksi ihmiset menee työpaikan pikkujouluihin.

Mä en oo työelämässä, kuten ehkä arvasittekin jo.

Vierailija
27/31 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä paskaa. Puhun henkilökohtaisista asioistani vain parin hyvän työkaverin kanssa ja kenenkään ulkomuotoa tai etenkään mitään seksiläppää en heitä tietenkään ollenkaan.

Täti-ikään ehtineet naiset (35+) osaavat myös tuollaiset vastaavat jutut. Vaivaannuttavaa kuunneltavaa.

Vierailija
28/31 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla työpaikoilla on nollatoleranssi seksuaaliseen häirintään. Puhu pomolle, luottamusmiehelle.

Vierailija
29/31 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ihan innoissaan kiherrellen lähtee juttuihin mukaan ja sitten muka ihmeissään kysyy että mitähän se ukko meinaa kun tulee jortikallaan tökkimään, yllyttää riisumaan vaatteita ja vitsailee seksipörröhiuksista.

Ja vielä ulkonäköään vähätellen harmittelee, että ei kai se tosissaan minua ahdistele kun olen niin rumakin...

Harmittaa kyllä että vaikka ap on ilmeisesti naimisissa, on hänen suhteensa niin huono että huomionkipeydessään tuollainen tökerö ahdistelukin on kuin palkinto.

Vierailija
30/31 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katot sitä suoraan silmiin ja sanot tiukasti, että nyt rajotat noita juttujas ei ole enää hauskaa. Toimii

Vierailija
31/31 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidempään hyväksyt ton käytöksen mieheltä, niin sitä pidemmälle se menee. Älä sitten itke, jos se joskus yrittää jotain ja sinä sanot ei, mutta mies ei usko. Kun olet ensin hyväksynyt epäasiallisen käytöksen kuukausia.

Ihanaa syyllistämistä. Aina naisen vika.

Tottahan tuo on. Tämä sama pätee myös koulukiusaamiseen. Mitä kauemmin vain nielee kaiken niin sitä pahemmaksi se menee.