Älkää laittako niitä seinätarroja vuokrakämppiin !
Olen tässä kynnet verillä koettanut irrottaa LiveLoveLaughtia makkarin seinästä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa vuokranantajakin olla asentanut tarran.
Firmalla on asuntoja ympäri kaupunkia, tuskin käyvät jokaiseen laittamassa tälläisen tarran :D
ap
Peruskorjauksen yhteydessä tehty sisustussuunnittelijan linjan mukainen linja kaikkiin asuntoihin?
Peitä jollain taululla tai julisteella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla vuokranantajan lupa poistaa sitä?
En ole kysynyt ! Mutta enhän minä tässä tapettia irrota, vaan edellisen asukkaan sisustuksen jäänteitä. Ei ole minun tyyliäni tämä tarra.
ap
Se saattaa olla vuokranantajakin jäänne ja hän olla melko näreissään poistamisesta. Kaikista muutostöistä pitää se lupa kysyä.
Kyse ei ole muutostyöstä, muutostyöt on remontteja.
Asossa asun ja tiedän mistä puhun.
Turha hyökätä ap vastaan, edellisen vuokralaisen olisi tarra kuulunut poistaa. Seinille saa laittaa vaan taulukoukkuja. Ei mitään mikä jättää ison jäljen ja sitä tarra on.
Muutostyö on remontti. Ei oli kyse muutostyöstä.
Ja eihän täällä osaa mammat edes lukea.
Ei kannata muuttaa vuokralle, jos wt-elämä ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
No minä sain raapia tähän muutettuani tarroja, siis tavallisia pieniä tarroja, vaatekaapin oven sisäpuolelta! Niitä oli koko ovi täynnä. Tässä oli asunut joku, joka oli itse nukkunut olkkarissa ,makuuhuone oli ollut lastenhuone .
Saman tehnyt, tosin omat lapset lätännyt niitä tarroja.
Enää eivät sitä tee kun ovat teinejä.
Höyrypesuri oli oiva apu.
Mulla on ollut päinvastaista ongelmaa, tarrat ei pysy maalatussa seinässä. Ex liimasi kontaktiliimalla kokovartalo-peilin vuokrakämppänsä seinälle. En olis uskonut että onnistuu mutta siinä se pysyi kuin naulattuna.