Pyramideillä oli kyky channeloida energiaa tiedemiehet sanoo
Kommentit (22)
Taas on unohdettu suomenkieli. Naurettavaa
Ei riitä mammojen järki pohtimaan pyramidien energiankanavointiominaisuuksia, mutta sisäisen äikänopen punakynä heiluu kyllä sitäkin ahkerammin.
Jees, pyramidien resöneissöni on intrestingiä.
Minnehän pyramidin huippu on kähvelletty? Washington monumentin kärkeen?
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä mammojen järki pohtimaan pyramidien energiankanavointiominaisuuksia, mutta sisäisen äikänopen punakynä heiluu kyllä sitäkin ahkerammin.
No, virhe on kuitenkin virhe.
gizan pyramidin huippukivi ole avaruusraketti, kun energiaa säteilytetiin Marsista tarpeeksi sillä lennettiiin eri planeetoille ja jäi matkalle
Chanelointi? Onko se jotain hajuvesikäsittelyä?
Tuskin väinämöinen ihan egyptiin asti ehti kanneloimaan, vaikka viriili mies olikin. Luulen sitäpaitsi että oikea termi olisi kanneltaminen.
Se channeloituu suoraan mun kundaliinin kolmanteen silmään, joka avautui juuri. Suoraan aanuk'seen.
Ahaha, oli pakko tulla lukemaan tämä ketju, arvasin että nauraisin.
Vierailija kirjoitti:
Älytön finglishin käyttö tilanteissa, joissa olisi täysin käypä suomenkielinen vastine, tekee kirjoittajasta typerän vaikutelman. Tässäkin aloituksessa huomio kiinnittyy ensimmäisenä lainasanan käyttöön. Taitava kirjoittaja tekee jo otsikosta sellaisen, että se houkuttelee lukemaan loputkin tekstistä.
Vierailija kirjoitti:
Se channeloituu suoraan mun kundaliinin kolmanteen silmään, joka avautui juuri. Suoraan aanuk'seen.
Sori hei, taisit tarkoittaa, että suoraan sun anubikseen.
-ohis
KANAVOIDA