Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä v-ttua, kaupoissa tuotteiden hinnat nousseet 0.5-2 euroa.

Vierailija
24.09.2018 |

Pakko karsia ostoskoria, sillä kohta ei ole varaa syödä muura kuin Muumitikkareita. Juusto, liha, suola, leivät, mausteet, leivinpaperi ja käsivoide ovat jo aiemmin jääneet pois ostoslistasta. Nyt pitää varmaan puottaa mm soija, maito, ketsuppi, kananmunat, hiiva, shamppoo, antipersperantti ja hammastahna.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipaketti maksoi jo kaupoissa yli 3 euroa! Lähikaupassa oli vain yhtä lajia perusvoita, joten ei voi valita halvempaa merkkiä. Se maksoi 3.49! Isommassa marketissa sama maksoi 3.69! Mutta oli vieressä pirkkaa yms, vähän halvempaa. Shalpuutukset ei sovi näin köyhälle ollenkaan...

Liian kallista. Kyllä mä niin taas keskitän ostokset yhteen halvempaan kauppaan ja kiristän vyötä entisestään.

t. köyhä yh

Älä  käy sielllä sikakalliissa k-marketissa, Lidlistä sen voin saa miltei euron halvemmalla.

Viimeksi kun lidlissä kävin (kesällä) niin voi oli noin 3 €/500 g.

Vierailija
42/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipaketti maksoi jo kaupoissa yli 3 euroa! Lähikaupassa oli vain yhtä lajia perusvoita, joten ei voi valita halvempaa merkkiä. Se maksoi 3.49! Isommassa marketissa sama maksoi 3.69! Mutta oli vieressä pirkkaa yms, vähän halvempaa. Shalpuutukset ei sovi näin köyhälle ollenkaan...

Liian kallista. Kyllä mä niin taas keskitän ostokset yhteen halvempaan kauppaan ja kiristän vyötä entisestään.

t. köyhä yh

Halvin margariini maksaa 90 senttiä.

Halvin margariini nyt Lidlissä 54 senttiä. oli parikuuttautta sitten 29 senttiä mutta nostivat melkein tuplasti hintaa

K-menu margariini malsaa 35 senttiä, Pirkan leipäpussi 99 senttiä, eikä makaroonipussikaan paljoa maksa. Niillä pärjää hyvin yhden viikon. Aamulla voi syödä puuroa, se on terveellistä ja ravitsevaa.

Vettä saa hanasta ilmaiseksi ja sillä elää jopa 40 vrk! Halpaa ja hyvää!

Missä muka vettä saa ilmaiseksi? Ei missään se on fakta!

Maksettu osana vuokraa, joten käytännössä ei maksa mitään. Lisäksi voi hyödyntää oppilaitosten, kirjastojen ym. hanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä puuro 0,69 e kg, margariiini 0,55 e. Leipää saa leipäjonosta.

5 e riittää ruokaan kuukaudessa, jos oikein tiukaksi menee.

Vierailija
44/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä puuro 0,69 e kg, margariiini 0,55 e. Leipää saa leipäjonosta.

5 e riittää ruokaan kuukaudessa, jos oikein tiukaksi menee.

Vai niin. Mulla syömättömyys tuottaa rahaa.

Vierailija
45/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. köyhä yh

Halvin margariini nyt Lidlissä 54 senttiä. oli parikuuttautta sitten 29 senttiä mutta nostivat melkein tuplasti hintaa

K-menu margariini malsaa 35 senttiä, Pirkan leipäpussi 99 senttiä, eikä makaroonipussikaan paljoa maksa. Niillä pärjää hyvin yhden viikon. Aamulla voi syödä puuroa, se on terveellistä ja ravitsevaa.

Vettä saa hanasta ilmaiseksi ja sillä elää jopa 40 vrk! Halpaa ja hyvää!

Missä muka vettä saa ilmaiseksi? Ei missään se on fakta!

Järvestä kunhan viitsii kantaa ja se on fakta.

Vierailija
46/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sanotaan inflaatioksi.

Vierailija
47/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on halpaa kun sitä saa rahalla.

Vierailija
48/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä halpuutus-kitisijöitä! Teillä on LIDL, käykää siellä älkääkö valittako.

Vierailija
49/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä sanotaan inflaatioksi.

Tämä on huvittavaa että samaan aikaan deflaatio laskee tuloja ja inflaatio nostaa menoja. Kehitys on täysin kestämätön ja selkä katkeaa ennemmin tai myöhemmin. Sitten selviävät hengissä vain ne jotka pystyvät elämään omavaraisesti.

Vierailija
50/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kunnon töihin niin saatte enemmän rahaa eikä tarvitse miettiä tälläisiä pikku juttuja.

Vierailija
51/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh onko Lidl nostanut hintojaan?

Vierailija
52/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunisti tarvitsee euronsa.

Vierailija
53/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onneks p i llu on halventunut. Ennen oli satasen ja nyt saa jo viidellä kympillä.

Vierailija
54/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. köyhä yh

Lidlissä 28 senttiä. 

Ja on parempaa kuin luulin.

Vierailija
55/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot vähenee ja hinnat nousee. Köyhät köyhtyy, vaikka tekee töitä. Palkka on 1700 /kk, bruttona. Asumistuki on laskenut 20 e/kk, esimerkiksi. Halvempaa asuntoa en löydä, tilaa on n. 60 neliötä.

(En ole saanut parempaa työtä, tämäkin on määräaikainen. Kokemusta,  koulutusta ja työhaluja löytyy ja hakenut olen!)

Köyhä yh

Vierailija
56/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon huomannut, että Lidl on nostanut hintojaan aika paljon. Ei ole enää oman alueeni halvin kauppa. 

Jostain syystä tuoreet kasvikset ja hedelmät on nyt huomattavasti kalliimpia kuin ennen, kausivaihtelutkin huomioiden.

Johan tossa jo mainittiinkin että tämän kesän  helteet vahingoittivat satoja.

Vierailija
57/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh! Sininen lämäaski taas noussut, 220€ kuussa menee savuna ilmaan.

Ei tosin multa, koska olen fiksu.

Minäkin luin yhdestä kampanjasta, että kahdenkymmenen vuoden tupakoinnilla menee uuden hienon Audin hinta savuna ilmaan.

Itsehän olen polttanut elämäni aikana alle viisi savuketta, joten kyselenkin nyt, että missäs se mun auto oikein mahtaa olla? Eipä ole näkynyt!

M47

Vierailija
58/59 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, hintoja on nostettu kaikessa hiljaisuudessa. Mä luulen että takana on se että Suomen maatalous on kriittisessä hädässä ja kaupat kovaan ääneen taipuu tukemaan viljelijäparkaa laskemalla hintoja muista tuotteista mutta nostaa sitten suomalaisen tuotteen hintaa. Aikamoista peliä.

Vierailija
59/59 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketää täysjärkinen ei käy k-marketissa, sen verran kalliit hinnat että huh huh.

Onneksi on lidl josta saa tarvittavat ruuat. Sitäpaitsi jokainen k-kauppias on kusettaja.