Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkomielle finneistä, mustapäistä

Vierailija
23.09.2018 |

ym ihon tursakkeista. Mun on aina pakko puristella finnejäni ja tyhjentää huokosia mustapääraudalla. Saan tyydytystä siitä, jos tulee oikein iso tukkeuma ulos.

Finneistä en pysty pitää näppejäni erossa vaan puristan niitä yhä uudestaan, kunnes iho menee rikki. Niinpä mulla onkin aina joku rupi tai useampi naamassa. Niitäkin revin väkillä auki. Naama myös usein punoittaa ja on varmaan couperosaa kun oon jatkuvasti puristelemassa ja tökkimässä sitä.

Onko muita tällaisia ja voiko tälle tehdä jotain? Itsekuria ei ole tässä asiassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vinkkejä mustapäiden tyhjentämiseen. Mulla on paljon mutta en meinaa saada niitä ulos!

Vierailija
2/10 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato juutuubista vinnivideoita, niitä riittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla! :D

Vierailija
4/10 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks vinkki youtubessa mustapäävideoita vaikka millä mitalla kun haet esim blackheads.. yritä jättää iho rauhaan ja kato vaikka noita videoita sen sijaan 🤣😂 tiedän tunteen, rakastan mustapäiden nitistelyä mutta ihoa yritän olla turhaan nypläämättä

Vierailija
5/10 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks vinkki youtubessa mustapäävideoita vaikka millä mitalla kun haet esim blackheads.. yritä jättää iho rauhaan ja kato vaikka noita videoita sen sijaan 🤣😂 tiedän tunteen, rakastan mustapäiden nitistelyä mutta ihoa yritän olla turhaan nypläämättä

Vierailija
6/10 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr.pimple popperin videot vaan hakuun.

Vierailija
7/10 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vinkkejä mustapäiden tyhjentämiseen. Mulla on paljon mutta en meinaa saada niitä ulos!

Auttaa paljon kun käyttää sellaista kuorintanestettä, jossa on BHA:ta. Sitä joka ilta puhdistuksen jälkeen. Viikon päästä pitäs lähtee jos irtoileman mustapääraudalla kivasti.

Ap

Vierailija
8/10 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet apteekkiin ja pyydät neuvoja hyviin tuotteisiin iholle, mitkä ostat. Lopeta se puristelu ja nyhtäminen, tilaa vaikka whisistä (eurolla) tai jostain muusta stressileluja. Näppää vaikka mustekynän päätä aina kun tekee mieli puristella näppyjä.

Vierailija
9/10 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet apteekkiin ja pyydät neuvoja hyviin tuotteisiin iholle, mitkä ostat. Lopeta se puristelu ja nyhtäminen, tilaa vaikka whisistä (eurolla) tai jostain muusta stressileluja. Näppää vaikka mustekynän päätä aina kun tekee mieli puristella näppyjä.

Apteekkijutun olen jo tehnyt, mutta tuotteet ei parantaneet ihoni kuntoa mitenkään. Tuntui, että päin vastoin. Oon muutenkin kokeillut monia eri tuotesarjoja. No, mutta tuo stressilelujuttu sai ajattelemaan. Ehkä kokeilen sitä!

Vierailija
10/10 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena/nuorena melkein kymmenen vuotta paha tapa nyppiä ihostani kaikkia epätasaisuuksia. Se inhotti itseänikin ja vihasin rumentaa naamaani koko ajan pahemmaksi, mutten pystynyt estämään sitä. Lukiossa tapa jäi hiljalleen pois, mutta sen sijaan aloin kaivaa liikaa nenää. :D (Olen miettinyt, että onkohan se suurentanut sieraimiani ja tehnyt niistä epäsymmetriset.) Sekin on jo vähäntynyt jonkin verran.

Naaman repimistä saattoi hillitä se, että aloin olla niin paljon koneella, että käsillä oli usein jotain tekemistä näppäimistöllä. Minun on vaikea olla, jos en voi tehdä käsilläni mitään. Ehkä sun pitäisi myös keksiä jotain korvaavaa tekemistä. Joskus jos vaikka luen kirjaa (mitä teen enää harvoin. Silloin kun harrastin lukemista lapsena, niin revin paljon naamaani), käsi saattaa mennä naamalle ja ruveta hieromaan jotain epätasaisuutta... ja kohta saatan jo melkein alkaa repiä sitä, mutta harvoin toteutan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi