Moniko ihminen on rakastanut sinua täydestä sydämestään?
Kommentit (39)
Tuskin yksikään täysin täydestä sydämestään. Ehkä jossain ensimmäisessä huumassa on voinut niin tuntea, mutta enpä tiedä pidempään jatkuneessa arkisuhteessa.
Yksi, jonka tiedän varmaksi. Tuskin kukaan salaa rakastanut, joten siinä saldo.
En tiedä....exiä on pari, nyxiä 1. Kukaan ei ollut lässyttäjätyyppiä, joten mitään täydestä sydämestä tunnustuksia ei ole ollut. Teot puhuvat enemmän kuin sanat.
Tuskin kukaan. Pari on ollut rakastunut minuun. Kukaan ei kuitenkaan oikeasti ole minua rakastanut.
Ei yksikään. En ole kyllä minäkään ketään rakastanut. Olisi kiva joskus sekin kokea.
Ei yksikään. Ex ei rakastanut. Alkuhuumassa niin sanoi, mutta en usko todella rakastaneen. Yhdessä olimme 20 vuotta, mutta niin huonosti kohteli. Itse rakastin häntä ja yritin miellyttää. Olin helppo ihminen, joka maksoi laskut.
Nykyinen etäsuhde on kinkkinen. Rakastan hurjasti ja mies sanoo rakastavansa myös. Teot ei vastaa rakkautta. Nähdään harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan. Pari on ollut rakastunut minuun. Kukaan ei kuitenkaan oikeasti ole minua rakastanut.
Tämä. Vaikka sanotaan että ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan niin aika pinnallista (ja siksi myös nopeasti ohimenevää) se rakastuminenkin lopulta oikeasti on, yleensä.
Ap vastaa, että ei minuakaan ole moni rakastanut. Exiä kyllä on.
Olispa ihana tunne, jos joku rakastaisi oikein aidosti.
Neljästä olen melko varma. Entinen avovaimo, pari pitkäaikaista naisystävää ja nykyinen vaimo.
Minä tekisin mitä tahansa oikeasta rakkaudesta. Ihminen on vain traumansa ilman rakkautta. Ei mitään. Ei yhtään mitään. Turha.
Liekö kukaan. Joskus uskoin exän tehneen niin mutta enää en ole yhtään niin varma.