Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatko kainalokarvat?

Vierailija
23.09.2018 |

Miksi ja miksei?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheivailen silloin tällöin, kahdesta syystä: 1) en tykkää siitä miltä hikeni haisee pitkissä karvoissa, ja 2) häpeän kainalokarvojani.

Silloin kun en usko kenenkään näkevän/tuntevan kainaloitani, niin en jaksa pitää niitä koko ajan sileinä, vaan sheivaan vasta kun karvat on 0,5 - 1 cm pitkät (täysin luonnollisina olisi monta senttiä), se riittää hajun hillitsemiseen.

Epiloimaan en kainalokarvojani pysty, sillä se kipu on jotain uskomatonta.

N 27

Olet siis sitä mieltä, että lähes kaikki haisevat? Ja toiseksi miksi häpeä kainalokarvoitusta vaikka se viittaa vain aikuisuuteen aivan kuten häpykarvatkin? Häpeätkö myös sitä jos miehelläsi kainalokarvat esimerkiksi uimahallissa?

En ole sanonut muiden hajuista mitään. En tajua.

Häpeä kainalokarvoista johtuu siitä, että olen oppinut niiden olevan huono juttu naisella. Häpeän ulkonäköäni muutenkin, koska se on miehekäs. Respektit niille, jotka eivät häpeä. Maailma saisi olla sellainen, ettei kenenkään tarvitsisi kohdata kauhusteluja siitä, minkä näköiseksi on syntynyt. Miksi häpeäisin miesten karvoitusta? Sitähän pidetään tässä maailmassa normaalina, suorastaan hyvänä asiana, "todisteena miehuudesta".

Vierailija
22/29 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheivailen silloin tällöin, kahdesta syystä: 1) en tykkää siitä miltä hikeni haisee pitkissä karvoissa, ja 2) häpeän kainalokarvojani.

Silloin kun en usko kenenkään näkevän/tuntevan kainaloitani, niin en jaksa pitää niitä koko ajan sileinä, vaan sheivaan vasta kun karvat on 0,5 - 1 cm pitkät (täysin luonnollisina olisi monta senttiä), se riittää hajun hillitsemiseen.

Epiloimaan en kainalokarvojani pysty, sillä se kipu on jotain uskomatonta.

N 27

Olet siis sitä mieltä, että lähes kaikki haisevat? Ja toiseksi miksi häpeä kainalokarvoitusta vaikka se viittaa vain aikuisuuteen aivan kuten häpykarvatkin? Häpeätkö myös sitä jos miehelläsi kainalokarvat esimerkiksi uimahallissa?

En ole sanonut muiden hajuista mitään. En tajua.

Häpeä kainalokarvoista johtuu siitä, että olen oppinut niiden olevan huono juttu naisella. Häpeän ulkonäköäni muutenkin, koska se on miehekäs. Respektit niille, jotka eivät häpeä. Maailma saisi olla sellainen, ettei kenenkään tarvitsisi kohdata kauhusteluja siitä, minkä näköiseksi on syntynyt. Miksi häpeäisin miesten karvoitusta? Sitähän pidetään tässä maailmassa normaalina, suorastaan hyvänä asiana, "todisteena miehuudesta".

Myös naisella häpykarvat ja kainalokarvat ovat todiste naisellisuudesta. Lapsilla ja mummoilla niitä ei kovasti olen koska eivät ole lisääntymiskykyisiä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ja olen nainen. Hiki ei haise eikä deodoranttia kulu sen enempää kuin silloin, kun ajelin.

Vierailija
24/29 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhennän partartimmerilla, mutta en aja kaikkia pois

M45

Vierailija
25/29 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja parin viikon välein partakoneella riittää hyvin. Tuntuu mukavammalta ja puhtaammalta, eivätkö dödöt tartu.

Vierailija
26/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulje ikkuna ja ovi niin auttaa.

Vierailija
27/29 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aja. Mieheksi minut kai luokitellaan, ja olen erittäin huono muutenkin ajelemaan mitään karvoituksia. Ei vaan jaksa kiinnostaa, ja eikä siitä hyödy yhtään mitään.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
28/29 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kommentteja ei julkaista omia videoita ei ole mitään syytä miksei vieläkään Ferrokromitehtaan vihkiäiset

Vierailija
29/29 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee kainalokarvoille mitään. Olen luonnostaan ”vähäkarvainen ja blondi, eli karvat eivät pursuile ulos kainaloista tai bikineistä. Säärikarvoista nypin ne kaikki seitsemän, mitkä kasvavat pidemmiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä