Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttomiehille ruokaa, mitä tarjoaisin?

Vierailija
23.09.2018 |

Olisi muutto tulevana viikonloppuna ja mietin muuttomiehille syötävää, tavarat on tietysti levällään joten helppoa ja täyttävää pitäisi keksiä. Mulle ei tullut mieleen muuta kuin itsetehty jauhelihapiirakka. Olisiko kellään ideoita, ottaisin lämmöllä vastaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa reilusti pizzaa

Vierailija
2/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pitsat ja osta kaljaa. Siinä se, kelpaa kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk he sun kavereita? Jos joo, ni pakkaat kamas itse ja tarjoat pitsat.jos muuttofirma kyseessä ni pelkällä rahalla selviät.

Vierailija
4/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten roiskeläpät jokaiselle ja trippimehut.

Vierailija
5/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pizzaa, mitä muuta edes voisi ajatella tarjoavansa!! Klassinen muuttoruoka. Sitä muuttoporukat varmasti odottavat.

Vierailija
6/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista maksaa asiaankuuluvat verot ja muut maksut työntekijöiden palkkiosta. Kos tarjoat muuttomiehille ruokaa, kyse ei ole enää verottomasta talkootyöstä lain mukaan.

Vierailija
7/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ammattilaisia vai kavereita?

Kavereille jotain helposti syötävää mikä ei vaadi aterimia: herkullisia voileipiä yms.

Ammattilaisille ei mitään.

Vierailija
8/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkistaa ne muuttomiehet etukäteen, että sopiva täyttävyys on taattu.

Vierailija
9/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ollu mikään vitsi. Miehet ovat tuttuja ja kovia syömään. Olisin lähinnä ruokavinkkejä kysellyt.

Ap

Vierailija
10/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä näitä vastauksia lukee silloin tällöin, herää pienen pieni kysymyksen poikanen, että mitä ihmettä tuhlaan aikaani täällä? Oliko minulla jotain tähdellisempää tekemistä, vai joko se alzheimer puhkesi minullekin?

Vierailija
11/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mo vastataas nyt asiallisesti.

Meille tuli muuttomiehet entiseltä kotipaikkakunnaltamme ja yhdistimme huvin ja hyödyn.

Muutimme rakennuttamaamme omakotitaloon, joten muuttoa oli aikaa tehdä useampi päivä.

Ekalle päivälle teimme ison satsin Italianpataa

Illaksi oli juomat ja ruuaksi tortilloja.

Seuraavana päivänä tilattiin pizzaa.

Mutta meillä helppo tilanne siksi, että kaiken ei tarvinnut olla pakattuna sillä hetkellä kun muuttomiehet tulevat ja ne on siirrettävä uuteen kämppään nopeasti ja siivottava muuton jäljet ja luovutettava avaimet.

Yhden päivän muutossa kallistuisin tilauspizzaan. Kaikkein helpoin ja varmasti maistuu kaikille.

Vierailija
12/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijasuikaleita härkiskastikkeella

Vierailija
13/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt makkarakeittoa. Keittoa, ruisleipää, juomaksi maitoa, kokista, vissyä ja leivän päälle valmiiksi viipaloituja juustoa ja karjalanpiirakoita.

Makeaa on ollut keksejä ja esim fanipaloja.

Viimeksi oli muuttopalvelu ja samat eväät. Yks vegaani löytyi, joka söi ruisleipää sitten. Valittelin, kun en tiennyt. Hän vastasi olen eka, joka tarjoaa ruuat ja on tehnyt keikkaa 5 v.

Pojat piti n vartin ruokatunnin ja toisessa osoitteessa oli karjalanpiirakoita. He tiputtivat reilu tunnin pois laskusta. Muuttoon meni aikaa 6,5 h, laskussa luki 5 h.

Tarjotkaa ruokaa kaikille.

Vierailija
14/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nakkikeittoa á la Soile: kuorettomia tarjousnakkeja epämääräisiksi pätkiksi, vettä kattilaan ja sekaan vielä parsakaalia eikä mitään muuta. Keitä kunnolla puolisen tuntia ja laita kattila vaikkapa kylmälaukkuun muhimaan kymmeneksi - kahdeksitoista tunniksi. Omnomnom-nom!

Vierailija
15/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin että jos kunnon ruokaa tarjoat karvaperseille niin ei ole lihakeiton voittanutta. Helppo tehdä ja tarjota ja varmasti lähtee nälkä ! Hapanta leipää vielä kylkeen maidon kera. Rehellistä ruokaa.

Vierailija
16/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulopäässä on uuni toiminnassa, minä tekisin kinkkukiusausta (laktoositon kerma) uunissa. Lisäksi raikas salaatti ja juomat. 

Vierailija
17/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: onko tulopäässä uuni toiminnassa?

Vierailija
18/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuni on käytössä uudessa kodissa ja keittiössä kaikki muutkin laitteet. Mulla vaan aika menee lähinnä muiden hommien parissa joten aika kiirus tulee. Kahvit tietenkin keitän ja viikolla teen pullia valmiiksi pakkaseen mutta toi suolainen tarjottava on vielä auki. Muutossa menee n. Kaksi päivää , perjantai illasta lauantai iltaan. Meillä on auto vuokrattuna ja tuttavat tulevat hyvää hyvyyttään auttamaan joten ruokaa ajattelin myös tarjota. Kinkkukiusaus kuulostaa hyvältä:) lisää ideoita, miten olette muut muutossa tehneet?

Ap

Vierailija
19/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitekoinen pizza on hyvä. Juomaksi limsoja ja maitoa. Kahvia.

Vierailija
20/20 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tein hel.vetillisen kattilan täyteen italianpataa (pussista tietenkin) ja saavin tuoresalaattia. Leipää, raejuustoa yms lisukkeeksi. Kahvileiväksi leipasin järjettömän kasan korvapuusteja. Oli kuulemma hyvä setti, muuttoremminä kymmenkunta parikymppistä miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan