SAAKO 6 LUOKAN 200 METRIN UIMATESTISSÄ UIDA KOKO MATKAN SELÄLLEEN?? VASTATKAA NOPEASTI!
Mulla alkaa huomenna uimakoulu ja mua ahistaa ja pelottaa ihan hirveesti! Kun 4 luokalla kuulin et 6 luokalla on joku 200 metrin testi niin oon siitä asti jännittäny sitä ja yhtäkkiä se onki ens viikolla!! Eli siis luin netistä jotaki et 200 metriä putkeen ja 50 metriä selälleen niin onko se et on pakko uida sitte 150 metriä mahalleen?? Vai et vähintään 50 metriä selkää nii saa uida vaikka koko matkan selkää? Oon tosi huono uimaan, pääsen just ja just räpiköimällä mahalteen 25m... Varmaa sen takiakki ahistaa ku 4 luokalla en päässy ees 50 metriä uitua ja sairastuin 5 luokalla just uimakoulun aikaan niin en uinu sitä 100 metriä. Mut meidän luokalla on kaikki muut tytöt tosi hyvii uimaa ja mää oon ihan surkee nii seki ahistaa :( Kyl uskon et pääsen selälteen 200 m mut EN TODELLAKAAN mahalteen... Eli siis kertokaa et saako sen testiuinnin mennä kokonaan selälteen?? :)
Kommentit (24)
Porvoolainen uimakoulu: ensimmäisellä kerralla laitetaan uimataidottomat uimaan 200m
Törkeetä nostella ylipäätään noita vuosien takaisia ketjuja, mutta etenkin näin surullisen avauksen nostaminen vuosien takaa on aivan idioooottimainen teko, prkl!
Kuudesluokkalainen vielä harjoittelee? Luitkohan kuusi vuotias?