Hoikan ja hyväkuntosen näköisen perheen ruokakori hämmästytti
Paljon kasviksia, mutta sitten voita, kermaa, punaista maitoa, sikanautaa, kananmunia, kylkiviipaleita
Kommentit (20)
Kyseisen perheen vanhemmat joutuivat ohitusleikkaukseen seuraavana päivänä.
Yksittäisen ruokakorikatsauksen perusteella sitten teet johtopäätöksiä? Sitä pisti rasvan välttely ja lightversiot meni jo pois muodista. Parempi syödä aitoa kuin käsiteltyä pas*aa.
Joskus sen terveen ja urheilullisen perheen ruokaostoksissa saattaa olla limpparia ja sipsejäkin. Kohtuudella kaikkea niin pysytään terveenä kuin mieleltään kuin fyysisestikin.
Tuohan kuulostaa terveelliseltä peruspöperöltä. Ei mitään turhaa rasvattomuushysteriaa. Sellainen rento ruokakori pitää stressin loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyseisen perheen vanhemmat joutuivat ohitusleikkaukseen seuraavana päivänä.
Miksi?
Ihan loistavia valintoja, onneton yritelmä vhh:n dissaamiseksi tämä aloitus.
Taas näitä "rasvainen ruoka lihottaa vähemmän kuin vähärasvainen" aloituksia, joilla yritetään valehdella itselleen syövänsä terveellisesti.
Nää on aina yhtä hauskoja kommentteja, sitten kukaan ajatellut syödäänkö noi aina vai vaan välillä, no epäilen, että kukaan siellä marketissa päivystää jatkuvasti toisten ruokavaliota. Kysymällä pääsisi paljon vähemmällä....
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä "rasvainen ruoka lihottaa vähemmän kuin vähärasvainen" aloituksia, joilla yritetään valehdella itselleen syövänsä terveellisesti.
Ja sinä luulet vieläkin että mitä vähemmän rasvaa sen parempi? Oivoi...
Siis kohtasit perheen, joka ei syö muoviruokaa? Onpa perin outoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan loistavia valintoja, onneton yritelmä vhh:n dissaamiseksi tämä aloitus.
Päinvastoin, karppi haluaa, että aloitus haukutaan (kuten av:lla aina).
Vierailija kirjoitti:
Paljon kasviksia, mutta sitten voita, kermaa, punaista maitoa, sikanautaa, kananmunia, kylkiviipaleita
Olet siis ratsannut meidän ostokset. Hoikkia ollaan ja tuota me juuri normaalisti syödään.
Mitä oikein kuvittelit?
Aloitus on karppaajan, joka tuputtaa taas uskontoaan muille. Sivullisena muka kauhistelee ostoskoria😂
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on karppaajan, joka tuputtaa taas uskontoaan muille. Sivullisena muka kauhistelee ostoskoria😂
Onneksi sinä tulit pelastamaan tilanteen. Kohta varmaan kerrot, miten olosi on ihana, kun saat riittävästi ranskanperunoita ja hamppareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä tulit pelastamaan tilanteen. Kohta varmaan kerrot, miten olosi on ihana, kun saat riittävästi ranskanperunoita ja hamppareita.
Sinä et tiedä yhtään mitä minä syön. Tiedätkö miksi? Koska minä en tyrkytä ruokavaliotani muille, varsinkaan tuolla lailla kierosti negaamisen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tiedä yhtään mitä minä syön. Tiedätkö miksi? Koska minä en tyrkytä ruokavaliotani muille, varsinkaan tuolla lailla kierosti negaamisen kautta.
Juurihan tulit tänne dissaamaan vhh:ta. Et ihan ole terävimmästä päästä.
Itse hyväkuntoisena ja urheilullisena ihmettelen että mikä siinä korissa nyt oli huonoa? En kyllä sanois mitään olevan
Vierailija kirjoitti:
Itse hyväkuntoisena ja urheilullisena ihmettelen että mikä siinä korissa nyt oli huonoa? En kyllä sanois mitään olevan
Eihän siinä mitään vikaa olekaan. Rasvapelkoiset vain heti heittävät karppauskortin esiin. Vaikka todellisuudessa eivät karppauksesta tiedä mitään. Eikä aloituksessakaan siihen mitenkään viitattu. Mutta hauskahan näitä vastauksia on lukea.
Hoikkuuden salaisuus löytyy ruokaostoksista.