3 kuukauden tapailun jälkeen naimisiin?
Lomaromanssista tulikin vakavampaa, kun rakastuin palavasti. Mieskään ei ole koskaan aiemmin tuntenut vastaavaa ketään toista naista kohtaan ja kaikki tuntuu oikealta. Olemme puhuneet perheen perustamisesta, kihloista ja häistä - arvomme ja harrastuksemme menevät yksi yhteen. Olen tavannut miehen perheen, jotka hyväksyvät minut ja mies on tavannut äitini videopuhelun kautta. Miksi jarrutella? Mennäkö naimisiin näin pian?
Kommentit (37)
Mitä järkeä mennä noin nopeasti naimisiin? Nauttikaa toisistanne rauhassa
Me muutettiin yhteen 3 kk jälkeen mutta naimisiin vasta 8 v myöhemmin.
Me mentiin naimisiin 3 kk tapaamisen jälkeen, kohta 10 vuotta oltu jo yhdessä.
Alkuhuumaa. Odottakaa hetki että se menee ohi ja katsokaa sitten naimisiinmenoa
Ymmärrän tunteen, ja itsekin olisin ollut valmis nykyisen mieheni kanssa menemään 3 kk jälkeen naimisiin. Emme näin kuitenkaan tehneet, sillä kun sitä järkiperäisesti miettii, niin ei keksi mitään positiivista heti naimisiin menosta, mutta negatiivisia scenaarioita paljonkin. Joten miksi ihmeessä menisitte?
Mikäs siinä, itse odottelisin kuitenkin alkuhuuman loppua edes vielä muutaman kuukauden lisää ja jos mahdollista niin myös yhdessä asumista olisi hyvä kokeilla.
T. 6,5 vuotta yhdessä, 2v avoliitossa, ei vielä edes kihloissa :-D
Olkaa kaksi vuotta yhdessä ja asukaa vaikka avoliitossa. Siinä ajassa alkuhuuma lientyy ja olette menneet kaksi vuodenkiertoa yhdessä. Olette silloin realistisempia ratkaisemaan tuon asian kuin nyt kun vielä on uutuudenviehätystä.
Teillä on vasta alkuhuumaa. Pitää elää yhdessä että näkee sovitteko toisillenne ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, itse odottelisin kuitenkin alkuhuuman loppua edes vielä muutaman kuukauden lisää ja jos mahdollista niin myös yhdessä asumista olisi hyvä kokeilla.
T. 6,5 vuotta yhdessä, 2v avoliitossa, ei vielä edes kihloissa :-D
Sama mutta 13v. yhdessä ja 12.5v. saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkämaalainen mies?
Miten se vaikuttaa?
Eli ei ole suomalainen ku et voi vastata.
Sinä olet varmaan niitä, jotka maksais vaikka satoja euroja "englantilaiselle kenraali majurille".
Onko joku syy mennä pian naimisiin. Osa rakastuneista ei mene koskaan. Ette tunne toisianne, mutta ainahan voi erota.