Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

TTK 2019

Vierailija
23.09.2018 |

PimiÀ raakkuu vuosi vuodelta pahemmin

Kommentit (3111)

Vierailija
401/3111 |
25.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ oon kilpatanssia tosi vÀhÀn harrastanut, mutta harrastanut kumminkin, ja olin tuomareiden kanssa kaikista muista samaa mieltÀ kuin Tuuresta. Tosin mulla on aina ollut vaikeuksia lattaritanssien kanssa ja niiden mun oma arvioiminenkin on PALJON huonompaa kuin vakkareiden. Mutta teidÀn kommenttien takia menin nyt sitten oikein ajatuksella katsomaan Tuuren esityksen uudestaan, ja tajusin, ettÀ olette ihan oikeassa! Tuuren niin loistava tanssiminen sai mut varmaan niin hÀkeltyneeksi, etten aikasemmin tajunnut kuinka vÀhÀn siinÀ oli perus chachaata. Ne askellukset joita Tuure teki, niin nÀytti kyllÀ hyvÀltÀ, jos verrataan perus janttaan, koska jalkojen ojennukset ja lantion liike oli paljon parempaa, mutta ei tossa tanssissa ehtinyt kyllÀ olla tarpeeksi chachachaata, ettÀ olisi pystynyt sen tekniikkaa kunnolla arvioimaan.

Vierailija
402/3111 |
25.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lotta NÀkyvÀ ei sÀvÀyttÀnyt.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/3111 |
25.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ oon kilpatanssia tosi vÀhÀn harrastanut, mutta harrastanut kumminkin, ja olin tuomareiden kanssa kaikista muista samaa mieltÀ kuin Tuuresta. Tosin mulla on aina ollut vaikeuksia lattaritanssien kanssa ja niiden mun oma arvioiminenkin on PALJON huonompaa kuin vakkareiden. Mutta teidÀn kommenttien takia menin nyt sitten oikein ajatuksella katsomaan Tuuren esityksen uudestaan, ja tajusin, ettÀ olette ihan oikeassa! Tuuren niin loistava tanssiminen sai mut varmaan niin hÀkeltyneeksi, etten aikasemmin tajunnut kuinka vÀhÀn siinÀ oli perus chachaata. Ne askellukset joita Tuure teki, niin nÀytti kyllÀ hyvÀltÀ, jos verrataan perus janttaan, koska jalkojen ojennukset ja lantion liike oli paljon parempaa, mutta ei tossa tanssissa ehtinyt kyllÀ olla tarpeeksi chachachaata, ettÀ olisi pystynyt sen tekniikkaa kunnolla arvioimaan.

Lattarit ei ole minunkaan vahvin alue (vakiot enemmĂ€nkin), mutta minusta se Tuuren lantio ei liikkunut niinkuin cha-chassa pitĂ€isi. Se meni jotenkin vÀÀrinpĂ€in đŸ€”

Mutta tanssillisuuden lisĂ€ksi Tuure on nĂ€köjÀÀn erittĂ€in valovoimainen ja ilmaisuvoimainen esiintyjĂ€, joten hĂ€nestĂ€ voi tulla vielĂ€ vaikka millainen taituri tĂ€mĂ€n kisan aikana. 👍

Vierailija
404/3111 |
25.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lattarit ei ole minunkaan vahvin alue (vakiot enemmĂ€nkin), mutta minusta se Tuuren lantio ei liikkunut niinkuin cha-chassa pitĂ€isi. Se meni jotenkin vÀÀrinpĂ€in đŸ€”

Mutta tanssillisuuden lisĂ€ksi Tuure on nĂ€köjÀÀn erittĂ€in valovoimainen ja ilmaisuvoimainen esiintyjĂ€, joten hĂ€nestĂ€ voi tulla vielĂ€ vaikka millainen taituri tĂ€mĂ€n kisan aikana. 👍

Joo siitÀhÀn ne puhukin siinÀ alkuklipissa, mutta parempi silti ettÀ lantio liikkuu vÀÀrÀÀn suuntaan kuin ettei liikkuisi ollenkaan! Ja joo aivan varmasti Tuuresta tulee vielÀ tosi hyvÀ, jos vaan pysyy kilpailussa mukana!

Vierailija
405/3111 |
25.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katson just uusintaa, ja ai ettĂ€ tuon Mikon jive ❀ Ja koko mies! HĂ€nen kanssaan kun pÀÀsisi tanssimaan!

En pystynyt irrottamaan katsettani Mikosta, joten Lotasta ei ole mitÀÀn sanottavaa đŸ€”

Vierailija
406/3111 |
25.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Meni maku, kun piti tÀhÀnkin sotkea monopoliyhtiön rahapeli.

Vierailija
407/3111 |
25.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oli kyllĂ€ aikamoinen ensimmĂ€inen jakso. Osa oli tosi lahjakkaita. Uskoisin ensimmĂ€isenĂ€ tippuvan Akin tai Lotan. Nuo voltit yms on ”helppoja” opetella, toisin kuin itse tanssiminen, joka vaatii rytmitajua. Lotta vaikutti todella kömpelöltĂ€ tanssijalta. Aki taas oli aika jĂ€ykĂ€n oloinen.

Vierailija
408/3111 |
26.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tulevatko tanssipuvut myyntiin jonnekin kuten aikaisempina vuosina?

Vierailija
409/3111 |
26.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ en ymmÀrrÀ miksi Lola on aina kaikesta vihainen / katkera. Ei ikinÀ mitÀÀn hyvÀÀ sanottavaa kenestÀkÀÀn tai mistÀÀn aiheesta.

Kannattaa lukea Lolan kirjoitus ajatuksella, eikĂ€ ymmĂ€rtÀÀ taas tahallaan vÀÀrin. Yritti ilmeisesti sanoa, ettĂ€ oikea kilpatanssi on jotakin aivan muuta kuin se, mitĂ€ TTK:ssa nĂ€hdÀÀn ja tehdÀÀn. 

Toisekseen Lola arvioi ja pisteytti illan esitykset kirjoituksessaan osuvasti.

KyllÀ TTK muutaman kriittisenkin kirjoituksen luulisi kestÀvÀn.

Mutta miksi sanoa ettÀ kilpailijoilla on noussut pissa pÀÀhÀn? Kyse on kuitenkin siitÀ ettÀ ihmiset nauttii tanssista ja uskaltaa tanssia vaikka ei yhtÀÀn osaa. Ja sitten kun on ylpeÀ siitÀ ettÀ on uskaltanut niin Lola haukkuu kusipÀÀksi.

No ei kai sentÀÀn...

Lolan kirjoituksesta tuli mieleen aivan toinen asia: Harrastan suunnistusta ja pakko sanoa, ettÀ ottaa joskus aivoon Jukolan viestissÀ pyörivÀt "suunnistajat". Kilpailuun tullaan ilman alkeellisimpiakaan suunnistustaitoja, rastit löydetÀÀn haahuilemalla isoissa laumoissa ja jÀlkeenpÀin elvistellÀÀn, kuinka tuli suunnistettua Jukolassa.

YmmÀrrÀn, ettÀ tuo ÀrsyttÀÀ, mutta ÀrsyttÀisikö jos suunnituksesta tehtÀisiin TV-ohjelma, jossa julkkikset yrittÀvÀt sitÀ oppia ja kertovat, kuinka vaikeaa suunnistus on ja kuinka paljon arvostavat suunnistajia?

KyllĂ€, koska suunnistus ei ole vaikeaa, mutta perustaidot pitÀÀ kyllĂ€ opetella.  Julkkisten avulla ei pitĂ€isi mainostaa yhtÀÀn mitÀÀn.

Vierailija
410/3111 |
26.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannes kirjoitti:

TÀmÀ Hannes kuuluu niihin ihmisiin, joita kamera rakastaa.

Et yrityksistÀsi huolimatta kykene keskittymÀÀn muihin, jos hÀn on kuvassa.

MiehestÀ kuullaan vielÀ.

Jotain maagista hÀnessÀ on.

MitÀ? Mulle ei tullu hÀnestÀ ainakaan viboja suuntaan tai toiseen. EhkÀ olis enemmÀnkin tullut jos olis entuudestaan jollain tavalla tuttu. En oo kattonu sitÀ Tuntematontakaan missÀ hÀn on nÀytellyt joten mulla ei oo minkÀÀnlaista kuvaa kyseisestÀ hemmosta.

EnsimmÀistÀ kertaa nÀin hÀnet nyt tuossa TTK- ohjelmassa ja mulle ei ainakaan mitÀÀn hersyviÀ viboja hÀnestÀ tullut, jotenkin en vaan tykÀnnyt hÀnen jÀyhÀstÀ tyylistÀÀn, hiljainen ja varauksellinen.

Mutta makuja tietenkin on monia. Yksi tykkÀÀ yhdestÀ, toinen toisesta.

MÀ tykkÀsin enemmÀn EdiksestÀ sekÀ Tuuresta. UlospÀinsuuntautuneempia.

Vierailija
411/3111 |
26.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannes kirjoitti:

MiehestÀ kuullaan vielÀ.

MitÀ? Mulle ei tullu hÀnestÀ ainakaan viboja suuntaan tai toiseen. EhkÀ olis enemmÀnkin tullut jos olis entuudestaan jollain tavalla tuttu. En oo kattonu sitÀ Tuntematontakaan missÀ hÀn on nÀytellyt joten mulla ei oo minkÀÀnlaista kuvaa kyseisestÀ hemmosta.

EnsimmÀistÀ kertaa nÀin hÀnet nyt tuossa TTK- ohjelmassa ja mulle ei ainakaan mitÀÀn hersyviÀ viboja hÀnestÀ tullut, jotenkin en vaan tykÀnnyt hÀnen jÀyhÀstÀ tyylistÀÀn, hiljainen ja varauksellinen.

Joo, siis tuli viboja ehkÀ enemmÀnkin sinne kielteiseen suuntaan. Sanotaan nÀin.

Vierailija
412/3111 |
26.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannes kirjoitti:

MiehestÀ kuullaan vielÀ.

Mun mielestĂ€ Tuure on jo ihan liikaa ulospĂ€insuuntautunut, liian tyrkky ja huomionhakuinen. Ollut jo ennen ttk:ta. 

Vierailija
413/3111 |
26.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta ei kestÀ kritiikkiÀ

Ja jotenkin Lotasta aiheutuu kielteisiÀ tuntemuksia senkin takia, ettÀ on tunkenut itensÀ nyt jokaiseen mahdolliseen realityyn: Kaunis elÀmÀ, Tanssii tÀhtien kanssa ja myöhemmin SelviytyjÀt. Seuraavaksi alkaa varmaan juontaa jotain ohjelmaa.

Vierailija
414/3111 |
26.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuren vartalon liikkuvuus ihan eri tasolla kuin muilla

Omituista Tuuren hehkutusta tÀÀllÀ, itseÀni sylettÀÀ se ettÀ tuonne tunkee ihmisiÀ joilla on pitkÀ tanssitausta. Tottakai vartalon liikkuvuus on ihan eri tasolla kun on jo puoliammattilainen!

Vierailija
415/3111 |
26.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen toistaan ihanampia pareja!  

MielestÀni Jaana ja Marja saivat liaan vÀhÀn pisteitÀ. Tuuren tanssi oli tosi viehÀttÀvÀ.

;Mutta Edis, huh. Huomasitteko, samanlainen hymy EdisillÀ ja Katrilla? Naimanaamat?

Huomattiin. SelvÀsti seksiÀ ilmassa.

Haukotus. TÀÀllÀ joka ikinen vuosi Katri MÀkistÀ paritetaan tanssiparinsa kanssa yhteen. Viime vuonna oltiin varmoja Mustan Barbaarin ja Katrin suhteesta, yhten vuonna se oli Pete Parkkonen, tÀnÀ vuonna Edis Tatli.

HiemankyllÀ ihmetyttÀÀ, ettÀ yhdet ja samat naistanssijat saavat joka ikinen vuosi komean, naisÀÀnestÀjiin vetoavan, vetreÀn miehen, ja sitten toiset taas jÀmÀpaloja, oman kautensa kankikaikkosia kerta toisensa perÀÀn. Muun muassa tanssija Kia Lehmusvirta, eli Hanneksen pari, on valitellut asiaa julkisuudessa, ja ilmeisesti nytkin tuotanto kuvitteli Hanneksen olevan kömpelö, mutta toisin kÀvi. Toivottavasti ovat finaalissa.

Vierailija
416/3111 |
26.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen toistaan ihanampia pareja!  

MielestÀni Jaana ja Marja saivat liaan vÀhÀn pisteitÀ. Tuuren tanssi oli tosi viehÀttÀvÀ.

;Mutta Edis, huh. Huomasitteko, samanlainen hymy EdisillÀ ja Katrilla? Naimanaamat?

Huomattiin. SelvÀsti seksiÀ ilmassa.

Edisin ja Katrin vÀlinen kemia nÀkyi jo tanssiparien ensiesittelyssÀ. Olisin huolissani, jos olisin jommankumman puoliso.

KyllÀ, kuten heidÀn olisi pitÀnyt olla huolissaan, kun Katrin parina oli Musta Barbaari, Pete Parkkonen ja Mikko Parikka. HerÀtys nyt, nuo ovat ammattilaisia, ja tanssiin olennaisena osana kuuluu intensiivisyys, nÀytelty seksuaalinen kemia ja tuimat katseet.

Vierailija
417/3111 |
26.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MistÀ tuo Aikun opettaja on karannut.........

VenÀlÀisen nÀköinen pariskunta.

Jurijs on muuttanut Suomeen vuonna 2012.

https://www.hsdancestudios.com/jurjis-trosenko/

MikÀ ihmeen venÀlÀinen nimi on Jurijs, mistÀ tuo ÀssÀ on Juri-nimen perÀÀn pompannut?

Jurjis. JurJIS.

KyllÀ se JurIJS on, vaikka sinÀ kuvittelitkin muka besserwisserinÀ JurJIKSEN olevan se oikea vaihtoehto vain siksi, ettÀ soveltuu suomalaiseen suuhun paremmin. Jurijs Trosenko.

Vierailija
418/3111 |
26.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edis on kuuma ja komea

Ei ehkÀ perinteisellÀ tavalla komea mutta karskilla kyllÀ.

Komeahan se on vaikka millÀ mittarilla, mutta lyhyt.

Lyhyt? Kuka? MissÀ? Ei Edlis ainakaan. Tai sitten hÀnen vartalonsa notkeus hÀmÀÀ niin paljon ettÀ nÀyttÀÀ pidemmÀltÀ kuin onkaan.

Mutta ei Edlis mun mielestÀ mikÀÀn pÀtkÀ kyllÀ ole. Höpsis!

Googlen mukaan 175cm, ja yleensÀ se hieman ylÀkanttiin. Veikkaan 170-173cm, koska Katri on itse 160-163cm.

Vierailija
419/3111 |
26.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jurjis. JurJIS.

KyllÀ se JurIJS on, vaikka sinÀ kuvittelitkin muka besserwisserinÀ JurJIKSEN olevan se oikea vaihtoehto vain siksi, ettÀ soveltuu suomalaiseen suuhun paremmin. Jurijs Trosenko.

Vierailija
420/3111 |
26.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edis on kuuma ja komea

Ei ehkÀ perinteisellÀ tavalla komea mutta karskilla kyllÀ.

Komeahan se on vaikka millÀ mittarilla, mutta lyhyt.

Onko se sinusta pituus, joka tekee miehen? Tuo ihmeellinen myytti on jostain syystÀ iskostunut joidenkin aivokalvoille, mutta mitÀ iloa on parimetrisestÀ tyypistÀ, jos hÀn on muuten tÀysi kusipÀÀ, persoonallisuus kun ei ole pituudesta kiinni ja 175 cm ei ole edes hirveÀn lyhyt.

MistÀ sinÀ tiedÀt, ettÀ Edis EI olisi ksipÀÀ? MitÀ tekemistÀ pituudella on persoonallisuuden kanssa?

EnemmÀn niitÀ lyhyempiÀ ksipÀitÀ muutenkin on, koska pitkiÀ on vÀhemmÀn.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn yksi kaksi