Oudoin asia, jonka perusteella mies on luullut että olet kiinnostunut hänestä?
Saa toki kertoa myös toisinpäin, eli mitä viatonta elettä olette luulleet flirtiksi?
Kommentit (161)
M35 kirjoitti:
Itse en ainakaan lähesty naisia tai tee mitään aloitteita siihen suuntaakaan, jos ei voi olla 100% varma asiasta. Niin suuri riski tulkita väärin.
No mutta ethän sinä voi koskaan olla 100 % varma! Vai onko joku uusi nainen lähestynyt sinua, riisuutunut ja sanonut "Rakastan sinua, ota minut"? Eikö tuo olisi ainoa 100% varmuus?
Olen nainen ja monesti olen luullut, että kiinnostus on molemminpuolista, eikä ole ollutkaan. Joskus olen yllättynyt iloisesti. Joskus olen itse tehnyt aloitteen ja saanut pakit. Se on riskinottoa.
Jos teet kivan aloitteen, kukaan ei loukkaannu. Esim. lähtisitkö kahville (teelle, munkille, konserttiin, kävelylle) kanssani. Selkeä kiinnostukksen osoitus, ei loukkaa, ei ole heti seksuaalinen, kuitenkin niin neutraali, että molemmat voivat säilyttää kasvonsa.
Meillä työskennellään töissä työpareittain. Entinen työparini jäi eläkkeelle, ja hänen tilalleen palkattiin itseni kanssa suurin piirtein samanikäinen mies. Vähän myöhemmin kehityskeskustelussa esimieheni kysyi, että kuinka uuden työparin kanssa on sujunut. Vastasin että hyvin on mennyt, tämä uusi työntekijä on oppinut nopeasti talon tavoille, työnjako sujuu ja muutenkaan ei ole mitään valittamista. Pari päivää myöhemmin työparini tuli vaivautuneena sanomaan että ”sain esimieheltä terveisiä että olet kuulemma tyytyväinen minuun työkaverina, mutta ihan vaan tiedoksi että mulla on muuten avovaimo”.
tyutruty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan noin yleisellä tasolla tiedustelisin, että mistä ihmeestä sen tietää nainen on kiinnostunut miehestä, jos eleet ilmeet etc ovat tulkinnanvaraisia?Itse olen päätynyt rakaisuun, että naisen pitää itse ottaa kontaktia tai tulla kyselemään olenko kiinnostunut hänestä, muutoin jätän rauhaan vaikka seisoisi ilman housuja käsillään lettu levällään nenäni alla.
Jos et osaa tulkita naisen käytöstä, niin kysy sitten vaikka suoraan. Ei siinä oikein muukaan auta.
Niin, miehen täytyy siis aina olla se joka laittaa itsensä likoon. Oli sitten kyse omasta tai naisen lähestymisestä niin on vaara joutua naurunalaiseksi. Kiva.
Kukaan ei ole väittänyt tuollaista. Jos sinä mieluummin odotat naisen aloitetta, niin tee ihmeessä niin. Kukaan ei kiellä.
Sinä nyt ihan itse kuitenkin halusit tietää, että mistä naisen kiinnostuksen tunnistaa. Ja siihen sinulle vastattiin. Totuus kuitenkin on, että jos ei toisen käytöstä osaa tulkita, ainoa keino selvittää mahdollinen kiinnostus, on kysyä siitä. Miksi turhaan edes kyselet tuollaisia, jos vedät herneen nenään asiallisesta vastauksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyttömän paljon naisia yritetään iskeä. En oikein pysty ottamaan enää vakavasti naisia jotka valittavat sitä ettei miestä löydy.
Eihän nämä nyt liity toisiinsa mitenkään. Sama kun sanoisit, että kamalan paljon myydään kaupassa pullaa, ei ihme, että ihmiset ovat lihavia.
Lassukkalogiikka vauhdissa taas, että jaksattekin tuoda tyhmyytenne joka välissä esille.
Totta kai liittyy, typerys. Naisen oma vika jos nirsouttaan kelpuuta ketään niistä lukuisista miehistä.
Mistä lukuisista miehistä?
Tulipa mieleen vielä sellainen kokemus, että koulussa ja työpaikalla muutaman kerran on käynyt niin, että olen jutellut mielestäni normaalisti pojan / miehen kanssa niitä näitä. Kumpikin olemme olleet käsittääkseni samalla taajuudella kanssakäymisen suhteen eli ei mitään suuria tunteita vaan tavanomaista arkiläppää. Sitten onkin astunut areenalle joku kolmas taho, joka on tullut joko varoittamaan NAISTA miten varattujen flirttailuja ei katsota hyvällä ja olen ollut aika kujalla että niin mitä flirttailua.
Kouluvuosilta taas muistuu mieleen miten vastaavassa tilanteessa kolmas osapuoli oli mennyt sanomaan vastaavan juttelun pohjalta, että olen kiinnostunut tästä pojasta, joka on sitten joko alkanut tehdä itseään tykö tai eräskin suorastaan suuttui MINULLE, koska luuli meidän molempien tajuavan olevan vaan kavereita. Erään pojan bestis myös tuli riehumaan minulle miten minun tulee kertoa että seurustelen. Olipa outoa keksiä seuraavaan taviskeskusteluun laini, jossa muka ohimennen mainitsen poikaystäväni. Ja tämä kenelle mun piti siitä mainita seurusteli siis itse tahollaan. Oltiin tuolloin 18v, mutta näemmä työpaikalla aikuisten kesken vallitsee samat oudot säännöt. Ihmiset ovat todella outoja. Pidetään muka huolta toisista omien henkilökohtaisten epävarmuuksien vuoksi. Miksihän muuten nämä kyseiset ihmiset eivät itse mainosta tavallisten keskusteluiden omista suhteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Älyttömän paljon naisia yritetään iskeä. En oikein pysty ottamaan enää vakavasti naisia jotka valittavat sitä ettei miestä löydy.
En ihmettele, koska et näytä ymmärtävän eroa iskemisen ja parisuhteen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Pointtihan tässä on, että nämä iskuyritykset ei lämmitä mieltä ,koska ne tulee tyypeiltä, joiden kanssa itse ei edes kuvittelusi ryhtyvänsä ei seksi- eikä parisuhteeseen. Eli huomio randomilta mieheltä ei johda yhtään mihinkään.
Puhelin humalassa lapsettomalle seksin harrastamisesta ja yhteisistä lapsista, otin siltä kännissä suihin ja annoin sormettaa ja annoin kännissä sen panna mua sen eteisen lattialla ja makkarissa ilman kortsua kuiskien sen korvaan, että entä jos mä tuun raskaaksi ja mulla on mies kotona.
ghjfgj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nämä nyt liity toisiinsa mitenkään. Sama kun sanoisit, että kamalan paljon myydään kaupassa pullaa, ei ihme, että ihmiset ovat lihavia.
Lassukkalogiikka vauhdissa taas, että jaksattekin tuoda tyhmyytenne joka välissä esille.
Totta kai liittyy, typerys. Naisen oma vika jos nirsouttaan kelpuuta ketään niistä lukuisista miehistä.
Parisuhteet ei toimi meidän kulttuurissa noin. Älä jaksa trollata, kun et edes osaa.
Enemmänkin puhutaan nyt siitä ensilähestymisestä, josta joskus saattaa parisuhde seurata. Mutta mitenkäs tämä kuvio nyt sitten toimii meidän kulttuurissa? Onko kaikki siirretty deittipalveluihin? Ei kannata livenä edes yrittää enää ottaa kontaktia?
No jos tulet ensilähestymisiä tekemään ihmiselle joka ei ole sinusta pätkääkään kiinnostunut ja on kohtelias van työn tai muiiden olosuhteiden takia niin voit olla satavarma ettei siitä vuosisadan rakkaustarinaa synny puhumattakaan että piparia irtoaisi.
Nyrkkisääntö on, että nainen harvoin kiinnostuu ihan ventovieraasta miehestä, jota ei ole ennen nähnytkään. Tai edes sellaisesta, jonka on nähnyt monta kertaa, mutta josta ei tiedä yhtään mitään.
Ja kannattaa aina ajatella, voisiko naisen käytökseen olla jokin muu syy kuin kiinnostus sinua kohtaan. Voisiko jokin muu syy olla jopa paljon todennäköisempi?
Vierailija kirjoitti:
Meillä työskennellään töissä työpareittain. Entinen työparini jäi eläkkeelle, ja hänen tilalleen palkattiin itseni kanssa suurin piirtein samanikäinen mies. Vähän myöhemmin kehityskeskustelussa esimieheni kysyi, että kuinka uuden työparin kanssa on sujunut. Vastasin että hyvin on mennyt, tämä uusi työntekijä on oppinut nopeasti talon tavoille, työnjako sujuu ja muutenkaan ei ole mitään valittamista. Pari päivää myöhemmin työparini tuli vaivautuneena sanomaan että ”sain esimieheltä terveisiä että olet kuulemma tyytyväinen minuun työkaverina, mutta ihan vaan tiedoksi että mulla on muuten avovaimo”.
Tulee mieleen, että miten tämä esimies oli esittänyt asian työparillesi. Ehkä oli luullut, että olet uudesta työkaverista innostuneempi kuin oletkaan ja sitten vielä kertonut siitä työparille jotenkin liioittelevin sanoin. Työpari sitten tulkitsi esimiehen sanat vielä hieman väärin ja luuli ties mitä.
No mutta ethän sinä voi koskaan olla 100 % varma! Vai onko joku uusi nainen lähestynyt sinua, riisuutunut ja sanonut "Rakastan sinua, ota minut"? Eikö tuo olisi ainoa 100% varmuus?
Olen nainen ja monesti olen luullut, että kiinnostus on molemminpuolista, eikä ole ollutkaan. Joskus olen yllättynyt iloisesti. Joskus olen itse tehnyt aloitteen ja saanut pakit. Se on riskinottoa.
Jos teet kivan aloitteen, kukaan ei loukkaannu. Esim. lähtisitkö kahville (teelle, munkille, konserttiin, kävelylle) kanssani. Selkeä kiinnostukksen osoitus, ei loukkaa, ei ole heti seksuaalinen, kuitenkin niin neutraali, että molemmat voivat säilyttää kasvonsa.[/quote]
Vaarana on kuitenkin selvästi joutua av-mammojen miesviha/hupiketjuun. Kyllä itselläni on sen verran itsekunnioitusta, että en edes anonyyminä laita itseäni naurunalaiseksi 15-vuotiaiden kehitysasteella jääneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein työtäni eli olin ystävällinen, hymyilin ja katsoin silmiin puhuessani. Kaupan kassalla jo aikoinaan ja myöhemmin pankissa. Vähän noloa ja hämmentävää, kun keski-ikäiset miehet kiikuttaa rakkauskirjeitä ja pyytää soittaan. Hämmentävää koska en todellakaan yrittänyt flirttailla.
Tämä. Pitäisi vaan olla tyly.
Juu. Paitsi että sitten saat kuulla jatkuvasti
"Hei mikset sä hymyile?"
"Miks oot noin äkäinen/surullinen?"
"No hymyile nyt vähän!"
Mrh.
Ja
"Oot niin koppava"
"Oot ylpee"
"Oot aina niin olevinasi"
"Luuletsä olevasi muita parempi"
"Sulle ei sitten tavalliset ihmiset kelpaa"
Vierailija kirjoitti:
ghjfgj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteet ei toimi meidän kulttuurissa noin. Älä jaksa trollata, kun et edes osaa.
Enemmänkin puhutaan nyt siitä ensilähestymisestä, josta joskus saattaa parisuhde seurata. Mutta mitenkäs tämä kuvio nyt sitten toimii meidän kulttuurissa? Onko kaikki siirretty deittipalveluihin? Ei kannata livenä edes yrittää enää ottaa kontaktia?
No jos tulet ensilähestymisiä tekemään ihmiselle joka ei ole sinusta pätkääkään kiinnostunut ja on kohtelias van työn tai muiiden olosuhteiden takia niin voit olla satavarma ettei siitä vuosisadan rakkaustarinaa synny puhumattakaan että piparia irtoaisi.
No sehän se ongelman ydin onkin, kun ei voi koskaan tietää että olisiko joltain saatavissa vastakaikua vai ei. Eli pakko on vain yrittää ja ottaa riskejä. Mutta et vastannut kysymykseen, eli miten tämä homma meidän kulttuurissa mielestäsi toimii? Miten ihmiset löytävät kumppanin, elleivät lähestymällä toista ihmistä?
etytye kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ghjfgj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän se ongelman ydin onkin, kun ei voi koskaan tietää että olisiko joltain saatavissa vastakaikua vai ei. Eli pakko on vain yrittää ja ottaa riskejä. Mutta et vastannut kysymykseen, eli miten tämä homma meidän kulttuurissa mielestäsi toimii? Miten ihmiset löytävät kumppanin, elleivät lähestymällä toista ihmistä?
Saahan sitä lähestyä ja kysyä vaikka sille klassiselle kahville. Mutta tämä on ketju jossa keskustellaan siitä, milloin mies on kuvitellut toisen olleen kiinnostunut. Itsekin olen vastannut tänne, ja siinä tilanteessa mies ei tullut juttelemaan mukavia ja kysynyt kahville/puhelinnumeroa tms. järkevämpää, vaan tuli selittämään, miten silmistäni näki minun rakastuneen, miten MINÄ selvästi olen kiinnostunut, miten minä selvästi haluan häntä, miten me nyt voidaan alkaa seurustella, kun minä niin selvästi haluan sitä. Ei niin löydä kumppania. Normaalit, järkevät lähestymiset, johon kuuluu myös kieltävän vastauksen hyväksyminen, ovat erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vika kun kaikki itseään tyrkyttävät miehet ovat epäkiinnostavia idiootteja.
Milloin minun on luultu olevan kiinnostunut:
- olen kuunnellut hetken mitä hänellä on sanottavaa
-tervehtinyt
- jättänyt tervehtimättä/en ole huomannut eli kaiken järjen mukaan esittänyt vaikeasti tavoiteltavaa
- olen ollut nukkumassa eli olen asettanut itseni tarjottimelle seksiä varten
Eli kaikki mahdolliset tilanteet voidaan tulkita kiinnostukseksi. Ei oo mitään väliä miten nainen käyttäytyy kun miehet luulevat että saavat päättää kaikesta