Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia, jonka perusteella mies on luullut että olet kiinnostunut hänestä?

Vierailija
23.09.2018 |

Saa toki kertoa myös toisinpäin, eli mitä viatonta elettä olette luulleet flirtiksi?

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhöni kuului asiakkaan kuunteleminen. Useampikin miesasiakas kuitenkin erehtyi luulemaan, että kuunteleminen työroolissa = henkilökohtainen kiinnostus.

Vierailija
122/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän paljon naisia yritetään iskeä. En oikein pysty ottamaan enää vakavasti naisia jotka valittavat sitä ettei miestä löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän paljon naisia yritetään iskeä. En oikein pysty ottamaan enää vakavasti naisia jotka valittavat sitä ettei miestä löydy.

Eihän nämä nyt liity toisiinsa mitenkään. Sama kun sanoisit, että kamalan paljon myydään kaupassa pullaa, ei ihme, että ihmiset ovat lihavia.

Lassukkalogiikka vauhdissa taas, että jaksattekin tuoda tyhmyytenne joka välissä esille.

Vierailija
124/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran mies puoli tuntia kränäsi, että voisiko meille tulla ihan vain iltaa viettämään tai edes lukemaan kirjaa tai edes syömään omia ruokia mun pöydän ääreen (itsellään ei ollut pöytää kämpässään). Sanoin koko ajan, että ei, ei käy, en voi keskittyä omiin juttuihini, jos olet täällä. Keskustelun sävy ei siis ollut mitenkään vihjaileva, vaan olin aika torjuva, koska en tykännyt ko tyypistä juuri. Luuli, etten voi keskittyä siksi, että tykkäisin hänen seurastaan niin kovin, ja että esitän vaikeasti tavoiteltavaa kunnes häneltä tulee tarpeeksi hyvä tarjous.

Vierailija
125/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaessaan miehet eivät myöskään välttämättä ajattele onko nainen kiinnostunut heistä. Miehet jatkavat, koska jatkavat. Ei kalastajakaan mieti haluaako kala "oikeasti" sen madon. Heille riittää jos kala syö ja sitä kokeillaan, kunnes uskotaan että kala ui pois tai ei vaan syö.

Sanoisin, että tässä yksi suuri väärinymmärrystä aiheuttava tekijä on se, että joillain naisilla saattaa olla väärä kuva siitä mitä mies etsii. Miehelle ei välttämättä ole merkitystä sillä, onko nainen kiinnostunut heistä, jos he voivat saada naiselta mitä haluavat. Miehet monesti elävät muuten varsin itseriittoista ja tyytyväistä elämää, mutta heillä on seksuaalinen halu, jonka tyydytys muuten kuin parisuhteessa on usein hankalaa.

Miehille optimaalinen tilanne olisi Tinderin kaltainen sovellus, jossa sovittaisiin jonkin satunnaisen (myös seksiä kaipaavan) kanssa jokin paikka ja aika, käytäisiin yhdessä purkamassa paineet ja jatkettaisiin elämää. Miehille seksi on monesti verrattavissa paskalla käyntiin. Meillä on vain se fyysinen paine, emmekä voi sille mitään. Haluamme purkaa sen, mutta emme välttämättä ole kiinostuneita naisista.

Monesti "treffit" ovat vain pakollinen paha, jotta pääsemme purkamaan paineemme. Harva nainen varmaan on koskaan ajatellut kuinka pitkästyttävää se voi miehelle olla kuunnella tarinoita heidän elämästään ja antaa oikeanlainen kuva, jotta nainen kokisi, että tilanteessa on kemiaa ja homma jatkuisi. Erityisen paljon voi ottaa pattiin jos kala ei syökään ja ilta meni epäkiinnostavan ihmisen kanssa istumiseen fyysisen paineen takia sen sijaan, että olisi vaikka mennyt kavereiden kanssa ajamaan mikroautoa.

En sano, että miehen näkökulma on mitenkään oikea. Ymmärrän, että naisella tilanne on sama, mutta kääntäen. Sanotaankin että nainen etsii tarinaa ja mies tilaisuutta. Kirjoitin vain tämän tekstin siksi, koska olen niin monesti kokenut turhautumista, kun mielestäni naiset jotenkin narsistisesti kuvittelevat miesten olevan kiinnostuneita heistä, kun oikeasti miehet vain hädässään yrittävät päästä eroon "kuplasta otsassaan". Vaikka sitten tarjoten naisille sitä heitä tuudittavaa harhaa, jonka turvin he voivat kuvitella olevansa jotain.

Jos sitten jossain vaiheessa törmätään johonkin mukavaan tyyppiin, jonka kaa halutaan lähteä perustamaan perhettä, se on ihan eri juttu. Sillä ei ole mitään tekemistä tuon fyysisen tarpeen täyttämisen kanssa, eikä siihen liity ulkonäkö eikä sosiaalinen peli. Yleensä tämänkaltainen kiinnostus kuitenkin syntyy ns. vahingossa mahdollisesti vasta jopa vuosien tuntemisen jälkeen. Kaikki mikä tapahtuu ennen 5:ttä seksikertaa on lähtökohtaisesti vain sitä miesten fyysisten tarpeiden täyttämistä, eikä mitään muuta. Kun sitten se ensivaiheen tarjoama seksuaalinen kiinnostus katoaa, alkaa persoonat erotella jyviä akanoista.

Pliis, älkää kuvitelko että mies on teistä kiinnostunut, jos hän lähestyy tai yrittää kalastella. Se on jotenkin niin ärsyttävän naiivia.

Tyypillinen av-mies, kirjoittaa kilometrin verran tekstiä täysin aiheen vierestä. Well done.

Vierailija
126/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nämä nyt liity toisiinsa mitenkään. Sama kun sanoisit, että kamalan paljon myydään kaupassa pullaa, ei ihme, että ihmiset ovat lihavia.

Lassukkalogiikka vauhdissa taas, että jaksattekin tuoda tyhmyytenne joka välissä esille.

Totta kai liittyy, typerys. Naisen oma vika jos nirsouttaan kelpuuta ketään niistä lukuisista miehistä.

Vierailija
127/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa oli täyttä ja yhdessä pöydässä oli tilaa. Siinä istui ennestään yksi mies ja oli kolme vapaata tuolia, joten ajattelimme kolmen naisen kesken, että mahdutaan sopivasti siihen. Kysyin, että onko siinä vapasta ja istuuduimme. Hetken päästä mies kääntyi katsomaan minua inhoten ja sanoi, ettei hän ole minusta yhtään kiinnostunut.

Okei... Ei kyllä ollut tullut mieleenkään...

Vierailija
128/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin yleisellä tasolla tiedustelisin, että mistä ihmeestä sen tietää nainen on kiinnostunut miehestä, jos eleet ilmeet etc ovat tulkinnanvaraisia?Itse olen päätynyt rakaisuun, että naisen pitää itse ottaa kontaktia tai tulla kyselemään olenko kiinnostunut hänestä, muutoin jätän rauhaan vaikka seisoisi ilman housuja käsillään lettu levällään nenäni alla.

Vierailija
129/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkaessaan miehet eivät myöskään välttämättä ajattele onko nainen kiinnostunut heistä. Miehet jatkavat, koska jatkavat. Ei kalastajakaan mieti haluaako kala "oikeasti" sen madon. Heille riittää jos kala syö ja sitä kokeillaan, kunnes uskotaan että kala ui pois tai ei vaan syö.

Sanoisin, että tässä yksi suuri väärinymmärrystä aiheuttava tekijä on se, että joillain naisilla saattaa olla väärä kuva siitä mitä mies etsii. Miehelle ei välttämättä ole merkitystä sillä, onko nainen kiinnostunut heistä, jos he voivat saada naiselta mitä haluavat. Miehet monesti elävät muuten varsin itseriittoista ja tyytyväistä elämää, mutta heillä on seksuaalinen halu, jonka tyydytys muuten kuin parisuhteessa on usein hankalaa.

Miehille optimaalinen tilanne olisi Tinderin kaltainen sovellus, jossa sovittaisiin jonkin satunnaisen (myös seksiä kaipaavan) kanssa jokin paikka ja aika, käytäisiin yhdessä purkamassa paineet ja jatkettaisiin elämää. Miehille seksi on monesti verrattavissa paskalla käyntiin. Meillä on vain se fyysinen paine, emmekä voi sille mitään. Haluamme purkaa sen, mutta emme välttämättä ole kiinostuneita naisista.

Monesti "treffit" ovat vain pakollinen paha, jotta pääsemme purkamaan paineemme. Harva nainen varmaan on koskaan ajatellut kuinka pitkästyttävää se voi miehelle olla kuunnella tarinoita heidän elämästään ja antaa oikeanlainen kuva, jotta nainen kokisi, että tilanteessa on kemiaa ja homma jatkuisi. Erityisen paljon voi ottaa pattiin jos kala ei syökään ja ilta meni epäkiinnostavan ihmisen kanssa istumiseen fyysisen paineen takia sen sijaan, että olisi vaikka mennyt kavereiden kanssa ajamaan mikroautoa.

En sano, että miehen näkökulma on mitenkään oikea. Ymmärrän, että naisella tilanne on sama, mutta kääntäen. Sanotaankin että nainen etsii tarinaa ja mies tilaisuutta. Kirjoitin vain tämän tekstin siksi, koska olen niin monesti kokenut turhautumista, kun mielestäni naiset jotenkin narsistisesti kuvittelevat miesten olevan kiinnostuneita heistä, kun oikeasti miehet vain hädässään yrittävät päästä eroon "kuplasta otsassaan". Vaikka sitten tarjoten naisille sitä heitä tuudittavaa harhaa, jonka turvin he voivat kuvitella olevansa jotain.

Jos sitten jossain vaiheessa törmätään johonkin mukavaan tyyppiin, jonka kaa halutaan lähteä perustamaan perhettä, se on ihan eri juttu. Sillä ei ole mitään tekemistä tuon fyysisen tarpeen täyttämisen kanssa, eikä siihen liity ulkonäkö eikä sosiaalinen peli. Yleensä tämänkaltainen kiinnostus kuitenkin syntyy ns. vahingossa mahdollisesti vasta jopa vuosien tuntemisen jälkeen. Kaikki mikä tapahtuu ennen 5:ttä seksikertaa on lähtökohtaisesti vain sitä miesten fyysisten tarpeiden täyttämistä, eikä mitään muuta. Kun sitten se ensivaiheen tarjoama seksuaalinen kiinnostus katoaa, alkaa persoonat erotella jyviä akanoista.

Pliis, älkää kuvitelko että mies on teistä kiinnostunut, jos hän lähestyy tai yrittää kalastella. Se on jotenkin niin ärsyttävän naiivia.

Tyypillinen av-mies, kirjoittaa kilometrin verran tekstiä täysin aiheen vierestä. Well done.

Tuontyyppisiä miehiä on homoissa paljon ja heillähän menee hyvin, kun halut kohtaa usein. Toki on sitten niitäkin, jotka haluaa aidon rakkaussuhteen.

Vierailija
130/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tryeryr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika itse ei luullut, mutta siskonsa. Oltiinko 11 vai 12, kun kaverini muutamaa vuotta vanhempi veli tuli isänsä luota pitkästä aikaa käymään paikkakunnalla ja oli muuttunut murrosiän myötä miehisempään suuntaan. Siskonsa itse ihastui tähän, mutta joutui projisoimaan sen meihin, kun se oli tabu. Hän sitten totesi meille, että hän kyllä tietää meidän olevan ihastunut veljeensä. Tiedostin jo siihen aikaan olevani lesbo, enkä kyllä heteronakaan olisi nähnyt mitään apinannäköisessä juntissa, mutta annoin kaverini pitää fantasiansa.

Hetkinen,mistä päättelet sen ihastuneen veljeensä?

Niin, kukas tässä nyt projisoikaan ja aika epätoivoisesti vielä, kun ihan sukurutsaa jo kuvitellaan ;)

Jotenkin sen huomasi hänestä. Enkä tietenkään kuvitellut, että hän nyt tämän kanssa sänkyyn olisi halunnut. Selitti todella ihailevaan sävyyn tästä ja oletti automaattisesti, että kaikki tytöt nyt kiinnostuvat tästä.

Vierailija
131/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan noin yleisellä tasolla tiedustelisin, että mistä ihmeestä sen tietää nainen on kiinnostunut miehestä, jos eleet ilmeet etc ovat tulkinnanvaraisia?Itse olen päätynyt rakaisuun, että naisen pitää itse ottaa kontaktia tai tulla kyselemään olenko kiinnostunut hänestä, muutoin jätän rauhaan vaikka seisoisi ilman housuja käsillään lettu levällään nenäni alla.

Jos et osaa tulkita naisen käytöstä, niin kysy sitten vaikka suoraan. Ei siinä oikein muukaan auta.

Vierailija
132/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tryeryr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika itse ei luullut, mutta siskonsa. Oltiinko 11 vai 12, kun kaverini muutamaa vuotta vanhempi veli tuli isänsä luota pitkästä aikaa käymään paikkakunnalla ja oli muuttunut murrosiän myötä miehisempään suuntaan. Siskonsa itse ihastui tähän, mutta joutui projisoimaan sen meihin, kun se oli tabu. Hän sitten totesi meille, että hän kyllä tietää meidän olevan ihastunut veljeensä. Tiedostin jo siihen aikaan olevani lesbo, enkä kyllä heteronakaan olisi nähnyt mitään apinannäköisessä juntissa, mutta annoin kaverini pitää fantasiansa.

Niin, kukas tässä nyt projisoikaan ja aika epätoivoisesti vielä, kun ihan sukurutsaa jo kuvitellaan ;)

Jotenkin sen huomasi hänestä. Enkä tietenkään kuvitellut, että hän nyt tämän kanssa sänkyyn olisi halunnut. Selitti todella ihailevaan sävyyn tästä ja oletti automaattisesti, että kaikki tytöt nyt kiinnostuvat tästä.

Ja vielä, kaikesta sitä tällä palstalla tehdään ongelma :D

Vierailija
133/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai liittyy, typerys. Naisen oma vika jos nirsouttaan kelpuuta ketään niistä lukuisista miehistä.

Parisuhteet ei toimi meidän kulttuurissa noin. Älä jaksa trollata, kun et edes osaa.

Vierailija
134/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tryeryr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbo projisoi tunteensa poikaan, josta ei heteronakaan olisi ollut kiinnostunut?

Vierailija
135/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne toimivat?

Vierailija
136/161 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaveri ajatteli että "rakkaudesta se hevonenkin potkii". Olen aina etäinen töissä omasta valinnastani ja puhun sen mikä liittyy töihin. Tauoilla kevyttä chitchattiä ehkä uutisaiheista. Tämä työkaveri oli tosi jäljessä oman aikataulunsa kanssa ja lorvi työpaikan nättejä parikymppisiä naurattaen. Kävin sanomassa asiasta harvinaisen napakasti niin että mieleni olisi tehnyt kiroilla mutta onistuin välttämään sen.

Tämä veijarimies sitten ilmeisesti itse käsitti että minulla olisi jotain suurempiakin tunteita kun nostin ääntäni ja jonkinasteinen juoru lähti liikkeelle että olin mustis niiden misujen takia. Tunteita sitä deadlinea kohtaan korkeintaan.

Vierailija
137/161 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et osaa tulkita naisen käytöstä, niin kysy sitten vaikka suoraan. Ei siinä oikein muukaan auta.

Niin, miehen täytyy siis aina olla se joka laittaa itsensä likoon. Oli sitten kyse omasta tai naisen lähestymisestä niin on vaara joutua naurunalaiseksi. Kiva.

Vierailija
138/161 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet ei toimi meidän kulttuurissa noin. Älä jaksa trollata, kun et edes osaa.

Enemmänkin puhutaan nyt siitä ensilähestymisestä, josta joskus saattaa parisuhde seurata. Mutta mitenkäs tämä kuvio nyt sitten toimii meidän kulttuurissa? Onko kaikki siirretty deittipalveluihin? Ei kannata livenä edes yrittää enää ottaa kontaktia?

Vierailija
139/161 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tryeryr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbo projisoi tunteensa poikaan, josta ei heteronakaan olisi ollut kiinnostunut?

Jep, outo kuvio kaiken kaikkiaan.

Vierailija
140/161 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tähän edes vastata? Miehet olettaa jatkuvasti naisten olevan kiinnostuneita. Se kertoo vaan ylemmyyden tunteestä ja siitä että kokee olevansa jotenkin erityinen ja jumalallinen jota kuuluu seurata ja ihailla.