Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Justin Bieber saisi kenet tahansa ja hän valitsi

Vierailija
23.09.2018 |

Pienitissisen naisen :) Antaa siis toivoa meille pikkutisseille jos miljoonien fanittama miljonäärikin valitsee pikkutissin <3

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista miestä ei olekaan, joka saisi kenet tahansa.

Hollywoodin stara saisi kenet tahansa, vaikka sinä et sitä uskoisikaan.

Kunhan kasvat muutaman vuoden niin tajuat että ihmisiä hekin vaan on. Maailma on pullollaan kauniita ja rikkaita ihmisiä vaikka se jossain suomalaisessa kerrostalo yksiössä tuntuukin ihan toiselta maailmalta.

Niin, paitsi kuuluisia, rikkaita ja komeita ihmisiä.

Jos on tarpeeksi kaunis ja rikas eiköhän silloin kuuluisuus ole pelkkää miinusta! Sitten tietysti jos se raha tulee pitkälti siitä julkisuudesta ja se on osa työtä on sitä kestettävä. Mutta eiköhän toi 99% muutu alkuhuuman jälkeen taakaksi. Enkä nyt puhu mistään big brother julkkiksista.

Vierailija
42/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse olette tehneet itsellenne pienistä rinnoista ongelman; miehet sitä eivät ole tehneet.

Noh, minua ovat miehet laudaksi koulussa haukkuneet. Ei sillä niin on pari naistakin haukkunut.

Miehet vai murrosikäset jonnet?! Epäilen viimeisiä.

Yläasteikäiset. Samoin alastomassa suomessa tuli ihan aikuisilta miehiltä kommenttia tyyliin ”missä sun tissit on” ja ”kyllä naisella tissit pitää olla.” Että kyllä ne aikuisetkin pieniä tissejä tuntuvat halveksuvan.

Älä tyttöhyvä pistä tissikuvia nettiin setien arvosteltavaks:( Ei tule kun paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse olette tehneet itsellenne pienistä rinnoista ongelman; miehet sitä eivät ole tehneet.

Noh, minua ovat miehet laudaksi koulussa haukkuneet. Ei sillä niin on pari naistakin haukkunut.

Miehet vai murrosikäset jonnet?! Epäilen viimeisiä.

Yläasteikäiset. Samoin alastomassa suomessa tuli ihan aikuisilta miehiltä kommenttia tyyliin ”missä sun tissit on” ja ”kyllä naisella tissit pitää olla.” Että kyllä ne aikuisetkin pieniä tissejä tuntuvat halveksuvan.

Älä tyttöhyvä pistä tissikuvia nettiin setien arvosteltavaks:( Ei tule kun paha mieli.

Juu en ole siellä enää. En vaan ymmärrä kun tuokin sivusto täynnä isoja tissejä, mikä järki jollain on tulla tahalteen loukkaamaan? Ei mulla tulisi mieleenkään mennä haukkumaan jotain ylipainoista tai pieni munaista miestä.

Vierailija
44/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai rintojen koko on kaikille se ykkösasia?

Täytyypä kertoa vaimolle että se on ero tai silarit nyt.

Vierailija
45/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai rintojen koko on kaikille se ykkösasia?

Täytyypä kertoa vaimolle että se on ero tai silarit nyt.

Taidat olla alemman tason mies joka tyytyi siihen mitä sai. Bieberillä on varaa valita minkä näköinen nainen tahansa vaikka miten isoilla tisseillä, vaan ei valinnut.

Vierailija
46/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista miestä ei olekaan, joka saisi kenet tahansa.

Vaikka sinä et saisi, niin se ei tarkoita etteikö Bieber tai joku muu stara saisi.

Vierailija
47/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas ymmärrä sen morsiamen Hailey Baldwinin hehkutusta. Tiedän toki, että Baldwinien näyttelijäsuvusta jne, mutta mielestäni ei oikein minkään näköinen.

Vierailija
48/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en taas ymmärrä sen morsiamen Hailey Baldwinin hehkutusta. Tiedän toki, että Baldwinien näyttelijäsuvusta jne, mutta mielestäni ei oikein minkään näköinen.

Juu mallithan ei ole ”minkään näköisiä” hoh hoijaa taas

Vierailija
49/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin miehelleni kuvaa Haileystä ja sanoi, että luuli ekana mieheksi 😃 mutta eikös toi Justin ookkin enemmän miehiin päin?

Vierailija
50/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänellä kyllä häävi naismaku ole. Seurustellut mm. pallopäisen ja perunanenäisen Selena Gomezin kanssa.

Hahhaahahahh pallopäinen perunenähän se varmaan onkin instagramin seuratuin julkkis :D

Iso osa maailman väestöstä on pallopäisiä perunaneniä.

Vierailija
51/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytin miehelleni kuvaa Haileystä ja sanoi, että luuli ekana mieheksi 😃 mutta eikös toi Justin ookkin enemmän miehiin päin?

Minustakin aika maskuliinisen oloinen.

Vierailija
52/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saisi ketä tahansa.

Voi, kyllä hän vaan saisi.

No ehkä suurimpaan osaan av-mammoista olis saumaa rahojensa takia mutta otetaan nyt vaikka toi tässäkin ketjussa mainittu Minttu. Sinä meinaat että Minttu lähtis Bieberin matkaan jos käsky kävis?

En tosiaankaan jostain Mintusta tiedä. Sen tiedän, että ainakin huippukaunis Miranda Kerr oli Bieberin kanssa.

No ei ainakaan saa Adriana Limaa koska on liian lyhyt Limalle

Vierailija
53/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justin on jotenkin säälittävä, toivottavasti saa elämänsä kuntoon. Olen rukoillutkin hänen puolestaan.

Vierailija
54/54 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hehkutti että Selenalla on niin älyttömät seuraajamäärät instagramissa. Ei varmaan seuraajien määrällä ole mitään tekemistä sen kanssa, että on Bieberin ex...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi