Miksi miehet eivät huomioi rintojani?
Joo ne ovat todella pienet, mutta ainoastaan yksi seksikumppanini on ollut hulluna niihin ja ei saanut pidettyä näppejään erossa niistä. Muut jättävät täysin huomiotta :( Pari kertaa olen ohjannut miehen käden rinnoilleni mutta ei ole toiminut. Pienetkin tissit haluavat huomiota!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Pienet ovat terhakat, tunnokkaat eivätkä roiku. Siis oikeastaan parhaat. Vika on miehissä.
Mitä vikaa vaikka roikkuisivatkin? Roikkuuhan kiveksetkin eikä yksikään nainen valita.
Jaa-a, tälläkin hetkellä fantasioin ihastuksestani, joka sattuu olemaan tosi pienirintainen. Olisi ihana imeä ja nuolla niitä pikkutissejä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, tälläkin hetkellä fantasioin ihastuksestani, joka sattuu olemaan tosi pienirintainen. Olisi ihana imeä ja nuolla niitä pikkutissejä.
Niin eli sinäkin haluat vain imeä ja nuolla mutta koskea niihin ei voi, huoh :(
Yhyy, mihet tuijottavat törkeästi rintojani!
Yhyy, miehet eivät huomio rintojani!
Teet niin tai näin, niin aina teet väärin.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, miehet eivät huomio rintojani!Teet niin tai näin, niin aina teet väärin.
Niin no erikokoisten tissien omistajilla on eri ongelmat. Pienitissiset haluaisivat sitä huomiota mitä eivät ole koskaan elämässään saanut. Isotissiset ovat kyllästyneet siihen että saavat liikaa huomiota (tätä en pienitissisenä pysty käsittämään sillä itse tekisin mitä vaan että miehet himoitsisivat minua).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no erikokoisten tissien omistajilla on eri ongelmat. Pienitissiset haluaisivat sitä huomiota mitä eivät ole koskaan elämässään saanut. Isotissiset ovat kyllästyneet siihen että saavat liikaa huomiota (tätä en pienitissisenä pysty käsittämään sillä itse tekisin mitä vaan että miehet himoitsisivat minua).
Näinhän se on. Naiset valittavat, että heidän tissejään tuijotetaan jatkuvasti. Minun rintoja on katsottu kokonaiset viisi (5 ) kertaa koko elämäni aikana. Tasan ei käy.. :(
..itse taasen olen hulluna pieniin rintoihin, rasvapallerot ovat turn off.. =)
Vierailija kirjoitti:
Pelisilmää peliin mikä on sopivaa ja luontevaa. Tilanne ratkaisee ja kaikki eivät koe asioita samalla tavoin. Sopivan tilanteen tullen kehu tuskin haittaa. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelisilmää peliin mikä on sopivaa ja luontevaa. Tilanne ratkaisee ja kaikki eivät koe asioita samalla tavoin. Sopivan tilanteen tullen kehu tuskin haittaa. 😘
Sama taitaa päteä miesten varustuksiin.
Pienet ovat terhakat, tunnokkaat eivätkä roiku. Siis oikeastaan parhaat. Vika on miehissä.