Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Menin yöllä klo 12 nukkumaan ja heräsin vasta äsken

Vierailija
23.09.2018 |

En voinut uskoa silmiäni kun kello olikin yhtäkkiä yli 5 iltapäivällä. Ei ole mitään univelkaa ainakaan paria tuntia enempää, eikä oo koskaan ennen käynyt näin. Onneksi ei ollut mitään tärkeää menoa tänään. Muistan, että heräsin pari kertaa hetkeksi ja olin tosi väsynyt ja käänsin vaan kylkeä kunnes nukahdin heti uudestaan. Tää ei ole yhtään mun tapaista, nyt googletan kaikkea ja pelkään että tässä on jotain vakavaa taustalla

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voinut uskoa silmiäni kun kello olikin yhtäkkiä yli 5 iltapäivällä. Ei ole mitään univelkaa ainakaan paria tuntia enempää, eikä oo koskaan ennen käynyt näin. Onneksi ei ollut mitään tärkeää menoa tänään. Muistan, että heräsin pari kertaa hetkeksi ja olin tosi väsynyt ja käänsin vaan kylkeä kunnes nukahdin heti uudestaan. Tää ei ole yhtään mun tapaista, nyt googletan kaikkea ja pelkään että tässä on jotain vakavaa taustalla

Mulla kävi vähän samoin, tosin menin nukkumaan lähempänä yhtä ja heräsin jo puolen päivän tienoilla, mutta silti ihan poikkeuksellisen pitkät unet. Yleensä nukun n. 8 tuntia yössä, jos saan vapaasti nukkua. Ja yleensä siis saan kyllä, en ole herätystä käyttänyt aikoihin. Minä olin vain tyytyväinen hyvin levätyn yön jälkeen. Toki 17 tunnin unet on aika hc, mutta tuskin siitä kannattaa panikoida, jos olo on muuten hyvä.

Vierailija
2/2 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufot on siepannu teidät!! 😱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi