Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini mielestä minulla ei saanut olla ehtoja ihmissuhteissa, mutta muilla sai olla

Vierailija
23.09.2018 |

[quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija]Meinaan on aika ikävää jos nyt minun alkaessa huomauttaa ehdoistani menee 40-vuotisia ihmissuhteita paskaksi siksi, että toiset ovat jääneet siihen käsitykseen, että jaksan heidän mielenpahoittamistaan. Olisi ollut selvintä (heillekin) antaa alusta asti jo olla.
Ap[/quote]

Eli kun noudatit äitisi järkeviä neuvoja, sinulla oli ihmissuhteita. Kun päätit ruveta toimimaan omien itsekeskeisten impulsiesi mukaan, ihmiset kaikkosivat. Etkö oikeasti pysty tästä päättelemään, olivatko äitisi neuvot hyviä vai eivöt?

Jos kaikki toimisivat, kuten äitisi neuvoo, kaikilla olisi parempi olla.[/quote]
Ja siis tilanne ei ole niinkään se, että ihmiset kaikkoaisivat, vaan että minä en ala olemaan sellaisten seurassa, jotka ehdottavat asioita, joista en pidä. En kaipaa ellaista seuraa. Mutta sellaiseen olen voimiani laittanut. He eivät välitä itse tehdä minua ilahduttavia asioita. Tai osaa.
Ap[/quote]

Hanki sellaisia ystäviä ja kavereita, jotka ovat kiinnostuneita tekemään samanlaisia asioita kuin sinäkin. Näin teillä on asioita, joista molemmat pitävät.[/quote]
Niinpä pitää tehdä... vaikka olen kyllä niin pettynyt ihmisiin, että enpä paljoa jaksa heiltä enää odottaa. Pienenä sitä olisi aina mennyt iloisin odotuksin kohti uutta, mutta se yksi paskapää halusi sabotoida sen, koska silloin olisi itse jäänyt tarpeettomaksi ja vielä odoittautunut, että hänen neuvonsa ovat paskoja ja toimimattomia. Ne ois pitänyt silloin saada kokea ne oman elämän kokemukset ja mun kokemukset, mutta v*ttupää esti ja häiritsi.
Ap

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla