Mies panee heti kovaa...
Lämmittelee kyllä ja on tosi hyvä siinä ja sitten tulee päälle kiinni muhun enkä pääse enää paljoa liikkumaan ja hän tykittää alusta asti.
En ole sellaisia orgasmeja saanut koskaan mitä saan hänen kanssaan enkä ajatellut että miehen alla pinhuusissa olisi niin kiihottavaa olla. Usein havahdun vasta siihen kun hän saaneena suutelee ja katsoo silmiin.
Onko muilla vastaavaa kokemusta? Periaatteessa meillä ei tavallaan ole kuin nopeita panoja koska ne ei koskaan kestä kovin kauaa kun molemmat on ihan poikki ja maataan reporankoina. Lämmittelyt voi kestää kauankin mutta itse seksi ei oikeastaan ikinä. Viimeksi mies sanoi että siltä tuli 2 kertaa enkä mä edes tajunnut...
Kommentit (5)
Meillä sama juttu, lähtee jotenkin käsistä. On varmaan jossain geeneissä. Mulla on iso mäntä millä pumpata ja vaimo selkeästi tykännyt aina kiihkeästä naimisesta, mikä tuntuu kanssa jossain. Rakastelee kyllä hellemmin, kun tulee päälle makaamaan. Silloin junttaa kalun sisäänsä niin syvälle kuin menee ja kihnuttaa itseään kivikovaa kalun juurta vasten orkkuun asti. Vaikken pääse liikkumaan yhtään, niin pillun puristus koko mitalta on vain niin taivaallinen, että kiima nousee tappiin ja mällit lähtee.
Ex tuli päälle ja nai kunnes laukesin kovaan orkkuun, ei tarvittu kuin lähetyssaarnaaja ja en voinut muuta kuin tulla ja kovaa. En tajua miten hän sen teki ja pakko myöntää, että kaipaan sitä. Pidin siitä, ettei hän pysähtynyt kun tulin vaan jatkoi lykkimistä vielä. Joskus hän tuli 2 kertaa ja minä 3, kun sain ensimmäisen jo esileikissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on parasta, kun pelkällä suutelulla saa vaimon ihan kuumaksi ja sitten, kun laskee hänet selälleen ja pääsee sievien jalkojen väliin, ja ennen kaikkea saa olla lähellä häntä. Saa nopeilla työnnöillä hänet sykkimään alla, ja huomaa, miten hän kiihottuu nopeasti lähelle orgasmia. Puristaa vielä viimeiset ihanat, vielä nopeammat työnnöt ja sitten, kun antaa tulla syvälle naisenikin laukeaa. Paras tunne minkä voi miehenä kokea! Hän vetää jaloillaan minut nalkkiin, niin, että jään sisään vielä pitkäksi aikaa, ja suudellaan syviä suudelmia. Välillä toki sitten rakastellaan rauhassa ja überhellästi. Varsinkin aamuisin, jos on vapaata sekä minulla että vaimolla.
Vaimosi on onnentyttö!
Kyllä se on parasta, kun pelkällä suutelulla saa vaimon ihan kuumaksi ja sitten, kun laskee hänet selälleen ja pääsee sievien jalkojen väliin, ja ennen kaikkea saa olla lähellä häntä. Saa nopeilla työnnöillä hänet sykkimään alla, ja huomaa, miten hän kiihottuu nopeasti lähelle orgasmia. Puristaa vielä viimeiset ihanat, vielä nopeammat työnnöt ja sitten, kun antaa tulla syvälle naisenikin laukeaa. Paras tunne minkä voi miehenä kokea! Hän vetää jaloillaan minut nalkkiin, niin, että jään sisään vielä pitkäksi aikaa, ja suudellaan syviä suudelmia. Välillä toki sitten rakastellaan rauhassa ja überhellästi. Varsinkin aamuisin, jos on vapaata sekä minulla että vaimolla.