Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietettiin iltaa tyttöporukassa

Vierailija
23.09.2018 |

Ja juteltiin opiskeluista ym. Yhtäkkiä ystäväni joka opiskelee yliopistossa alkoi nauramaan minulle että sähän olet tollanen tradenomi! Ok ymmärrän että se voi olla huvittavaa, mutta miksi se piti tehdä noin päin naamaa? Pahoihin mieleni todella enkä tiedä haluanko olla enää tekemisissä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ymmärrät, että siinä olisi mitään huvittavaa olla tradenomi?

Mutta ihan tyhjästä/tyhmästä loukkaannuit, ellette siis koko illan keskustelelleet puhtaasti asiallisesti, eikä mitään vitsailua sopinut mukaan.

Mä en ole edes tradenomi...

Vierailija
2/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tradenomi = kaupan kassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tradenomi = kaupan kassa

Juuri näin ja se varmasti häntä naurattikin.

Ap

Vierailija
4/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä maailma kummallinen kun ennen pankinjohtajat olivat merkonomeja ja nykyään pitää olla tradenomi päästäkseen kaupan kassasksi. Ihan hullua.

Vierailija
5/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot ystävät tai muutkaan käytöstapoja omaavat ihmiset eivät v*ttuile kenenkään koulutustasosta tai ammatista tai oleta sen kertovan paljoakaan ihmisestä.

Vierailija
6/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki parempaa, positiivisempaa seuraa.

Vierailija
7/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tyttöporukat joissa on kaikenmaailman yliopistomuijia jotka luulevat nyt olevansa jotenkin sivistyneitä ja fiksuja sekä menestyneitä, niin onhan noita nähty. Rasittavia kanoja. Sitä vain miehenä aina ihmettelen että miksi kivat ja empaattiset naiset roikkuvat tuollaisten "ystävien" seurassa.

Vierailija
8/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama ongelma. Koulutus siis tradenomi ja yleensä en mainitse sitä. Työpaikka on hyvä ja sen perusteella mut oletetaan maisteriksi. Ajattelin käydä nyt sitten maisterivaiheen, vaikka töiden puolesta ei tarvitsisi.

Riippuu kyllä kauheasti, että missä on opiskellut ja millä intensiteetillä, että kuinka paljon tutkinnosta saa irti. Tradenomiksi kun on joihinkin kouluihin niin helppo päästä sisään, että väkisinkin osa jää "helpompiin" töihin.

Itse olin ihan tyytyväinen koulutuksen tasoon ja käytännönläheinen opetus sopi paremmin kuin aikaisempi yliopistotutkinto, joka jäi kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme