Inhottaa julkisesti laihdutuksestaan kertovat possut
He vievät kaikkien lihavien maineen. Tänään on jo kuultu jutut kepappia mättävästä opettajasta ja päivittäin limppareita imuttavasta naisesta. Ikään kuin lihavat vain mättäisivät roskaruokaa päivästä toiseen. Ja sitten laihdutusohjeet ovat näitä "jätä salaatista majoneesi pois, älä juo sokeroituja juomia". Kyllä suututtaa!
Kommentit (13)
Noihin toimittajat just hakee tuollaisia sävähdyttäviä possuja, että saadaan pidettyä yllä tätä tarinaa, että lihavat ovat kaikki mässypossuja ja laihtuvat kun tajuavat syödä oikein. Ilmeisesti nää tarinat myy paremmin kuin joku "Söin lihavanakin ihan terveellisesti, joten jouduin tosissani miettimään, miten painon saa laskusuuntaan. Muutamilla muutoksilla sitten sain laihdutettua hitaasti puoli kiloa kuussa."
Noinhan se on! Söin jatkuvasti liikaa ja olin läski. Lakkasin syömästä liikaa, en ole enää läski.
molekyyläbiologi kirjoitti:
eihän noita juttuja pakko ole lukea. mikä tässä oli se ongelma? Jos sulla on hyvä neuvo niin kirjoita.
Onko sinulla neuvo, kuinka suodatetaan possujen jutut mediasta? Minä ainakin törmään niihin tahtomattani. Tänään viimeksi uutisissa. Oman perheeni keskuudessa on lihavia, mutta he eivät syö paljon, eivätkä edes juuri herkuttele. Ainoa heikkous tuntuu olevan alkoholi ja liikkumattomuus. Ap.
Mä itse ihmettelen, että kuka haluaa oman laihdutuksen julkisuuteen... Itse en kehtaisi, enkä haluaisi julkisuutta, puhumattakaan tuollaisesta aiheesta.
Juttu pysyy netissä, vaikka haluaisi joskus jättää taakseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä itse ihmettelen, että kuka haluaa oman laihdutuksen julkisuuteen... Itse en kehtaisi, enkä haluaisi julkisuutta, puhumattakaan tuollaisesta aiheesta.
Juttu pysyy netissä, vaikka haluaisi joskus jättää taakseen.
Etenkin jos lihoo entiselleen.
Läskeille se ruoka ja liikunta ollut ennen rakettitiedettä ja sit tajunnu ettei se olekaan. Kaupassa sen näkee aidosti. Hoikan ihmisen korista löytyy hedelmät vihannekset täysjyvää suurimmaksi osaksi ja ehkä joku snikkers. Lihavan korista löytyy pullaa vaaleeta leipää limuu sipsei jädee purkkiruokaa ja yks omena. Hoikka käy lenkillä ja lihava kävelee autoon ja kotiin parkkikselta.
Vierailija kirjoitti:
Läskeille se ruoka ja liikunta ollut ennen rakettitiedettä ja sit tajunnu ettei se olekaan. Kaupassa sen näkee aidosti. Hoikan ihmisen korista löytyy hedelmät vihannekset täysjyvää suurimmaksi osaksi ja ehkä joku snikkers. Lihavan korista löytyy pullaa vaaleeta leipää limuu sipsei jädee purkkiruokaa ja yks omena. Hoikka käy lenkillä ja lihava kävelee autoon ja kotiin parkkikselta.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Eiks niin et kilpirauhanen.
Ei hätää. Pullukat ovat usein mukavia ihmisiä.
Julkisesti myöntää, että on syönyt itsensä lihavaksi ja sitten jos joskus vielä paino nousee entsiselleen tai jopa yli. Parempi juhlia ja iloita lähipiirissä.
Vierailija kirjoitti:
He vievät kaikkien lihavien maineen. Tänään on jo kuultu jutut kepappia mättävästä opettajasta ja päivittäin limppareita imuttavasta naisesta. Ikään kuin lihavat vain mättäisivät roskaruokaa päivästä toiseen. Ja sitten laihdutusohjeet ovat näitä "jätä salaatista majoneesi pois, älä juo sokeroituja juomia". Kyllä suututtaa!
Jospa se totuus vaan nyt alkaa muillekin paljastua ei olekaan ne isot luut ja huono aineenvaihdunta syynä. Totuushan se on että iso "pötsi" vetää paljon evästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää. Pullukat ovat usein mukavia ihmisiä.
Olin mukava pullukkana, olen mukava hoikkana. Ei se luonne muutu. 😊
eihän noita juttuja pakko ole lukea. mikä tässä oli se ongelma? Jos sulla on hyvä neuvo niin kirjoita.