Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini osti siskoni tullessa raskaaksi tälle uudet vaunut ja sanoi että ostaa ne sillä ehdolla että ne jää sitten sukuun

Vierailija
05.05.2006 |

eli minun tuleville lapsille (sisko ei voi sairautensa takia saada kuin tuon yhden) Nyt siskon lapsi on sit parin vuoden ja minä huomasin juuri olevani raskaana. Äiti nyt odottaa että olen onnessani saadessani myös vaunut ilman että tarvii ostaa mutta minun kyllä tekisi mieli sanoa että en kai minä nyt käytettyjä huoli kun siskollekin on ostettu uudet.

Mitä te itse tekisitte? Olen läheinen äitini kanssa ja en haluaisi pahoittaa hänen mieltään, kalliit vaunut kun on ajatuksella ostanut mutta kun ei oikein värikään miellytä ja haluaisin myös saada valita vaununi :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin esikoiselle käytetyt vaunut. Tarvin niitä pari kertaa. Toisella en käyttänyt kertaakaan. Onneksi en ikinä ostanut uusia.

Nyt meillä käytössä kaksostenrattaat.

Vierailija
22/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän (siis mun ja siskon) vanhemmat ovat ostaneet lapsenlapsilleen kaikennäköistä tarpeellista, isompiakin tavaroita kuten esim. turvaistuimen ja hirvittävän määrän vaatteita. Kierrätämme niitä mukisematta toisillemme, eikä koskaan kumpikaan ole laskeskellut mitä toinen on saanut uutena ja mitä toinen, että onko ollut tasapuolista. Ei viitsi semmoiseen ryhtyä, täytyy olla onnellinen että on siunattu niin ihanilla vanhemmilla ja siskolla kuin mulla on. Kaikki maallinen materia on toisarvoista sen rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee niin, että " huijaat" hiukan äitiäsi, ja sanot että miehesi/jokuu muu sukulainen/työkaverisi tmv (ihan sama kuka/ketkä, kunhan eivät tapaa itiäsi ja narauta sinua valheesta...) oli jo ehtinyt osatmaaan syntyvälle lapsellesi vaunut.

Ja tietenkin maksat ne itse, etkä riistä äitsi rahoja...???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän