Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini osti siskoni tullessa raskaaksi tälle uudet vaunut ja sanoi että ostaa ne sillä ehdolla että ne jää sitten sukuun

Vierailija
05.05.2006 |

eli minun tuleville lapsille (sisko ei voi sairautensa takia saada kuin tuon yhden) Nyt siskon lapsi on sit parin vuoden ja minä huomasin juuri olevani raskaana. Äiti nyt odottaa että olen onnessani saadessani myös vaunut ilman että tarvii ostaa mutta minun kyllä tekisi mieli sanoa että en kai minä nyt käytettyjä huoli kun siskollekin on ostettu uudet.

Mitä te itse tekisitte? Olen läheinen äitini kanssa ja en haluaisi pahoittaa hänen mieltään, kalliit vaunut kun on ajatuksella ostanut mutta kun ei oikein värikään miellytä ja haluaisin myös saada valita vaununi :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan hyvät perusteluthan sulla on. Vai meinasitko, että äitisi pitäisi ostaa sullekin uudet vaunut?

Vierailija
2/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy ihmeessä aikuinen ihminen osta omasi!!!! itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano kohteliaasti että aiot ostaa omat koska olet löytänyt mieleiset.

Vierailija
4/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä se varmaan sitten ostaisi uudet mulle jos kehtaisin sanoa että en huoli noita vanhoja..

Ap

Vierailija
5/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ovat olleet. Olivat kyllä melkein ko uudet ko me ne saatiin... nyt ei voi sanoa samaa.

Mutta jos haluat uudet vaunut niin mee kauppaan ostamaan.

Vierailija
6/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista.

Vierailija
7/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks sulla ikää tehdä lapsia?

Vierailija
8/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei vihjase että avittaa rahan suhteen niin ostat uudet tai huolit ne vanhat jos ei rahaa uusiin ole.

Tai otat ne vanhat vastaan ja myyt ne huuto netissä ja käytät sen rahan niihin uusien hankintaan.

Vierailija
9/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ts. joko huolin siskon vaunut tai sitten laitan äitin ostamaan uudet..

Ap

Vierailija
10/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan että lapsuutenne oli tuota samaa - " mä haluun kun siskokin sai!" ?

Vierailija
11/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkarattaat joita voi käyttää muualla ja kuljettaa mukana.

Vierailija
12/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tavalliset vaunut ja rattaat

Vierailija
13/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nyt tekis kunnon vaunuilla! ja vielä käytetyillä, varmaan karseen värisetkin..

Vierailija
14/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ajattelin, että sisko on monen lapsen kokemuksellaan ne valinnut, joten ovat varmasti kätevät. Ajattelin käyttää niitä ensin, ja sitten kun olen itsekin saanut kokemusta, niin ostan omat uudet. Ja näin tein ja hyvin meni.

Vierailija
15/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen on sulla ap elämänarvot sekaisin. Koita kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
16/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelekaan kuin kyseistä asiaa ja tämä kyseinen asia on aloittajalla tärkeintä elämässä

Vierailija:

Pikkusen on sulla ap elämänarvot sekaisin. Koita kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
17/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=8]♥[/size][/color]

Vierailija
18/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että sinä haluaisit itse valita vaunut tulevalle vauvallesi. Esikoinen kun on kyseessä, niin haluaisit kaiken olevan täydellistä. Sellaista kuin sinä olet miettinyt. Ei sitä kannata tehdä mitenkään hyökkäävästi tai syyttelevästi. Äitisi ei todennäköisesti tajua, kuinka tärkeä asia on sinulle, koska 70-80 luvulla kaikki kulki suvussa lapselta toiselle. Minä varmaan katselisin haluani vaunut valmiiksi ja sanoisin, että sellaiset haluan vauvalle. Ja jos käytettyjä ehdotettaisiin, niin sanoisin, ettei se tunnu hyvälle, etkä jostain syystä halua niin tehdä.

Vierailija
19/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 10 v. vanhat vaunut meillä

Vierailija
20/23 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 7 lapsella olleet vaunut lapsuudenkotona, enkä todellakaan ymmärrä, mitä vikaa on 1. lapsella ollessa pari vuotta vanhoissa vaunuissa. Lapsi ei edes tarvitse niitä kovin kauan. Jos ne vaunut olisivat homeiset tai ihan törkeän väriset, esim. neonkeltaiset, niin sitten voisin harkita ostavani uudet. Älä hyvä ihminen vaadi äidiltäsi uusia vaunuja, ei se ole hänen velvollisuutensa niitä ostaa! Hän haluaa antaa sinulle nuo vaunut, jotka on ostanut siskollesi ja jo siinä vaiheessa miettinyt asian. Ole kiitollinen niistä ja siitä, että äitisi haluaa ne antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi