Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltaa! M40 valmiina keskustelemaan mistä vaan.

Vierailija
22.09.2018 |

Moi.
Mun vaimoni on ystävättäriensä kanssa viihteellä ja poika on tyttöystävänsä vanhempien mökillä.
Mulla siis käty! Pari lasia viiniä otettu ja hyvä musiikki soi.
Jutellaan!

Kommentit (174)

Vierailija
161/174 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko juntti?

Vierailija
162/174 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko juntti?

En.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/174 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailen sut: olet vaatimattoman näköinen vaalea tissiposki, poskesi ovat omituisen pyöreät. Hiukset harvenemaan päin. Olet ripustautunut akkaasi, vaikka esität itsellistä. Vaimo haki pettämiscasestaan miehistä miestä, ei pehmoista heppua, joka on pehmoinen kaikilla tavoilla. Seksi kanssasi ei tyydyttänyt/tyydytä häntä. Vaimon tulevaisuuden suunnitelmat poikkeavat omistasi-hän tulee jättämään sinut parin vuoden sisään. Lapsesi häpeää sinua. Äiti on siisti tyyppi-sinä et.

Miksi kirjoitat jokaiseen ketjuun näitä ilkeyksiä? Kertoo enemmän sinusta kuin tissiposkesta.

-Ei Ap

Vierailija
164/174 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, että jonkin aikaa pettämisen jälkeen oli tosi raskasta, molemmissa keisseissä. Kuinka kauan? Miten pääsitte asian lopulta asian yli? Auttoiko asiaa se, että olitte molemmat vuorollanne pettäneet, eli kumpikaan ei yksin joutunut syntipukkiasemaan?

Se että molemmat mokattiin auttoi siihen, ettei kumpikaan koe jääneensä uhriksi loppuiäkseen.

Kyllä me silloin oltiin kumpikin syytettynä vuoronperään ja aika raskaasti meni vuoden päivät.

Keskustelemalla ja tietoisella anteeksiannolla päästiin eteenpäin.

Tekee pahaa ees ajatella sitä aikaa. Hyi olkoon.

Onko teillä tää tilanne päällä?

Jos on, niin voimia!!

Ap

Kyllä on, tilanne on meillä päällä. Siksi kiinnostaa. Vuosi ollaan tässä tilanteessa jo taisteltu :'(

Vierailija
165/174 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailen sut: olet vaatimattoman näköinen vaalea tissiposki, poskesi ovat omituisen pyöreät. Hiukset harvenemaan päin. Olet ripustautunut akkaasi, vaikka esität itsellistä. Vaimo haki pettämiscasestaan miehistä miestä, ei pehmoista heppua, joka on pehmoinen kaikilla tavoilla. Seksi kanssasi ei tyydyttänyt/tyydytä häntä. Vaimon tulevaisuuden suunnitelmat poikkeavat omistasi-hän tulee jättämään sinut parin vuoden sisään. Lapsesi häpeää sinua. Äiti on siisti tyyppi-sinä et.

No nyt tuli paha!

Toivottavasti olet väärässä.

Oon tumma. Posket toki löytyy. Hiukset myös edelleen päässä.

Ap

Tuolla tyypillä on joku ongelma, älä välitä! Minusta sinä m40 vaikutat tosi symppikseltä! Ei mikään ihme, että vaimosi haluaa pitää sinusta kiinni.

Vierailija
166/174 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli paha!

Ap

Tuolla tyypillä on joku ongelma, älä välitä! Minusta sinä m40 vaikutat tosi symppikseltä! Ei mikään ihme, että vaimosi haluaa pitää sinusta kiinni.

Symppis, mutta vähän yksinkertainen. Enään*

Vierailija
167/174 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli paha!

Ap

Kiitos paljon! Mukava kuulla.

Ap

Vierailija
168/174 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, että jonkin aikaa pettämisen jälkeen oli tosi raskasta, molemmissa keisseissä. Kuinka kauan? Miten pääsitte asian lopulta asian yli? Auttoiko asiaa se, että olitte molemmat vuorollanne pettäneet, eli kumpikaan ei yksin joutunut syntipukkiasemaan?

Se että molemmat mokattiin auttoi siihen, ettei kumpikaan koe jääneensä uhriksi loppuiäkseen.

Kyllä me silloin oltiin kumpikin syytettynä vuoronperään ja aika raskaasti meni vuoden päivät.

Jos on, niin voimia!!

Ap

Kyllä on, tilanne on meillä päällä. Siksi kiinnostaa. Vuosi ollaan tässä tilanteessa jo taisteltu :'(

Oon pahoillani. Se on pirun kuluttavaa, kun mieli on täynnä noita ajatuksia.

Haluatko kertoa tarkemmin teidän tilanteesta?

Ap

Vierailija
169/174 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vieläkään ole vastannut kaikkiin kysymyksiin.

Vierailija
170/174 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi sun on niin vaikeaa vastata kaikkiin kysymyksiin? Ensi kerralla kannattaa rajata aihepiiri niin kysyjätkin tietää.

Vierailija
171/174 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on, niin voimia!!

Ap

Oon pahoillani. Se on pirun kuluttavaa, kun mieli on täynnä noita ajatuksia.

Haluatko kertoa tarkemmin teidän tilanteesta?

Ap

No, miehen työkuvioissa miehen ihastusjuttu johti pussailuun, siinä kaikki. Vain yhden ainoan kerran. Toinen osapuoli olisi ollut valmis täyteen suhteeseen ja yritti sitä pitkään ja sitkeästi. Hän on sinkku.

Mies kertoi oma-aloitteisesti kaiken minulle, asia oli alkanut nopeasti painaa kovasti. Hän myös lemppasi tuon tyypin määrätietoisesti ulos elämästään, ei jatkanut enää yhtään tuosta yhdestä tilanteesta. Uskon, että hän oli minulle täysin avoin, kertoi koko totuuden, näytti mm. kaiken viestintänsä kolmannen osapuolen kanssa. Se tuki hänen kertomaansa.

Hän katui kovasti ja pyysi aidosti anteeksi. Ja halusi ehdottomasti valita minut ja yhteisen elämämme.

Vaikka tuossa ei tuon enempää tapahtunut, asia loukkasi ja säikäytti minua kovasti. Meillä on kolme aika pientä lasta ja raksasuunnitelma pitkällä. Oli järkyttävää, että hän tuossa tilanteessa lähti noin kevytkenkäisesti keikuttamaan venettä.

Rakastan ja arvostan häntä ja olen kovasti yrittänyt ajatella, että tuo oli pikkujuttu ja hän valitsi selvästi minut. Että voisin olla kiitollinen ja keskittyä täysillä meidän elämään. Mutta kyllä se vaan niin on, että tuo asia satutti ja sattuu vaan niin pahasti!

Minullakin on kyllä ollut ihastus, jonka olen pitänyt tiukasti platonisella tasolla. Nykyisin aina silloin tällöin mietin, olisiko helpompaa, jos antaisi itsekin vaan mennä, vaikka vaan yhden kerran?

Vierailija
172/174 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa! Vieläkö oot M40 valmiina keskustelemaan mistä vaan?

Vierailija
173/174 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa! Vieläkö oot M40 valmiina keskustelemaan mistä vaan?

No eihän se eilenkään ollut valmis keskustelemaan mistä vaan, hän hyppi kysymysten yli.

Vierailija
174/174 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei M40 palaa taas tähän ketjuun kun olet yksin kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme