Kaveri laittoi viestin että maha kipeä ja sekaisin, syyttää pitsapalaa jonka söi meillä kahvin kanssa
Kyllä, kahvin. Olin syömässä kun tuli ja tarjosin itsetehtyä pitsaa , ettei tarvinnut katsoa minun mussutustani. No nytpä sitten syyttää meitä mahakivustaan ! Ei ole allerginen millekään ja pitsa oli tehty tuoreista , hyvistä raaka-aineista.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Voi siitä silti mennä maha sekaisin.
No me, minä + mies + lapset olemme kunnossa kaikki. Ja kaveri on varmasti syönyt tänään muutakin !Ap
Pesitkö kätesi, kun kävit paskalla?
Mikäpä siinä. Ensi kerralla ei tarvitse tarjota sitten mitään. Ei edes kraanavettä, koska teillähän tietysti pesii legionellabakteeri hanassa.
Laita takaisin, että "ok. Muista seuraavalla kerralla kyläillessäsi, ettet syö meillä mitään."
Äitipuoleni sai aikoinaan vatsataudin juuri ennen kuin oli tarkoitus lähteä isän kanssa reissuun, reissu tietenkin peruuntui ja syytti tekemiäni muffinseja, on vielä kolmen vuoden jälkeenkin varma että minä koetin myrkyttää heidät niillä muffinseilla!! Ei syö enää mitään leipomaani.
Niin se että jonkun maha reagoi johonkin ei tarkoita että siinä jossain on jotain vikaa. Minunkin mahani laittaa rasvaisempi ruoka ruplattamaan aina joskus, mutta itsepä tuon valitsen mitä syön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No me, minä + mies + lapset olemme kunnossa kaikki. Ja kaveri on varmasti syönyt tänään muutakin !Ap
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Kaverini tekee pitsaa aina ihme ohjeella, jolla minulle tulee aina vatsakipuja vaikkei kaverille tule mitään. En ole allerginen millekkään, joku siinä pohjassa vaan pistää mahan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä siinä. Ensi kerralla ei tarvitse tarjota sitten mitään. Ei edes kraanavettä, koska teillähän tietysti pesii legionellabakteeri hanassa.
Juu ja ebola vessanpytyssä! Ap
Ootko desinfioinut keittiötasot ja leikkuulaudat kloriitilla? Epäilen että olet yksi niistä lukuisista suomalaisista, jotka leikkelevät lihat ja vihannekset kolibakteerin kyllästämillä työtasoilla.
Tuskinpa kaverisi on teiltä kulkenut kotiinsa koskematta mihinkään. Kädet hakeutuvat kasvoille jatkuvasti.
Ostoskärryt ovat todellisia virushautomoita ja minä pesen käytän aina hanskoja kun kosken ostoskärryihin tai -koriin. Muutenkin pesen käsiäni joka välissä.
Ihme tyyppi! Maha nyt voi mennä sekaisin mistä vaan! Eipä tulis mieleenkään lähteä moittimaan /syyttelemään ketään jos maha sattuu menemään sekaisin! Hittoako sitten syö mitään kylässä jos kerran maha ei kestä! Nolo tyyppi! Ei voi muuta sanoa!
Vastaisin että "no voi harmi, paranemisia! meille ei ole tullut mitään, tuskin on se pitsa syynä, tai joku aines ei vaan sopinut sinulle. mistähän pöpö olisi tullut, käsiä ainakin kannattaa pestä ahkeraan".
Exä syytti aina krapulayrjöistään joitain ruokia :D
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin että "no voi harmi, paranemisia! meille ei ole tullut mitään, tuskin on se pitsa syynä, tai joku aines ei vaan sopinut sinulle. mistähän pöpö olisi tullut, käsiä ainakin kannattaa pestä ahkeraan".
Juurikin näin. Usein ihmiset ajattelevat, että se heidän viimeisimmäksi syömänsä ruoka aiheuttaa sen ripulin/oksentelun. Mutta kun ruokamyrkytystapauksissa aika syömisestä oireisiin on yleensä noin 6-24 tuntia, joten yleensä se syy löytyy jostain aiemmasta ruuasta.
Vastaa tosiaan hänelle, että teille ei ole tullut mitään oireita, joten johtuu varmaan muusta kuin siitä pitsasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet varmaan jo kyllästänyt perheesi bakteereillasi, joten tietenkään teille ei tule mitään enää. Jokaisessa huushollissa on oma bakteerikantansa, jolle perheenjäsenet ovat tottuneet.
Sinuna laittaisin vain takaisin viestin, että teille ei kenellekään tullut mitään ja pikaista paranemista.
Jos sinä olisit ollut kaverisi, niin olisit luultavasti käyttäytynyt täsmälleen samoin.
Naurettavaa! Mitä sitten vaikka olisikin johtunut pitsasta? Mitähän ap:n olisi pitänyt muka asialle tehdä? Maksaa korvauksia varmaan? Että ihmiset voi olla urpoja!
Kysy, mitä sinun pitäisi tehdä asialle. Käydä pyyhkimässä tai laittamassa tulppa?