Iltaa! M40 valmiina keskustelemaan mistä vaan.
Moi.
Mun vaimoni on ystävättäriensä kanssa viihteellä ja poika on tyttöystävänsä vanhempien mökillä.
Mulla siis käty! Pari lasia viiniä otettu ja hyvä musiikki soi.
Jutellaan!
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Anna mulle miesnäkökulma parisuhdeasiaan.
Olemme 40+ ikäinen seurusteleva pariskunta, yhdessä oltu 8v.
Toinen meistä haluaa ehdottomasti naimisiin, toinen ei pidä tärkeänä, mutta ei osaa perustella. Tämä ei-haluava (mies) kuitenkin haluaa olla kanssani loppuelämän.
Mitä miehenä ajattelisit, jos olisit tässä tilanteessa ja minä naisena kertoisin, että tunnen itseni loukatuksi, ei-kelpaavaksi ja itsestäänselvyydeksi?
Kelpaan naisystäväksi, en lailliseksi vihityksi vaimoksi.
Tekisitkö sinä samassa tilanteessa rakkaudenteon ja myöntyisit avioliittoon, jos rakastamasi nainen sitä kovasti toivoo ja sulle asia olisi se ja sama?
Oon pahoillani. Tuo on yllättävän hankala juttu. Mä en itse ole koskaan innostunut naimisiin menosta, enkä isoista juhlista.
Vaimolle asia oli kuitenkin selvästi tärkeä, joten naimisiin mentiin.
Toivottavasti te menette myös.
Ap
Voisitko vaihtaa vaimosi toiseen? Rehellisesti(kun anonyymina voit vastata).
Jos olisit vapaa, voisitko kuvitella seurustelevasi 39-vuotiaan kokemattoman naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit vapaa, voisitko kuvitella seurustelevasi 39-vuotiaan kokemattoman naisen kanssa?
Kyllä voisin. Opettelu on hauskaa ja helppoa.
Ap
Vastaa kaikkiin äläkä jätä välistä kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit tämän ketjun?
Ihan vaan tekemisen vuoksi. Oon lukenut tätä palstaa 16 vuotta ja tänään päätin osallistua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivatko miehet olla uskollisia?
Ei voi
Oliko tämä ap?
Kerro viisi parasta ominaisuutta vaimossasi. Onko hän myös poikanne äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimosi elämäsi rakkaus?
Kyllä se on.
ApOlet onnekas.
Minusta olisi outoa olla naimisissa jonkun muun kuin elämänsä rakkauden kanssa...
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimosi elämäsi rakkaus?
Kyllä se on.
ApOlet onnekas.
Minusta olisi outoa olla naimisissa jonkun muun kuin elämänsä rakkauden kanssa...
-eri
Kaikki ei kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mulle miesnäkökulma parisuhdeasiaan.
Olemme 40+ ikäinen seurusteleva pariskunta, yhdessä oltu 8v.
Toinen meistä haluaa ehdottomasti naimisiin, toinen ei pidä tärkeänä, mutta ei osaa perustella. Tämä ei-haluava (mies) kuitenkin haluaa olla kanssani loppuelämän.
Mitä miehenä ajattelisit, jos olisit tässä tilanteessa ja minä naisena kertoisin, että tunnen itseni loukatuksi, ei-kelpaavaksi ja itsestäänselvyydeksi?
Kelpaan naisystäväksi, en lailliseksi vihityksi vaimoksi.
Tekisitkö sinä samassa tilanteessa rakkaudenteon ja myöntyisit avioliittoon, jos rakastamasi nainen sitä kovasti toivoo ja sulle asia olisi se ja sama?
Oon pahoillani. Tuo on yllättävän hankala juttu. Mä en itse ole koskaan innostunut naimisiin menosta, enkä isoista juhlista.
Vaimolle asia oli kuitenkin selvästi tärkeä, joten naimisiin mentiin.
Toivottavasti te menette myös.
Ap
Kiitos vastauksesta!:)
Me molemmat inhoamme isoja juhlia, maistraatti ois virallistamispaikka.
Pointti ei ole häähumu, vaan symbolinen ja virallinen sitoutuminen, se on itselleni tärkeää.
Toivotaan, että mieskin tämän ymmärtäis, niin kuin sinäkin teit vaimosi kohdalla
Miksi et vastaa kaikkiin kysymyksiin?
Vastaat hitaasti ja hypit kysymysten yli. Kiitos ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten saa itselleen elämäänsä tyytyväisen 40vuotiaan miehen, jolla on kaikkea ja naisia riittäisi?
En tiedä. En itse ole sellainen.
Ap
Olisiko teillä hetki aikaa puhua Jeesuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisin. Opettelu on hauskaa ja helppoa.
Ap
Kiitos. Opettelu on varmasti hauskaa, helppoudesta en tiedä :) Mukavaa iltaa sinulle!
Voisitko harrastaa seksiä parikymppisen kanssa joka tykkää itseään vanhemmista miehistä? Jos et olisi siis suhteessa
Miten saa itselleen elämäänsä tyytyväisen 40vuotiaan miehen, jolla on kaikkea ja naisia riittäisi?