Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset jäävät suhteeseen alkoholistin kanssa?

Vierailija
22.09.2018 |

Kerro

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen alkoholisti

Vierailija
2/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillaiset

Vierailija
4/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko. Pelkäävä. Joku, jolla ei ole muuta mahdollisuutta.

Ja ehkä sellainen joka ei välitä. Tai sellainen, jonka mielestä puolisolla on oikeus "rentoutua ". Joku, joka pitää sitä juomista normaalina.

Vierailija
5/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvainen.

Vierailija
6/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastava ja toiveikas.

Vierailija
7/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys pitäisi olla että millainen ihminen jättää toisen tuollaisen pikkuseikan takia jota tuskin edes huomaa mitenkään. Eihän kukaan jätä toista tupakoinninkaan takia. Mitättömiä pikkuseikkoja jotka eivät muuta elämää mitenkään.

Ei sellaista koodia ole olemassakaan että toinen pitää jättää jos toinen käyttää alkoholia tai huumeita.

Vierailija
8/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerrassa rapajuoppo mies. Ollut aina. Vetää ketjussa tupakkaa ja karseat merimies/vankilatatskat. Vaimo on vaivainen. Tekee kaikki kotityöt, könkkää lähikaupasta kaljat ja ruuat. Mietin aina, et miksi.

Vierailija
9/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka uskovat satuihin. Sammakko tai hirviö ei prinssiksi muutu vaikka kuinka rakastaa, siinä sitten uhriutuu ja syyllistää itsensä.

Vierailija
10/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin alkoholistin kanssa. Alkuun en huomannut hänen alkoholinkäyttöään... sen hallitsevuutta. Kun sen huomasin, lähdin. Tilanteen ymmärtämiseen meni noin vuosi. Onneksi en muuttanut tuona aikana saman katon alle tms.

Vierailija
11/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei konservatiivi.

Tämä kappale kertoo konservatiivisista arvoista:

Alkoholi on ihmiskunnan siunaus

Vierailija
12/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys pitäisi olla että millainen ihminen jättää toisen tuollaisen pikkuseikan takia jota tuskin edes huomaa mitenkään. Eihän kukaan jätä toista tupakoinninkaan takia. Mitättömiä pikkuseikkoja jotka eivät muuta elämää mitenkään.

Ei sellaista koodia ole olemassakaan että toinen pitää jättää jos toinen käyttää alkoholia tai huumeita.

Tän kommentin on pakko olla provo, tosin huono sellainen. Ai että pikkuseikka jota tuskin huomaa mitenkään!!?

Vierailija
13/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne muut luonteen ominaisuudet on niin hienoja. Usein alkoholisti on herkkä, syvällinen ja kaikkea. Aikaisemmin olin muka 100 % varma, ettei minusta ikinä tule alkoholistin puolisoa. Omalla kohdallani voin kuitenkin sanoa, että lopulta siitä tuli ihan normaalia ja aloin itsekin juoda enemmän, joten siihen sitten turtui. Nyt mies on vähentänyt juomiskertoja, mutta taas eilen tuli ihan sekavana kotiin. Lapsi tuli tehtyä tuolle ja nyt mietin, että miksi. Lasta en toisaalta kadu, koska on niin rakas. Huolissani olen siitä että joutuu näkemään kun isä tulee kotiin ja ei ole ollenkaan tässä maailmassa. Olen ihan viittä vaille eroamassa.

Vierailija
14/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän kommentin on pakko olla provo, tosin huono sellainen. Ai että pikkuseikka jota tuskin huomaa mitenkään!!?

En nyt tiedä että pitääkö sitä toista ihmistä kytätä jatkuvasti että missä tiloissa se toinen on. Meillä on ainakin vapaa parisuhde ja toinen voi mennä ja olla ihan vapaasti ja yhdessä asutaan. Ei kytätä toisia jatkuvasti eikä määrätä toistemme olotiloista. Jos juo niin juo. Ei ole minun suu tai minun mielentilani.

Provosoidu sinä rauhassa minä annan vapauden ihmiselle.

Näin meidän humanistiperheessä.

Vierailija
15/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastava ja toiveikas.

Tämä. Aina.

Vierailija
16/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka on kasvanut kodissa, jossa on ollut samanlainen dynamiikka.

Tuttuus vetää puoleensa, tilanteelle on sokea, koska muunlaisesta ei ole kokemusta.

Vierailija
17/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä toistaiseksi olen jäänyt. Millainen olen? Rakastunut. Epäröin kyllä, jaksanko, haluanko. Annan ajan kulua. Pääsen pois jos siltä alkaa tuntua.

Millainen ihminen jää suhteeseen kroonisesti masentuneen kanssa? Pyörätuoliin joutuneen kanssa?

Miksi alkoholisti pitäisi jättää? Oletus siis tietenkin, ettei ole väkivaltainen.

Vierailija
18/55 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sie se taidat olla wt-mamma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä että pitääkö sitä toista ihmistä kytätä jatkuvasti että missä tiloissa se toinen on. Meillä on ainakin vapaa parisuhde ja toinen voi mennä ja olla ihan vapaasti ja yhdessä asutaan. Ei kytätä toisia jatkuvasti eikä määrätä toistemme olotiloista. Jos juo niin juo. Ei ole minun suu tai minun mielentilani.

Provosoidu sinä rauhassa minä annan vapauden ihmiselle.

Näin meidän humanistiperheessä.

Tietääkö humanisti, mitä eroa on alkoholismilla ja alkoholin käytöllä? 

Vierailija
19/55 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/55 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman ammattitutkintoa oleva rahaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi