Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hanna-Maria: Mies 57v ja "ei mitään kiirettä perheenlisäyksen suhteen"

Hohhoijaa
22.09.2018 |

Sori Hanna-Maria, mutta on hyvin mahdollista ettei kuusikymppisen spermalla sitä hetkeä tule koskaan tulemaankaan.

Lapset eivät ole hyödykkeitä joita tehdään tyydyttämään omia mielihaluja. Kuusikymppisenä aika perustaa perhe on yksinkertaisesti mennyt ohi.

Minua järkyttää se, ettei yhteiskunnassamme puhuta ollenkaan siitä miten miesten sekä hedelmällisyys että sperman laatu laskee iän mukana. Sanattomaksi vetää.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suvussani on autismia ja taustalta löytyy äidinisä, joka oli +50v kun aloittivat mummin kanssa tekemään lapsia. Mummilla oli valmiiksi lapsia edellisen miehen kanssa, joka oli isäksi tullessaan nuori ja nämä lapset ovat kaikki kadehdittavan terveitä ja normaaleja.

Äitini suvun puolelta tulee aspergeria paljon.

On todellakin niin, että miehiä suojellaan tässä taas, ettei heille vain tule paha mieli. Satavuotiaana parhaimmillaan ja komeimmillaan ja sitä rataa...

Vierailija
82/147 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna-Marin mies on Lotta Hintsan isän Akin veli. Miehet haluavat elää uutta nuoruutta nuoren naisen kanssa, se on pelkkää itsensä huijaamista. Jos tunnettu mies on ikäisensä tai vanhemman, se vasta ihmetystä herättää, etenkin, jos nainen on tavallisen näköinen. Hugh Jackman , Pierre Borsnan ja Keanu Reeves ovat saaneet syyttä suotta haukkuja persoonallista naisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen H-M & ikäerosuhde -aiheisen ketjun kaivuu naftaliinista. Vieläkö löytyy lisää?

Vierailija
84/147 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen H-M & ikäerosuhde -aiheisen ketjun kaivuu naftaliinista. Vieläkö löytyy lisää?

Taidat itse kaivella näitä

Vierailija
85/147 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Salellakin lapsi.

Vierailija
86/147 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan edes ainakin kunnon Suomi-miehen spermat, eikä jotain etelästä uitettua.

Vierailija
87/147 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lasten aika olisi heti, jos mielivät saada lapsia, Hannakin 33 v.

Hannan ikä ei ole tässä ongelma. 33-vuotiaalla on erinomaiset mahdollisuudet tulla raskaaksi vuoden yrittämisen sisällä. Hanna ei olisi edes kymmenen vuoden päästä liian vanha jos kumppani on myös nuori ja terve.

Hänen pitäisi jättää pappa välittömästi ja ottaa oikea mies jonka kanssa voi perustaa perheen. Ei mitään pilaantunutta kehärääkkiä.

Miten huono itsetunto pitää olla, että sabotoi tietoisesti elämänsä? Sitten 10 vuoden päästä Hanna itkee katkerana lehdessä lapsettomuuttaan tai kun on autistinen kakara.

Vastenmielistä ja ala-arvoista kommentointia sinulta. Ihmisen ikä syrjinnän kohteena on yhtä rasistista kuin ihon väriin tai sukupuoleen liittyvä syrjintä. Kirjoitusasu kyllä kertoo sen, että olet sama henkilö, joka tunkee näitä tunkkaisia näkemyksiään kaikkiin mahdollisiin ketjuihin. Yläpeukuttajiasi en ymmärrä.

Vierailija
88/147 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä hoppuilla

Vierailija
89/147 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannan ikä ei ole tässä ongelma. 33-vuotiaalla on erinomaiset mahdollisuudet tulla raskaaksi vuoden yrittämisen sisällä. Hanna ei olisi edes kymmenen vuoden päästä liian vanha jos kumppani on myös nuori ja terve.

Hänen pitäisi jättää pappa välittömästi ja ottaa oikea mies jonka kanssa voi perustaa perheen. Ei mitään pilaantunutta kehärääkkiä.

Miten huono itsetunto pitää olla, että sabotoi tietoisesti elämänsä? Sitten 10 vuoden päästä Hanna itkee katkerana lehdessä lapsettomuuttaan tai kun on autistinen kakara.

Vastenmielistä ja ala-arvoista kommentointia sinulta. Ihmisen ikä syrjinnän kohteena on yhtä rasistista kuin ihon väriin tai sukupuoleen liittyvä syrjintä. Kirjoitusasu kyllä kertoo sen, että olet sama henkilö, joka tunkee näitä tunkkaisia näkemyksiään kaikkiin mahdollisiin ketjuihin. Yläpeukuttajiasi en ymmärrä.

En ole tuo kirjoittaja jolle vastasit, mutta ei tieteellisten tosiseikkojen mainitseminen ole minkään sortin syrjintää. Naisilla hedelmällisyys alkaa laskea yli 35-vuotiaana ja päälle nelikymppisenä riski esim. lasten kehitysvammoihin kasvaa merkittävästi, enemmistö ihmisistä ovat myös tietoisia tästä. Jostain syystä miesten korkeaan ikään liittyvät riskitekijät jätetään mainitsematta, mikä on osaltaan syynä sille että monet nuoret miehet siirtävät lasten hankintaa liian pitkälle. Olen itse hieman päälle kolmekymppinen, enkä ikinä voisi kuvitellakaan hankkivani lasta 10+ vuotta vanhemman miehen kanssa, ihan jo noista riskeistä johtuen. Toivon että useammat nuoret naiset tiedostaisivat tämän, sillä en valitettavasti usko muutoksen lähtevän miehistä tässä...

Vierailija
90/147 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teille kuuluu mammat?

Vierailija
91/147 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

w

Vierailija
92/147 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Vierailija
93/147 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hannamarialla kiire tehdä se lapsi että sillä saa sitoutettua miehen maksajaksi lopullisesti.

Vierailija
94/147 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea vanhaa ketjua, mutta olen itse nyt 57-vuotias (n) enkä voisi kuvitellakaan haluavani enää ikinä elää lapsiperhe-elämää. En toivo edes lapsenlapsia. Olin 43-vuotias, kun lapseni tuli täysi-ikäiseksi ja jo sitä ennen ajatuskin uudelleen aloittamisesta vauvan tai pienen lapsen kanssa oli poissuljettu.

Miksi kukaan haluaisi tämän ikäisenä alkaa elää vauva- tai lapsiperheen elämää?

Öö, koska sinä et ole = kaikki muut?

Vierailija
95/147 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se muuten tämän palstan ihmisille kuuluu kuka menee naimisiin ja kenen kanssa huolimatta siitä mikä on ikäero. Pitäisikö tulla teiltä kysymään milloin ja minkä ikäisinä saa tehdä lapsia? Varmasti ovat hyviä vanhempia ja lapsi tulee saamaan hyvän ja turvallisen, mukavan elämän. Luuletteko, etteivät ole itse sitä ikäänsä ajatelleet keskenään. Hohhoijaa, säälittävää.

Siksi kun tämä on keskustelupalsta ja nyt keskustellaan tästä. Hönö.

Vierailija
96/147 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v naisen hedelmällisyys on huonompi kuin 60v miehen.

Vierailija
97/147 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formalapomo Bernie Eclestone on ysikymppinen gubbe ja taas on supermallivaimo paksuna 👍

Vierailija
98/147 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v naisen hedelmällisyys on huonompi kuin 60v miehen.

mutaatioiden riski kasvaa vanhoilla miehillä

Vierailija
99/147 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea vanhaa ketjua, mutta olen itse nyt 57-vuotias (n) enkä voisi kuvitellakaan haluavani enää ikinä elää lapsiperhe-elämää. En toivo edes lapsenlapsia. Olin 43-vuotias, kun lapseni tuli täysi-ikäiseksi ja jo sitä ennen ajatuskin uudelleen aloittamisesta vauvan tai pienen lapsen kanssa oli poissuljettu.

Miksi kukaan haluaisi tämän ikäisenä alkaa elää vauva- tai lapsiperheen elämää?

Ehkä siksi, että ihmiset yleensäkin haluavat elämältä erilaisia asioita, ja vielä eri aikaan. Ja kun siihen on mahdollisuus, niin kukaan ei voi estää.

Vierailija
100/147 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kirjoittaja jolle vastasit, mutta ei tieteellisten tosiseikkojen mainitseminen ole minkään sortin syrjintää. Naisilla hedelmällisyys alkaa laskea yli 35-vuotiaana ja päälle nelikymppisenä riski esim. lasten kehitysvammoihin kasvaa merkittävästi, enemmistö ihmisistä ovat myös tietoisia tästä. Jostain syystä miesten korkeaan ikään liittyvät riskitekijät jätetään mainitsematta, mikä on osaltaan syynä sille että monet nuoret miehet siirtävät lasten hankintaa liian pitkälle. Olen itse hieman päälle kolmekymppinen, enkä ikinä voisi kuvitellakaan hankkivani lasta 10+ vuotta vanhemman miehen kanssa, ihan jo noista riskeistä johtuen. Toivon että useammat nuoret naiset tiedostaisivat tämän, sillä en valitettavasti usko muutoksen lähtevän miehistä tässä...

Sinulla itselläsi saattaa olla suuremmat riskit saada kehitysvammainen lapsi, kuin sillä 10+ vuotta vanhemmalla miehellä. Luonto ei aina toimi tilastojen mukaan. Eli voi olla parempi olla lisääntymättä lainkaan, ethän itsekään enää mikään nuori ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi