Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootko käyny koskaan yksin baarissa?

Vierailija
22.09.2018 |

Millainen kokemus oli?
Jäikö ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi yksin vai vieläkö oot sen jälkeen uskaltanut?
Itsellä ois tänään edessä, ekaa kertaa elämässä ja tekis mieli jänistää :D

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin olen mennyt monesti, mutta joka kerta löytänyt sieltä seuraa.

Oletko nainen? Minä kävin 2-3x viikossa parin vuoden ajan aina yksin enkä saanut seuraa koskaan

22/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt montakin kertaa kun perheellisiä kavereita ei yleensä saa mukaan. Joskus tulee tuttuja vastaan joiden kanssa tulee sitten iltaa vietettyä, joskus taas ihan yksin menee ilta. Kertaakaan en naisseurassa ole pois lähtenyt, että pariutumismielessä ei pahemmin hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen. Ihan kotikaupungissakin, mutta ei työmatkoillakaan jaksa istua koko iltaa hotellissa.

Vierailija
24/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, ihan tottako?

En ole koskaan ajatellut että joku lähtisi yksin baariin. Ravintolaan syömään kyllä, tai ehkä kahvilaankin. Mutta baariin. Miksi? Eikö lasillisen voi ottaa kotonakin tai siellä hotellihuoneessa?

Vierailija
25/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, ihan tottako?

En ole koskaan ajatellut että joku lähtisi yksin baariin. Ravintolaan syömään kyllä, tai ehkä kahvilaankin. Mutta baariin. Miksi? Eikö lasillisen voi ottaa kotonakin tai siellä hotellihuoneessa?

Sarkasmisi menee ainakin itseltäni ohi, joten kysyn rehellisesti. Eikö sitä kahvikuppia voi ottaa kotonakin? Tai maittavaa ruokaa? Miksi mennä ravintolaan tai kahvilaan, ja vielä yksin?

26/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, ihan tottako?

No siellä kotona ei ainakaan muita ihmisiä ole edes teoriassa mahdollista tavata.

Vierailija
27/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Otan hieman pohjaa kotona, jotta rohkaistun ja saan itseluottamusta :)

Jospa tulisi kiva ilta.

Vierailija
28/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt useinkin. En näe asiassa mitään ihmeellistä. Jotkut kyllä oudoksuvat yksin liikkuvia ja näillä henkilöillä onkin aina suojamuurina joukko ystäviä. Ovat itsevarmoja porukassa, mutta vain porukassa.

Tätä eniten mietin.

Että mitä muut ajattelevat, säälivätkö yksin tulevaa?

Minulla kyllä on kavereita, mutta en tänään saanut kerään seuraksi ja just nyt on kova menovimma.

Kenellä on aikaa tai mielenkiintoa kytätä jotain yksinolevaa?? Siinähän o . Kai kaikilla muutakin tememistä siellä. Itse en edes huomausi jos joku on yksin liikkeellä. Eilen viimeksi ravi tolassa mieheni kanssa. Katsoin esiintyjiä ja miestäni ja join viinaa. Jos siellä oli joku si kku yksi niin enpä kiinnittänyt häneen huomiota.Miksi olisin? Ei joku sinkku nyt niin mielenkiintoinen ole. Sori siitä.

Vierailija
29/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon ku vielä kävin baarissa, kävin aina yksin. Paljon kivempaa se niin on.

Asuin ihan vieressä ja olen erakkoluonne.

Viikonloppusin törmäsi aina tuttuihin tai sai uusia tuttuja, joiden seuraan saattoi liittyä. Jos menin keskellä viikkoa, niin luin ylkeensä lehtiä kun hörpin olutta, tarkkailin ja kuuntelin ihmisiä salaa yksin omassa pöydässä. Ei siinä mitään omituista ollut, eikä minua häiritty. Kai tiesivät että "tossa on se erakko-hakkarainen" (nimi muutettu). :)

Vierailija
30/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole, pakko myöntää. Joskus ulkomailla on tehnyt mieli, mutten ole sitten uskaltautunut kun ei tiedä paikkoja.

Ravintolassa kyllä käyn useinkin yksin, siis ulkomailla.

Vierailija
31/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen käynyt yksin, kun ei ole kavereitakaan. Juttuseuraakaan ei useimmiten löytynyt joten lakkasin käymästä, mitäpä sitä rahoja siihen tuhlaa kun yksin voi juoda ne kaljat kotonakin.

Vierailija
32/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no joo, terminaalin ja laivan baarissa olen käynyt yksinkin.

Vierailija
33/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan. Hetken istuin kerran terassilla yksin. Kokisin kiusalliseksi mennä yksin, ehkä se on luontevampaa nuoremmille.

Vierailija
34/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen liian ujo mennäkseni etsimään seuraa. Jos taas haluan olla rauhassa, pysyn kotona.

Vierailija
35/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin erääseen kulttuuribaariin Virossa. Tarkoitus oli vain ottaa siideri tai pari ja mennä asunnolle nukkumaan, mutta baariin tuli pari paikallista herrasmiestä, jotka innostuivat kovasti juttelemaan kanssani veljeskansojen yhteneväisyyksiä ja eroista sekä historiasta (etenkin neukkuajoista) ja sukujuurista. Molemmilla oli inkerinsuomalaista taustaa parin sukupolven takaa.

Herrasmiehinä he myös tanssittivat minua, ja vaikken mikään kovin tanssitaitoinen olekaan, ilta oli oikein mukava.

Vierailija
36/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lähden käymään baarissa / yökerhossa, hyvää musaa, tanssimassa ja pari olutta nauttimassa. Lyhyt matka kotoa kävellen.

Avoimin mielin muutenkin

Vierailija
37/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monta kertaa yksin baarissa. Liikun pääkaupunkiseudulla ja ainakin täällä on paljon ihmisiä, jotka lähtevät ulos yksin. Yleensä baarista löytyy juttuseuraa, mutta jos ei löydy ei sekään haittaa, viihdyn myös yksin.

Vierailija
38/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu, kolmevitosena lapsettomia vapaailtoja ei paljoa ole itsellä eikä kavereilla, eikä ne satu yleensä samaan aikaan kuitenkaan. En oikein tiedä millaiseen baariin yksin viitsisin mennä Helsingissä! Toiveena kuitenkin olisi löytää hauskaa juttuseuraa, ehkä jopa uusia kavereita, eikä vain dokata yksin. Liian pienet paikat ei ehkä käy, mutta en ole innostunut "onneloistakaan"... Jos ei satu mitään hyvää keikkaa niin harvemmin olen viitsinyt sit kuitenkaan yksin lähteä. :(

Vierailija
39/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just huomasin, että yhdessä lähipaikassa olisi livekeikka.

Ehkä semmoiseen olisi helpompi mennä yksin?

Ns. kuuntelemaan jotain bändiä.