Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootko käyny koskaan yksin baarissa?

Vierailija
22.09.2018 |

Millainen kokemus oli?
Jäikö ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi yksin vai vieläkö oot sen jälkeen uskaltanut?
Itsellä ois tänään edessä, ekaa kertaa elämässä ja tekis mieli jänistää :D

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on noin jumalattoman vaikeeta, niin katsii ehkä jäähä kotio.

Vierailija
2/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se on noin jumalattoman vaikeeta, niin katsii ehkä jäähä kotio.

Oikeesti on!

Mutta haluaisin rohkaistua, kun sitä seuraa ei aina ole sinne saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen mennyt monesti, mutta joka kerta löytänyt sieltä seuraa.

Vierailija
4/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monta kertaa enkä ole koskaan nähnyt siinä mitään väärää.

Ootko minkä ikäinen?

18-v oli mukava tutustua uusiin ihmisiin ja nyt 30-v., no ehkä rentoutuakseen yhdellä vois käydä.

Vierailija
5/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytäänkö tällaista ihan tosissaan?

Vierailija
6/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy yhdellä ja jos on vaikeeta, niin ainahan sieltä pois pääsee. Vartioi vain juomaa tarkasti.

Vierailija
7/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi parhaimmista kokemuksista eva. Yllätin itsenikin miten sosiaalinen loppujen lopuksi olen. Ystävystyin muutamaan ihmiseen sillä reissulla, menin heille jatkoille ja oli tosi hauskaa. Jäi hyvä mieli. En lähtenyt siis seksimielessä baariin vaan ihan biletysmielessä.

Vierailija
8/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useinkin. En näe asiassa mitään ihmeellistä. Jotkut kyllä oudoksuvat yksin liikkuvia ja näillä henkilöillä onkin aina suojamuurina joukko ystäviä. Ovat itsevarmoja porukassa, mutta vain porukassa.

Vierailija
9/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt useammankin kerran ja tykkään kyllä. Saan nopeasti juttuseuraa (muuta seuraa en hae).

Vierailija
10/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen kokemus oli?

Jäikö ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi yksin vai vieläkö oot sen jälkeen uskaltanut?

Itsellä ois tänään edessä, ekaa kertaa elämässä ja tekis mieli jänistää :D

Olen käynyt, kävi todella hyvä flaksi kun yksin liikenteessä.

Vierailija
11/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt useinkin. En näe asiassa mitään ihmeellistä. Jotkut kyllä oudoksuvat yksin liikkuvia ja näillä henkilöillä onkin aina suojamuurina joukko ystäviä. Ovat itsevarmoja porukassa, mutta vain porukassa.

Tätä eniten mietin.

Että mitä muut ajattelevat, säälivätkö yksin tulevaa?

Minulla kyllä on kavereita, mutta en tänään saanut kerään seuraksi ja just nyt on kova menovimma.

Vierailija
12/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kerran nuorena. Oli kiusallista. Ei päässyt kavereiden joukkoon pakoon tyyppejä, jotka jäivät seuraani, vaikken heistä välittänyt. Oon niin kohtelias, etten osannut sanoa, että menisitkö muualle.

Vierailija
13/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja en mene enää ikinä. Itkien tulin kotiin enkä muuten mene enää ikinä. Mitä ruma ja tissitön nainen sieltä luulee saavansa kuin pahan mielen

Vierailija
14/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, monet monituiset kerrat, sekä ihan vaan lasillisella istahtamassa että soolobilettämässä! Tykkään kovasti tanssimisesta, enkä välttämättä tarvitse siihen kavereita. Ja ihan tavallinen nainen siis olen, normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustettu ja ystäviä on.

Vierailija
15/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Miksi en olisi? - Olen ikisinkku (mies), mutta en toistaiseksi ole niin huonossa kunnossa, että tarvitsisin saattajan,kavereita saati ystäviä ja tai ketään muutakaan esiliinakseni baariin. Ei baari(t) ole paikkoja, joissa voisin sanoa kaikkein parhaiten viihtyväni, vaikka monesti niiissä käydessäni olen saanut halutessani seuraa joskus tahtomattanikin... Jonkun kerran olen ikisinkkuna miettinyt kyllä, että mikä voisi olla baarien ja yökerhojen ohella olla paikka, jossa olisi sosiaalisesti ja yleisesti hyväksyttävää yrittää ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Tiedän toki, että kyllähän sen oman kumppanin voi löytää mistä ja milloin vain, mutta hieman hankalaa ja kankeaa se helposti on, vaikka en tarvitse pisaraakaan alkoholia, jotta uskaltautuisin vaihtamaan sanan puoleensa vetävän henkilön kanssa, jos tai kun vain sopiva tilaisuus sattuu kohdalle. Mutta haaste ona vain siinä, että toisten kanssa juttu tai vaikka pieni flirtti, jonka ei tarvitse johtaa tai päätyä mihinkään vaan enempi hieman piristää harmaata arkea -saattaa aueta puolesta sanasta, ellei vähemmästä. Sitten taas toisten kanssa ei löydä mitään sanottavaa tai tiedä miten olla, vaikka olisi tiennyt toisen jo vuosia.  

Vierailija
16/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja en mene enää ikinä. Itkien tulin kotiin enkä muuten mene enää ikinä. Mitä ruma ja tissitön nainen sieltä luulee saavansa kuin pahan mielen

Taidat olla se sama jankaaja joka jauhaa tissittömyydestään joka päivä palstalla. On se elämä rankkaa tissittömälle ja rumalle naiselle, nyyhkyynel.

Vierailija
17/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kunnon pohjat rohkaisuksi. Puol kossua on hyvä, jos ei oo pitkä siirtyminen baariin. Mä istun lähes kaikilla työmatkoilla yksin baarissa (100pv/vuos)

Vierailija
18/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja onhan se välillä kuin ns. sekottaisi pakan uudelleen - tosin riippuu siitä, kuinka monta on tullut otettua. Pakan sekoittamisessa vaan on se ongelma, että se voi olla hengenvaarallista riippuen siitä, kuka t. minkä tyyppinen ihminen tulee vastaan baarissa. Ei välttämättä tiedä, mistä herää - vai herääkö ollenkaan.

Vierailija
19/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa käyn joskus yhdellä, mutta harvoin sitäkään.

Tykkään välillä reissata yksin, joten ulkomailla tulee käytyä. Yleensä tosin pyrin valikoimaan paikkoja missä tuntee olonsa mukavaksi ja saa olla rauhassa. Toki juttuseurakin kelpaa jos kyse ei ole jostain epätoivoisesta iskuyrityksestä.

Ikinä ei ole ollut ongelmia, tosin viime keväänä Tukholmassa joku viereisen pöydän nuori dude toivotti lähtiessään minulle ivaillen hejdåt ja jaksamisia vaikka emme olleet jutelleet edes mitään. Luin kaikessa rauhassa kirjaa viereisessä pöydässä, mutta ilmeisesti hän piti minua jonain luuserina kun olin baarissa yksin. 

Vierailija
20/39 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota nyt hieman päätä pois sieltä pensaasta, vai paperipuussinko sen ennätit laittaa.. Luulempa, vai pitäiskö sanoa, että pelkäänpä, että ellei itsetuntosi hieman jollain konstilla parane, niin saatat joutua elämään loppuikäsi yksin. En tiedä mitä baari reissullasi tapahtui tarkemmin. Mutta sen tiedän, että aika harvaa meistä tullaan kotoa hakemaan. Toiseksi niin kai se on joka paikkaan mennessä tilanne voi edetä ja mennä hyvin tai ainakin neutraalisti tai sitten mennä täysin penkin ale. Mutta elämää voi yleensä elää vain yhteen suuntaan. eteenpäin. Baareihin ei tietenkään ole pakko kenenkään edetä tai mennä. Mutta kovin raskaaksi sinne meno menee, jos baari reissulle asettaisi aina kovin suuria tavoitteita ja pyrkimyksiä. Sen sijaan, että menisi sinne van avoimin mielin ja katsomaan mikä on meininki. - Meininki ja toiminta saattaa hieman erota eri baarien välillä. Ja samakin baari saattaa tuntua erilaiselta, kun sinne menee maanantaina alkuillasta kun vertaa tunnelmaa lauantaim myöhäis iltaan...