Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei kerro mitään?

Vierailija
22.09.2018 |

Mikä saa naisen jatkamaan deittailua/ suostumaan tapaamisiin ja esim. fyysiseen läheisyyteen (ei panemiseen), jos nainen ei kuitenkaan kerro itsestään ja elämästään mitään?

Oletan siis, että tuo ettei kerro itsestään mitään tai väistelee puheenaiheita, tarkoittaa sitä ettei oikeasti ole kiinnostunut. Eihän tästä mitään voi tulla, jos toinen puhelee vaan jotain hyvää päivää kirvesvartta juttuja. Miksi siis kävisi treffeillä silti? Varsinkaan kun ei ole saanut mitään erityisiä tarjoilujakaan siellä treffeillä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten kauhiaa, joku nainen ei yllättäen heti luota potentiaaliseen raiskaaja-murhaajaan. Ny män fiilikset...

Tollo.

Tässä ollaan sen verran viesteilty ja tavattu, että ei kyse voi olla enää mistään "raiskaaja-murhaajan" pelkäämisestä. Naiset päästää Tinderissä tavattuja miehiä kotiinsa panemaan ekalla tapaamisella parin tuopin jälkeen. Me ei tavattu Tinderissä eikä tämä juttu ole tuollainen, mutta ihan vain mittatikuksi ja suhteellisuudentajua lisäämään mainitsin. Ihan käsittämätöntä puhua jostain "raiskaaja-murhaajien pelosta" tässä tapauksessa, kun realiteetit ympäröivässä maailmassa samaan aikaan on tuo tindermaailma ja sen tavat, samalla kun tässä meidän jutussa on toimittu ihan eri tavalla.

Ne on eri naisia ne parin tuopin tapailijat, heidän kanssaan on kyse vain irtoseksistä, eikä heistä ole vaimoksi. Kuvailemastasi deittikumppanista saattaisi ollakin.

Vierailija
42/44 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt vielä kysyä yhden kysymyksen ennen kuin luovutan ketjun kanssa. Toivon, että myös moni niistä vastaisi, keiden kanssa olen tässä jo keskustellut.

Eli, ehkä eniten minua korpeaa, että nainen ei ole kertonut minulle mitään eräästä hänen elämäänsä liittyvästä jutusta, jonka hän kuitenkin some-tilillään käy ilmi tietyssä yhteydessä. Tätä on monimutkaista selittää, kun haluan pitää anonymiteetin. Eli olen lisännyt hänet Facebookissa, ja vaikken siellä olekaan hänen kanssa keskustellut, niin vilkaisin hänen tykkäämisiään ja kuviaan ( ja stalkkaamisesta valittajille tiedoksi, että en edes ole katsellut hänen facebookiaan kuin kerran). Joka tapauksessa, yhteen kuvaan liittyen siellä, käy ilmi eräs elämäntapaan ja ammattiin liittyvä seikka tästä naisesta, joka on varsin iso. Oikeastaan ihan hyvin merkittävä seikka. Eikä se ole minusta mitenkään negatiivinen seikka, vaan lähinnä kevyesti positiivinen, jos minun pitäisi arvottaaa sitä jotenkin. Silti, kyseessä on hyvin merkittävä seikka tämän naisen elämänvalintoihin, elämänarvoihin, ja ihan jokapäiväiseen elämäänkin monella tapaa liittyvissä asioissa.

Hän ei kuitenkaan ole millään tavalla maininnut tätä asiaa minulle. Päinvastoin, hän tuntuu melkein salailevan sitä. Mitä luultavimmin hän ei muista, että hänellä on Facebookissa kuva, joka liittyy tähän seikkaan ja jonka yhteydessä näkyy jotain keskusteluakin ja kommentteja aiheesta.

Voiko joku muka selittää tällaisen salailun jollain pelkäämisellä?

En voi kertoa mikä asia on kyseessä, mutta sanotaan nyt esimerkin vuoksi, että jos itse esimerkiksi sanoisin olevani tavis kirjanpitäjä, mutta oikeasti olisinkin jonkun humanitaarisen apujärjestön toiminnanjohtaja, ja matkustaisin kriisialueilla 120 päivää vuodessa pelastamassa lapsia ja tekisin kirjanpitotöitä siinä sivussa tälle järjestölle, Suomessa ollessani. Kyse ei siis ole tästä, tämä on keksitty esimerkki. Mutta kyse on saman kokoluokan salailusta.

Onko kellään mitään kommentteja tähän? Itse koen, että nainen haluaa vain leikkiä tunteillani, eikä siksi ole kiinnostunut kertomaan elämänsä ehkä tärkeintä asiaa minulle. Ehkä tämä auttaa ymmärtämään, miksi olen kyllästynyt ja haluan varmaankin lopettaa koko jutun.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin mun tyyppiseltäni naiselta. Itse olen tapaillut miestä, josta pidän paljon ja ollaan oltu intiimistikin yhdessä, mutta en kerro hänelle paljon itsestäni, koska jotenkin en halua rasittaa miestä itsestäni jauhamalla. Tämä pätee muihinkin ihmisiin, en vain tykkää puhua itsestäni. Pidän myös joitain isojakin asioita elämästäni piilossa siksi, koska en halua, että ihmiset ajattelevat, että puhumalla haluan jotenkin valokeilan itseeni. Eli jätä itseni ihan mielelläni varjoon ja annan muille enemmän tilaa. Tiedostan, että tämä saatet kokea myös loukkaavana ja siksi yritän tiristää isestäni jotain, mutta se ei ole helppoa. Toisten kanssa  helpompaa kuin toisten.  Mutta tosiaan: tykkään kyllä tästä tapailemastani miehestä kovasti, vaikken osaa avautu itsestäni. Fyysisesti kyllä.

Toivottavasti jaksat vielä antaa naiselle mahdollisuuden. Kaikki hyvä ei aina tule hetkessä ja ihmiset on niin erilaisia.

Vierailija
44/44 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvin mun tyyppiseltäni naiselta. Itse olen tapaillut miestä, josta pidän paljon ja ollaan oltu intiimistikin yhdessä, mutta en kerro hänelle paljon itsestäni, koska jotenkin en halua rasittaa miestä itsestäni jauhamalla. Tämä pätee muihinkin ihmisiin, en vain tykkää puhua itsestäni. Pidän myös joitain isojakin asioita elämästäni piilossa siksi, koska en halua, että ihmiset ajattelevat, että puhumalla haluan jotenkin valokeilan itseeni. Eli jätä itseni ihan mielelläni varjoon ja annan muille enemmän tilaa. Tiedostan, että tämä saatet kokea myös loukkaavana ja siksi yritän tiristää isestäni jotain, mutta se ei ole helppoa. Toisten kanssa  helpompaa kuin toisten.  Mutta tosiaan: tykkään kyllä tästä tapailemastani miehestä kovasti, vaikken osaa avautu itsestäni. Fyysisesti kyllä.

Toivottavasti jaksat vielä antaa naiselle mahdollisuuden. Kaikki hyvä ei aina tule hetkessä ja ihmiset on niin erilaisia.

En ymmärrä kuka voisi kokea rasittavaksi sen, että toinen kertoo jotain perusasioita siitä mistä hänen elämänsä koostuu, ja mihin hän ns. uskoo elämässä. Tämä juttu, jota kyseinen nainen on tahallaan minulta salaillut, on oikeasti iso juttu. Ei hän monista muistakaan asioista ole sanonut juuri mitään tai on tarkoituksella vaihtanut puheenaihetta, mutta tämä yksi aihe on niin iso ja tärkeä, että minun on vaikea kuvitella, että veikkaan että jokainen, niin mies kuin nainenkin, loukkaantuisi tilanteessani kovasti. Ainakin jos olisit ihan parisuhdemielellä liikkeellä, eikä panoa etsimässä.

Olen tosiaan aika varma, että ei tässä voi muuta kuin päättää koko homman. Mutta sitä en tule varmaan ikinä käsittämään, että miksi salasi näin tärkeän asian, joka ei edes ole asia missä pitäisi kellään olla mitään hävettävää tai salailtavaa. Ainoa johtopäätös mihin voin tulla, on että hän leikkii minulla. Koska jos haluaa leikkiä jollain ihmisellä pariutumisjutuissa, niin siitähän on hyötyä mitä vähemmän se hyväksikäytettävä osapuoli tietää hyväksikäyttäjästä.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi