Miksi nainen ei kerro mitään?
Mikä saa naisen jatkamaan deittailua/ suostumaan tapaamisiin ja esim. fyysiseen läheisyyteen (ei panemiseen), jos nainen ei kuitenkaan kerro itsestään ja elämästään mitään?
Oletan siis, että tuo ettei kerro itsestään mitään tai väistelee puheenaiheita, tarkoittaa sitä ettei oikeasti ole kiinnostunut. Eihän tästä mitään voi tulla, jos toinen puhelee vaan jotain hyvää päivää kirvesvartta juttuja. Miksi siis kävisi treffeillä silti? Varsinkaan kun ei ole saanut mitään erityisiä tarjoilujakaan siellä treffeillä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol
Mitä ihmettä? LOL (=lot of laughs) Mitä naurettavaa tässä muka näet? Minusta tämä ketju nimenomaan sai yllättäen traagisen käänteen.
Lol=laughing out loud
Noob
Vierailija kirjoitti:
Voi miten kauhiaa, joku nainen ei yllättäen heti luota potentiaaliseen raiskaaja-murhaajaan. Ny män fiilikset...
Tollo.
Tässä ollaan sen verran viesteilty ja tavattu, että ei kyse voi olla enää mistään "raiskaaja-murhaajan" pelkäämisestä. Naiset päästää Tinderissä tavattuja miehiä kotiinsa panemaan ekalla tapaamisella parin tuopin jälkeen. Me ei tavattu Tinderissä eikä tämä juttu ole tuollainen, mutta ihan vain mittatikuksi ja suhteellisuudentajua lisäämään mainitsin. Ihan käsittämätöntä puhua jostain "raiskaaja-murhaajien pelosta" tässä tapauksessa, kun realiteetit ympäröivässä maailmassa samaan aikaan on tuo tindermaailma ja sen tavat, samalla kun tässä meidän jutussa on toimittu ihan eri tavalla.
Tuo "naiset päästää, naiset antaa muille miehille" harhainen jankkaus on vähän pelottavaa. Sanoisin että naisella on tutka kunnossa ja vaistoaa kummallisen asenteesi, AP.
Vierailija kirjoitti:
Tuo "naiset päästää, naiset antaa muille miehille" harhainen jankkaus on vähän pelottavaa. Sanoisin että naisella on tutka kunnossa ja vaistoaa kummallisen asenteesi, AP.
Itsehän te rupesitte puhumaan antautumisesta ja raiskaaja-murhaajista. Vastasin vain väitteisiinne sillä, mikä on todellisuus. Eli siis että aivan käsittämätöntä puhua tuollaisista asioista kynnyskysymyksinä tässä jutussa, kun todellisuus on millainen on.
Vierailija kirjoitti:
Samoin kuvitelma siitä, että naiset treffailisi kaikkia urpoja tarjoiluja saadakseen kielii siitä, että apllä ei ole kaikki inkkarit kanootissa. En minäkään uudelle tuttavalleni asioitani lörpöttelisi-tosin en kyllä mihinkään fyysiseen läheisyyteenkään ryhtyisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja haluaisin vielä korostaa, että minulle ongelma ei ole se, ettei olla harrastettu seksiä vielä. Minulle ongelma on se, ettei nainen kerro mitään itsestään tai elämästään, ja ihan tahallisesti tekee niin. Kummallisesti keskustelu onnistuttiin harhauttamaan tästä aiheesta.
AP
Vierailija kirjoitti:
En minäkään uudelle tuttavalleni asioitani lörpöttelisi-tosin en kyllä mihinkään fyysiseen läheisyyteenkään ryhtyisi.
Jaa. Millä tavalla sitten tutustut uuteen mieheen, jos et kerro yhtään mitään itsestäsi, asioista joista tykkäät/ et tykkää, arvoistasi, unelmistasi, kokemuksistasi?
AP
Mistä tiedät että seksiä tindertuttujen kanssa? Älä oleta.
Jotain nainen häpeää, onko esim.ammatti vähemmän arvostettu kuin ap:lla?
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyllä tuntuu ihan päinvastaiselta, että nainen arvostaa minua niin vähän ettei halua kertoa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tutkailee sua ennen kuin heittäytyy itse mukaan. Kaikki, mitä sanot tai teet on tiukassa analyysissä, vaikkei välttämättä siltä näytä. Tarvittaessa naispuoliset ystävät auttavat tuossa analyysissa, tarkkojen kaikkea olemistasi koskevien kuvailujen perusteella.
Tämä prosessi on välttämätön kun kartoitetaan, mikä olet miehiäsi. Mutta jos se prosessi kestää kauan, voit päätellä siitä, että sinussa on havaittu jotain epäilyttävää joka edellyttää lisäaineistoa ja -analyysia.
Vasta kun nainen on vakuuttunut, että vaara ei uhkaa sinun muodossasi, tapahtuu heittäytyminen ja avautuminen. Sitten saatkin tietää kaiken.
Jos hän lopulta päättää antaa sinulle sydämensä, ole please hellä sen kanssa! Onnea matkaan!
En usko että tästä mitään tulee, meni oma mielenkiinto hommaan.
Ehkä ihan hyvä, että annatkin olla, kun olet noin ilmeisen kärsimätön ja ymmärtämätön. Olette varmasti hyvin erilaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tutkailee sua ennen kuin heittäytyy itse mukaan. Kaikki, mitä sanot tai teet on tiukassa analyysissä, vaikkei välttämättä siltä näytä. Tarvittaessa naispuoliset ystävät auttavat tuossa analyysissa, tarkkojen kaikkea olemistasi koskevien kuvailujen perusteella.
Tämä prosessi on välttämätön kun kartoitetaan, mikä olet miehiäsi. Mutta jos se prosessi kestää kauan, voit päätellä siitä, että sinussa on havaittu jotain epäilyttävää joka edellyttää lisäaineistoa ja -analyysia.
Vasta kun nainen on vakuuttunut, että vaara ei uhkaa sinun muodossasi, tapahtuu heittäytyminen ja avautuminen. Sitten saatkin tietää kaiken.
Jos hän lopulta päättää antaa sinulle sydämensä, ole please hellä sen kanssa! Onnea matkaan!
En usko että tästä mitään tulee, meni oma mielenkiinto hommaan.
Ehkä ihan hyvä, että annatkin olla, kun olet noin ilmeisen kärsimätön ja ymmärtämätön. Olette varmasti hyvin erilaisia ihmisiä.
Ollaan kyllä, ainakin siinä mielessä että minä olen pyrkinyt avoimuuteen ja kertomaan itsestäni, vaikkei se minullekaan mitään kaikkein luontevinta ja helpointa ole.
No minäpäs kerron itsestäni.
Viimeisin parisuhde ja ero oli niin kuluttava, että ihmettelen miten olen hengissä.
Se sai mut varoivaiseksi, pelkäämään, joten hitaasti tunnustelemalla mun lähelle kyllä pääsee, mutta jos kiirehtii niin mulla ainakaan heti iskee vastahankaan, kun alkaa pelottaa /ahdistaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyllä tuntuu ihan päinvastaiselta, että nainen arvostaa minua niin vähän ettei halua kertoa itsestään.
Minkähän ihmeen takia hän sitten seurassasi roikkuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että minkään tarjoilujen takia kukaan nainen ei muutenkaan treffeillä kävisi. Kyllä sinne lähdetään vain ja ainostaan miehen takia. Jos mies ei kiinnosta, ei kiinnosta treffitkään.
Kun hän kerran antautuu kanssasi fyysiseen läheisyyteen, pelissä on jo tunteita. Jos ei olisi, fyysinen läheisyys olisi hänelle liian epämiellyttävää.
Eli äläpä mies anna noin helpolla periksi! Saatat olla elämäsi aarteen äärellä. Ja siinä skabassa kirkkaimman palkinnon voittavat vain he, jotka uskaltavat! Onnea edelleen matkaan!
Alkaa tuntua vähän leikkikalulta. Siis omat fiilikset asiassa. Ei kauheasti auta omien tunteiden syvenemiseen, kun tuntuu että nainen pitää pilkkanaan.
Ei se ole pilkkanaan pitämistä. Nainen, joka ei ole valmis "kokeilemaan" suunnilleen jokaista miestä, tarvitsee tietyn luottamuksen uskaltaakseen antautua. Se kertoo nimenomaan tunteista ja vakavissaan olemisesta. Noinhan se vaan menee ja on aina mennyt.
Se, että hän lähtee treffeille uudelleen ja suostuu fyysiseen läheisyyteen kanssasi, kertoo vähintään vahvasta kiinnostuksesta, ehkä jopa selvistä tunteista.
Anna hänelle mahdollisuus.
(Minulle tuli muuten omista kommenteistani morkkis, kun tuli tunne, että pilasin jonkun ihanan, vakavasti sinuun suhtautuvan naisen kenties suurenkin orastavan rakkauden....)
Olen noin 90% varma, ettei tällä naisella ole ollut mitään ongelmia antaa itsestään muille miehille. Tarkoitan sekä fyysisessä että henkisessä mielessä. Ei hän poikkea mitenkään kauheasti suomalaisesta keskiarvoisesta kolmekymppisestä naisesta, ja suurimmalle osalle suomalaisia kolmekymppisiä naisia seksikin on jotain kättelyyn verrattavaa (eikä me tosiaan edes olla oltu sängyssä).
Kyllä tässä tapauksessa valitettavasti on luultavampaa, että nainen pitää minua pilkkanaan.
Miksi kommentilleni annetaan miinuksia? Luuletteko te että se tuntuu kivalta kun nainen pitää pilkkanaan tällaisissa tunneasioissa?
Mitä antaa, sitä saa. Ilmeisesti pyörit pahasti itsesi ympärillä, minkä näkee kirjoitustyylistäsikin: minä minä minusta minulle minun minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän ihmeen takia hän sitten seurassasi roikkuisi?
Niin... Sitähän minä aloituksessani kysyin.
She`s just not that into you.
Voi toki olla, että nainen on estoinen / siipeensä saanut / kaikkia miehiä pelkäävä ja tarvitsisi hirveästi vakuuttelua tai varmistusta sinulta, että hän uskaltaisi avautua.
Sinuna kyllä miettisin onko tällainen viktoriaaninen kosiskelu ja siveydensipulin kuoriminen sinua varten, jos nainen on kolmikymppisenäkin vielä ihan pikkutyttö, niin tuota tuota.
Joku sen kokee kovin hellyttävänä suojella hentoa lintua, mutta yleensä ihmiset eivät muutu. Estoinen on estoinen, ei mikään salainen eldorado.
Voi olla vaan että nainen on huonotapainen ja olettaa että on miehen homma pitää keskustelua yllä. Jos on traditionalisti niin mikäs siinä, mutta kuulostaa siltä ettet ainakaan sinä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten kauhiaa, joku nainen ei yllättäen heti luota potentiaaliseen raiskaaja-murhaajaan. Ny män fiilikset...
Tollo.Tässä ollaan sen verran viesteilty ja tavattu, että ei kyse voi olla enää mistään "raiskaaja-murhaajan" pelkäämisestä. Naiset päästää Tinderissä tavattuja miehiä kotiinsa panemaan ekalla tapaamisella parin tuopin jälkeen. Me ei tavattu Tinderissä eikä tämä juttu ole tuollainen, mutta ihan vain mittatikuksi ja suhteellisuudentajua lisäämään mainitsin. Ihan käsittämätöntä puhua jostain "raiskaaja-murhaajien pelosta" tässä tapauksessa, kun realiteetit ympäröivässä maailmassa samaan aikaan on tuo tindermaailma ja sen tavat, samalla kun tässä meidän jutussa on toimittu ihan eri tavalla.
Eli otit nokkiisi, kun nainen ei päästänyt sinut kotiinsa panemaan heti ekalla tapaamisella. Ehkä oletkin jo paljastanut todelliset asenteesi naisia kohtaan ja siksi nainen epäröi. Ihan aiheesta siis. Hyvä vaan, jos älyää lopettaa treffailunne mahdollisimman pian. Tee palvelus naiselle ja jätä hänet rauhaan ja anna hänelle mahdollisuus löytää terveellä itsetunnolla varustettu täysipäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo.Tässä ollaan sen verran viesteilty ja tavattu, että ei kyse voi olla enää mistään "raiskaaja-murhaajan" pelkäämisestä. Naiset päästää Tinderissä tavattuja miehiä kotiinsa panemaan ekalla tapaamisella parin tuopin jälkeen. Me ei tavattu Tinderissä eikä tämä juttu ole tuollainen, mutta ihan vain mittatikuksi ja suhteellisuudentajua lisäämään mainitsin. Ihan käsittämätöntä puhua jostain "raiskaaja-murhaajien pelosta" tässä tapauksessa, kun realiteetit ympäröivässä maailmassa samaan aikaan on tuo tindermaailma ja sen tavat, samalla kun tässä meidän jutussa on toimittu ihan eri tavalla.
Eli otit nokkiisi, kun nainen ei päästänyt sinut kotiinsa panemaan heti ekalla tapaamisella. Ehkä oletkin jo paljastanut todelliset asenteesi naisia kohtaan ja siksi nainen epäröi. Ihan aiheesta siis. Hyvä vaan, jos älyää lopettaa treffailunne mahdollisimman pian. Tee palvelus naiselle ja jätä hänet rauhaan ja anna hänelle mahdollisuus löytää terveellä itsetunnolla varustettu täysipäinen mies.
Meinasin jo lopettaa ketjun seuraamisen, mutta ei, ei todellakaan noin. En ymmärrä mistä sait käsityksen, että olisin halunnut hänen luokseen panemaan ekalla kerralla. En sellaista yleisestikään harrasta, ja muutenkin minä ihan oikeasti pidin tästä naisesta, ja olisin toivonut jotain todellista, en mitään panosuhdetta.
Ensin leikititään mykkäkoulua, jotta femisti saa haluamansa. Sitten alkaaki mutismi ja eroprosessi.
Tollo.