Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rita Tainolan törkeä haastattelu

Vierailija
22.09.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005694281.html

Huh mikä narsisti tuo Tainola! Tuli paha mieli usean haastateltavan puolesta. Kommentoi ulkomuotoa, ikää ym. Aikamoinen mamma.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin catering-keikalla erään maailmantähden suomen keikalla. Yhtäkkiä back stagen ravintolaan purjehtii Toimittaja Tainola, pärähtää paikalle että tädää! Bongaaa heti jonkun managerin ja kiertuejohtajan, äärettömän tarkka vainu tässä hänellä, nobodyt on näkymättömiä hänelle.

Hyökkää näiden kimppuun,poskisuuudelmia ja ”ihana nähdä taas”-huudahteluja. Äijät kattoo vähän ihmeissään.

Sitten: Rita pyörähtää miesten edessä, ”katsokaa, enkö olekin laihtunut paljon??!!”

Miehet kattoo että joo, ja korrektisti käyttäytyneen juttelevat daamin kanssa smal talk.

Rita halusi ihan pikaiseen haastiksen tähdeltä.

En tiedä, miten ilta jatkui. Mulla oli aika paljon töitä siinä ja mehän tosiaan ollaan näkymättömiä hänelle.

Paitti jos pitää shamppanjaa hakea.

Legendaarinen on myös Renny Harlin-haastattelu juuri niiltä ajoilta kun Renny oli aivan huipulla! Sitä mielistelyn määrää ja ihailun vuodatusta! Muistan että vaikka olin silloin hyvin nuori ja kokematon maailmasta,niin alkoi jo hävettää sitä katsoessa, että mitä herranjestas... Löyisköhän vielä jostain netistä?

Työn puolesta kokenut myös hänen läsnäoloaan. Nobodyt se pyyhkäsee suunnilleen kädellä yli laitojen. Meille se muisti taas toitottaa kenen numerot sen luurissa, mutta aina se vaan mainitsee arabi sheikin pelkästään ja ketään oikeasti edes kiinnosta. Michelin kokille se oli ojentamassa skumppamukiaan, mutta chef  sano kun käveli ohi, että im not your dog. Sillon pideltiin pokkaa. Ylimielinen vanha kääkkä, joka vois jo hellittää.

Vierailija
22/22 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Tainola itse päivystää palstalla, kun viestit katoavat. Olin aikoinani kampissa töissä, silloin siellä oli valintatalo. Rouva Tainola kävi ostoksilla usein ja pakkasi ruokaostoksensa aina Chanelin paperikassiin. Totuus ei häviä viestejä poistamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla