13v. teini nukkuu usein heti koulun jälkeen. Normaaliako?
Ei ole ennen nuin paljon nukkunut.
Kuuluuko ikään? Syksyyn?
Kommentit (33)
Anna nukkua, koulu on rankkaa ja ihmiset perseestä.
Pituuskasvu veroittaa rautavarastoja. Murrosikäiselle tekee hyvää pieni rautakuuri muutaman kerran vuodessa. Raudanpuute aiheuttaa mm. väsymystä, saamattomuutta, puhdin puutetta.
Sama meillä, on todella väsynyt ja nukkuu ainakin silloin, kun on ollut kolmeen koulua. Siksi varmaan jotkut teinit vetävät sitä energiajuomaa, kun eivät muuten jaksaisi hillua kylillä.
Minäkin nukuin lukioaikoina lähes aina kun vanhemmat tuli töistä.Isä kyseli olenko kipeä.No en ollut.
Ihan normaalia.
Googlaa niin saat lukea mitä teini-ikäisen aivoissa tapahtuu kun kasvu on kukkeimmilllaan.
Koulun sisäilmaongelmat väsyttää. Mäkin nukun. Tv Ope
Vierailija kirjoitti:
Tv ope?
Missä sen sosiaalinen elämä on? Entä harrastukset?
En osais kuvitella omien lasten nukkuvan päivällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv ope?
Näköjään home tujoaa mun aivosolunikin jo. Tv: opee
Tiedätkö miten nukkuu yönsä? Saattaa valvoa myöhään kun vanhemmat nukkuvat.
Iltapäiväväsymys johtuu siitä, että ruokailusta on kulunut liikaa aikaa. Pitäisi ymmärtää syödä jotain kolmen tunnin välein, niin ei väsyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö miten nukkuu yönsä? Saattaa valvoa myöhään kun vanhemmat nukkuvat.
tämä. Veikkaanpa, että teini vetää peiton korvilleen vasta hyvin myöhään, ehkä puolenyön- yhden aikoihin.
Nytkin tuli klo 15 kotiin, samantien nukkumaan ja edelleen nukkuu.
Silminnähden väsynyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nytkin tuli klo 15 kotiin, samantien nukkumaan ja edelleen nukkuu.
Silminnähden väsynyt.
Ap
Minä olin tuollainen korkeakouluopintojen aikaan. Oppilaitoksessa oli todella paha sisäilmaongelma. Oltuani 6-7 tuntia koulussa olin loppupäivän usein ihan tajuttomana sängyssä.
Valvooko yöllä kännykkää käyttäen? Kuinka yöunet sujuvat?
Meillä ei koskaan nuku. Tulee koulusta, syö, tekee läksyt ja lähtee treeneihin 18.30.
Pari kertaa nukkunut, mutta silloin ollut kipeä. Veljensä on 16 eikä myöskään nuku.
Itse tunnet lapsesesi paremmin. Jospa on vain syysväsymystä- tai masennusta.
Mä nukuin myös yläaste ja lukio aikoina :D Veikkaan et johtu mun introverttiluonteesta, et olin aina monen tunnin sosialisoinnin jälkeen tosi väsyny.