Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö lapsista?

Vierailija
22.09.2018 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran lapset kivoja.

Vierailija
2/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan omiani, välitän paljon myös siskon ja ystävienkin lapsista jos tunnen heidät hyvin. Vieraat lapset on aika neutraalia mulle, en pidä tai ole pitämättä.

Vierailija
4/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitäväni. En olisi koskaan voinut kuvitella miten raskas joku lapsi voi olla.

T. Äitipuoli

Vierailija
5/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään erityisesti, mutta en myöskään inhoa. Oikeastaan suhtaudun niihin samalla tavalla kuin aikuisiinkin ihmisiin, eli joistain pidän ja joistain en.

Vierailija
6/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, silloin ne on ihan siedettäviä kun ne nukkuu tai istuu hiljaa jossain nurkassa.

Vierailija
7/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa sanoa sitä ääneen, mutta en mä oikeastaan pidä. Joskus harvoin pidän jotain lasta suloisena. Voi olla ihan kiva pari minuuttia jutella tai leikkiä sen kanssa. Mutta sen pitempään en kestäisi. Tätä en sano ääneen, ettei minua pidetä ihmishirviönä.

Vierailija
8/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. En ole koskaan pitänyt ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän halveksun lapsia. Oksettavia, tyhmiä, sotkevia ja äänekkäitä. En ikinä hankkisi lasta vaikka maksettaisiin. Mussa ei ole tippaakaan äidillisyyttä.

Vierailija
9/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä.Kaiken lisäksi työskentelen lasten parissa.Kärsin joka päivä.Kumma kyllä,lapset pitävät minusta.

Vierailija
10/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Omista, tuttujen lapsista ja tuntemattomista lapsista. Toki joskus tulee vastaan lapsia, joiden kanssa kemiat ei kohtaa, mutta yleisesti mua kiinnostaa kyllä eri ikäisten lasten jutut.

Vierailija
11/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain omistani.

Vierailija
12/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain omastani, tosin hän ei ole enää lapsi.

Vierailija
13/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista kyllä, mutta muiden ovat lähes poikkeuksetta ärsyttäviä ja heiltä puuttuvat käytöstavat.

Vierailija
14/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä.Kaiken lisäksi työskentelen lasten parissa.Kärsin joka päivä.Kumma kyllä,lapset pitävät minusta.

Välilyöntejä, ole hyvä -->                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Vierailija
15/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, vain muiden lapsista, kun omia ei ole. Voisin hassutella lasten kanssa loputtomiin. Harmi ettei ole omia, jotta olisi mahdollista jatkuvasti. Ja nähdä tyytyväinen ja iloinen lapsi on parasta mitä tiedän.

Vierailija
16/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistani ja isarusten lapsista.

Vierailija
17/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja tähän on yleensä syynä niiden vanhemmat. 

Vierailija
18/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsesta. Hyvästikäyttäytyvät on kivoja, kaikki-mulle-heti-nyt eivät ole.

Vierailija
19/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lapsesta. Hyvästikäyttäytyvät on kivoja, kaikki-mulle-heti-nyt eivät ole.

Hyvästi jää!

Vierailija
20/32 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tai ole pitämättä ihmisistä iän perusteella.

Kysymys on hullunkurinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän