Mihin käytät puolisoasi? Kaupassa käyntiin tms.
Kommentit (9)
Mieheni käyttää minua siivoukseen ja ruoanlaittoon. Mies joutuu korjaamaan autoni ja viemään sen katsastettavaksi.
Seksiin, kaiken muun pystyy kumpikin hoitamaan ihan itekseen.
Siis onpa kumma kysymys. Eiköhän tätä " käyttöä" ole puolin ja toisin ihan joka arjen asiassa...
En kyllä mihinkään. Yks päivä mietin miksikä edes kutsun sitä kun en ole tarvinnut/pyytänyt mitään pitkään aikaan. Piti ihan miettiä millä nimellä puhuttelen enkä muistanut.
Just kaupassa käyntiin ja sitten se saa lämmittää mulle saunaa ja vaihtaa renkaita mun autoon ym. kivaa. Ihan uuttera se on.
Hän on henkilökohtainen kokkini. Ja raskaiden tavaroiden kantaja.
Meinaatko siis mitä hyötyä on parisuhteesta, oli vähän erikoinen kysymys, en oo ennen törmännyt. Seksiinhän mä miestä ensisijaisesti "käytän" ja yhdessä lapsista huolehtimiseen. Käytän sitä myös parhaana ystävänä ja molemmat hyödynnämme häikäilemättä taloudelliset edut, mitä parisuhde mahdollistaa eli jaetaan kulut ja elellään leveästi. Mihinkähän muuhuh..... mies saa tehdä kaikki raskaimmat ja voimaa vaativat työt, menee musta tasan kun mä kuitenkin hoidan naisena nämä raskaudet, synnytykset, imetykset ym.
en käytä. todella outo kysymys. en ajattele lainkaan noin.