Miksi miehet kyyläävät kuolaten, kun olen urheiluvaatteissa rähjäisenä, mutta eivät normilookissa?
Hämmästyttävää. Trikoot on, mutta sen lisäksi perseenpeittävä juoksutakki, hikiset hiukset ja hikoileva naama kun käyn treenien jälkeen monesti kaupassa. Päät kääntyy ja olo on vaivaannuttava. Haisen hieltä? Naama on kuin paloauto? Häh?
Olen kyllä aina treenien jälkeen suu messingillä, koska on niin hyvä olo. Johtuneeko siitä vai pelkästään muiden yleisestä huvittuneisuudesta?
Kommentit (24)
Itse oon havainnut, että miehet ei ikinä kiinnitä huomiota jos puen vaan mustaa päälle, anna sit kun on punasta päällä niin kaikkien päät kääntyy 😃😃
Luonnollisuus ja hikisestä tuoksusta tulee mieleen mitä voisi tehdä yhdessä jotta saa hien pintaan.
Emme me sitä aina ajattele, välillä pitää syödä ja nukkua.
Oletkohan sinä normilookissasi liian laitettu eli vähän kylmän ja etäisen tuntuinen?
Mulle taannoin kaupassa eräs mies tuli sanomaan, että onko mulle kukaan koskaan sanonut että olen aivan älyttömän kaunis. Olin liikkeellä niin rähjäisenä, että pohdin kehtaanko edes mennä koko kauppaan :D Kumma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon havainnut, että miehet ei ikinä kiinnitä huomiota jos puen vaan mustaa päälle, anna sit kun on punasta päällä niin kaikkien päät kääntyy 😃😃
Väreillä todellakin on väliä.
-mies
Todennäköisesti näytät luonnollisen sporttiselta. Naiset myös yliarvioivat "rähjäisyytensä". Todennäköisesti miehet eivät näe sinussa mitään rähjäisyyttä niinkuin itse koet.
Olen vähän ylipainoinen ja käytän tavallisesti ison ystäväporukan juhlissa nättejä, mutta ehkä vähän väljiä puseroita ja mekkoja joissa viihdyn. Viime tapaamiskerralle olin ostanut uuden puseron, joka sattui olemaan normaalia tiukempi ja kurveja nuoleva ja voi jestas sitä miesten huomion määrää! En meinannut uskoa niitä katseita ja kehuja, kun ihan sama tyyppi kuitenkin olen kuin ennenkin, rinnat samat vanhat eikä vyötärökään ole yhtään kapeampi kuin ennenkään.
Pusero meni muuten yhden käytön jälkeen kirpparille, en viihtynyt siinä vaikka huomiota miehiltä sateli. Oma mies ei sanonut mitään.
Itsekin aina kuolaan tuollaisia naisia. Ihanan aitoja ja sporttisia
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän ylipainoinen ja käytän tavallisesti ison ystäväporukan juhlissa nättejä, mutta ehkä vähän väljiä puseroita ja mekkoja joissa viihdyn. Viime tapaamiskerralle olin ostanut uuden puseron, joka sattui olemaan normaalia tiukempi ja kurveja nuoleva ja voi jestas sitä miesten huomion määrää! En meinannut uskoa niitä katseita ja kehuja, kun ihan sama tyyppi kuitenkin olen kuin ennenkin, rinnat samat vanhat eikä vyötärökään ole yhtään kapeampi kuin ennenkään.
Pusero meni muuten yhden käytön jälkeen kirpparille, en viihtynyt siinä vaikka huomiota miehiltä sateli. Oma mies ei sanonut mitään.
Vartalon kurvit paljastava vaatetus tai se vartalo kiinnittää huomiota.
Ehkä ap:llakin urheiluvaatteet myötäilivät kroppaa, normaalilook peittää kurvit?
Minuun tuntuu ihastuvan kaikki, ikään ja sukupuoleen katsomatta, kun olen navettahaalareissa hiestä märkänä ja korvia myöten lehmän p**kassa. Selittäiskö joku, miksi?
Miksei muuten ikinä miehiä näy kaupassa samalla tavalla? Hikisiä, treeneistä tulleita, tukka sekaisin ja miesferomonit löyhkää.. tai sitten olen vaan väärään aikaan liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollinen look ja kurvit pusertuu reenivaatteisiin. Slurps.
Kyllä.. Jos naiset ymmärtäisi olla uimatta niissä pakkeleisssa tai ainakin vähentäis sitä juttuaan ja olis enemmän luonnollinen. Luonnonkaunis nainen on ylivoimasesti paras, ehkä se skidi silmäjuttu. Onks se kajaali. Suurinosa vetää ton meikkaamisen överiksi ja moni nainen on parempi ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.. Jos naiset ymmärtäisi olla uimatta niissä pakkeleisssa tai ainakin vähentäis sitä juttuaan ja olis enemmän luonnollinen. Luonnonkaunis nainen on ylivoimasesti paras, ehkä se skidi silmäjuttu. Onks se kajaali. Suurinosa vetää ton meikkaamisen överiksi ja moni nainen on parempi ilman meikkiä.
99% miehistä luulee luonnollisesti meikattua naista luonnonkauniiksi. Kuka tahansa näyttää paremmalta (hyvin) meikattuna kuin luomuna.
Vierailija kirjoitti:
Miksei muuten ikinä miehiä näy kaupassa samalla tavalla? Hikisiä, treeneistä tulleita, tukka sekaisin ja miesferomonit löyhkää.. tai sitten olen vaan väärään aikaan liikkeellä.
Hei muuten huomannut saman!!!!
Voisiko myös hiessä olevilla feromoneilla olla vaikutuksensa?
Hikinen tukka ja timmi hikinen perse. Mikäs sen parempaa
Siis mikä oli kysymyksesi? Ja mikä on ongelmasi? Miehet kattovat perääsi kun esittelet sitä?
Mua ei kyllä kuolata, varsinkaan treenivaatteissa.
N 158cm/110kg
Joskus työkaverit olivat ihan hiessä ja liassa ja näyttivät minusta todella vetäviltä, sitten kun olivat meikit ja kuteet päällä niin no jaa.